Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy nehezen visszatértem. Elég elbaszott egy szabályzó ez az MC2. De találtam hozzá egy kis segítséget.

http://www.motelek.net/schema/...
Ja most látom a kuplung alatt van ok ,akkor meglessz köszi
Csak nem a kerék oldalról kell betölteni?
Hali!
20 csavar leereszt, 7 csavar betölt ha emlékeim nem csalnak a kuplungot nem kell hozzá levenni.

http://www.easyparts.nl/showdr...(Ditech).html
Köszi,de nem írtam ez MORINI blokkos
Szia. Ga a moci mögé állsz,a dekni mögött a hátsó kerék bal oldalán van a beöntő nyíllás nekem majdnem 45 fokban egy fekete bordázott nívós csavar van benne ........ Alatta pedig a leengedő csavar..... Legalább is az enyémen. Pigi blokk factory ditech.....
Köszi. Majd megpróbálom megvenni bontottban.
Sziasztok!
Di-techen hol? melyik csavarnál kell hajóműolajat cserélni mert nem találom a leírásban sehol,és nincs előttem a moci se hogy fel tudnám fedezni.köszi a segítséget
Nem.Nem rakok.Minek?

Berúgós dekli.

vario.
Átalakítod karbisra,és nem teszel rá berugót? Youtubon láttam olyan videót ahol a ditechet 1 rúgásra indították. Igen az enyém pigi deknis....... Alkatrész nevekre lenne szükségem,hogy miket vegyek.... Üdv: Attila.
Lattam videot beindulo ditekkrol.
Kene egy berugos delki ha nem piaggio mer akkor csak berugo komplett es ha nincs a varional az amibe bekapaszkodik a berugo.
De nincs fejben a kulonbsegek.
En az atalakitottra sem tudom teszek.
ditechre akarok berugót......
Lent írtam,hogy pigi blokkos factory ditech... ezért van szivattyú...... Milyen dolgok kellenek hozzá?
Ha karbis nincs szivattyu nem?
Ha berúgósra szeretném csinálni,pigi blokkos factory ditech,csak brerugó szerkezezet kell vennem a deknimbe? A variátornál kell valami átalakítás? Bár ha lemerül az akksi úgy is mindegy mert a benzinszivattyú miatt úgy sem indul be... Vagy tévedek?
Eladó mivel az enyém már karbis így ezekre nincs szükségem
injektorház 5000/db
injektorok 10000/db
kompresszor 10000/db
Vannak még csudabogarak.

Amúgy a ditekknek vannak korlátai de jó móka.
nem mindig, meg szoktam kérdezni szereti-e a coca-colat, mondja nagyon, mondom motor is a minőséget. ennyivel rövidre van zárva.
Az ügyfél mindíg azt kívánja hogy azonnal oldódjon meg a gond lehetőleg kevés pénzből.
nem az én zsebem bánja, nekem munka, tehát amit az ügyfél kíván alap.
nem azt mondom hogy nincsenek szarok, csak ha valaki újat vesz ott jön ki ez a történet egy használtnál már van hiba lehetőség. pl ma is volt egy ktm enduro, aminek a vezetékeit elrágta valami rágcsáló.
Én már egy komplett havi menűt elköltöttem de csak gyalog megyek el rajta.
Kevés vagyok én ehhez.
Egyenlőre induljon be ez a rohadék.
Megyek ebédelni, utána töprengek rajta egy kicsit.
Tudom.De elbaxott a kötési rajz szerint.Odáig Ok hogy a sárga meg a kék-szürke bemegy az alaplapból a fesszabba.De a fehér mi az annyának megy az olajmennyiség szenzorhoz,a szürke meg az autómata szivató és az index kapcsolóhoz.
Elmebeteg minden macskaevő az tuti.
Ebből egy teljes szétbontás és ujrahúzás lesz ahogy látom.
Csak nehezen veszem magam rá.
Diteknél csináltam de nem egy pár órás meló.