Szia. Ga a moci mögé állsz,a dekni mögött a hátsó kerék bal oldalán van a beöntő nyíllás nekem majdnem 45 fokban egy fekete bordázott nívós csavar van benne ........ Alatta pedig a leengedő csavar..... Legalább is az enyémen. Pigi blokk factory ditech.....
Sziasztok!
Di-techen hol? melyik csavarnál kell hajóműolajat cserélni mert nem találom a leírásban sehol,és nincs előttem a moci se hogy fel tudnám fedezni.köszi a segítséget
Átalakítod karbisra,és nem teszel rá berugót? Youtubon láttam olyan videót ahol a ditechet 1 rúgásra indították. Igen az enyém pigi deknis....... Alkatrész nevekre lenne szükségem,hogy miket vegyek.... Üdv: Attila.
Lattam videot beindulo ditekkrol.
Kene egy berugos delki ha nem piaggio mer akkor csak berugo komplett es ha nincs a varional az amibe bekapaszkodik a berugo.
De nincs fejben a kulonbsegek.
En az atalakitottra sem tudom teszek.
Ha berúgósra szeretném csinálni,pigi blokkos factory ditech,csak brerugó szerkezezet kell vennem a deknimbe? A variátornál kell valami átalakítás? Bár ha lemerül az akksi úgy is mindegy mert a benzinszivattyú miatt úgy sem indul be... Vagy tévedek?
nem azt mondom hogy nincsenek szarok, csak ha valaki újat vesz ott jön ki ez a történet egy használtnál már van hiba lehetőség. pl ma is volt egy ktm enduro, aminek a vezetékeit elrágta valami rágcsáló.
Tudom.De elbaxott a kötési rajz szerint.Odáig Ok hogy a sárga meg a kék-szürke bemegy az alaplapból a fesszabba.De a fehér mi az annyának megy az olajmennyiség szenzorhoz,a szürke meg az autómata szivató és az index kapcsolóhoz.
Elmebeteg minden macskaevő az tuti.
Ebből egy teljes szétbontás és ujrahúzás lesz ahogy látom.
Csak nehezen veszem magam rá.
Diteknél csináltam de nem egy pár órás meló.
http://www.motelek.net/schema/...