Köszi a válaszokat,megpróbálom egyenként,kiszűrni hátha sikerül +új gyertya. Kinter fórumtárs azt hiszem már nem foglalkozik átalakítással,mintha ezt olvastam volna.Köszi
Valahogy így ! Vagy tömítetlenség van , szappanosvízzel ellenőrizd nem ereszt-e valahol . 2-3 fordulatra 4-5 barnak kell lenni a nyomásnak . Gyertya csere feltétlenül !
Szerintem elsőnek cseréld ki a hibás hőgombát és egy új gyertya is segíthet.
Mellesleg én már november elején letettem a Purejet-emet és visszaültem a Yamaha DT-re, mert az inkektorosok nem nagyon szeretik a 10 foknál alacsonyabb hőmérsékletet.
(Mondjuk én sem és most már a Yamaha is téli álmot alszik... )
Üdv!
Kezdek megbolondulni ettől a motortól,lehet hogy átalakítom karbisra,mert alig akar beindulni csak, ha benzint öntök a hengerbe ,felpörög majd egyből leáll ha pedig egy kicsit elkapja akkor egyenetlenül össze vissza ugrál alapjáraton,gázadásra pedig egyből leáll.Ez hihetetlen mert egyik napról a másikra lett ilyen,kormos a gyertya(morini blokk)tényleg ilyenek ezek,komplett injektort nemrég cseréltem benne.
Karbi,gyujtás,hengerfej, kábelezés,talán ennyíből meglenne
Valaki leírná esetieg milyen karbit,ill.gyujtást vegyek?
Még mindíg keresek fekvő vizes minarelli blokkra komplett vízpumpát, vagy felújító készletet, akinek van elfekvőben ilyesmi kérem ne tartsa magában!
Ugyanitt eladó a fent említett blokkhoz 1db olajtartály, jeladóval , csövekkel, olajpumpával együtt "kompletten" és egy db nem túl szép állapotú de nem leütött, horpadt, gyári dob ugyanerről a blokkról
Csere is érdekel, midnent meghallgatok, nekem csak port fog!
Ditech-ből nincs karbis, ill ha karbi van a motoron, akkor az nem Ditech. A Ditech (Direct Injection TECHnology) arra utal, hogy a gépet injektor technológia hajtja, szemben a hagyományos karburátoros megoldással.
Ditechbe van karbis? Ez sima analóg műszerfalas, karbis, berúgós fekvő mina blokkos járgány, közben lehúztam délután mindenféle csatlakozót, a hegesztés is "megtörtént" de sajno halva született ötlet volt, nem tudom kivarázsolni a 2 csavart -merthogy időközben a második csavar is beletört- :(
Nem tom milyen anyagú csavarok voltak benne, az tuti h nem gyáriak, nem is voltak egyformák, de egyikhez sem lehet tartósan sem anyát sem pedig másik csavart hozzá csipetni, picit megindult az egyik csavar de el is enged a hegesztés :/// nem úszom meg a henger lehúzást :(
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget,(Morini Di-tech blokk) a hengerfejben van a hőgomba ami ha gyújtásra teszem a gépet olyan jelet ad fent a műszernek hogy ugrál remeg kattog,hogy tudnám kiiktatni,vagy átvágni az ecut mert még itt valahol olvastam valami potméteres ellenállásról amit elétesztek és így úgyérzi mintha nyár lenne.
Amúgy eddig így működött,de 2 nap állás után csak ráröffent majd egyből leáll,vagy egy picit megy alpajáraton össze-vissza és leáll gázadásra pedig egyből.Először a gombát iktatnám ki hátha csak ennyi,köszi előre is.
A kipufogó egyik csavarja bele van törve a hengerbe, szerencsére kiáll a henger síkjából, szóval rá tudok hegeszteni egy anyát h kitekerjem. A kérdés az hogy itt is elég mint a kocsik hegesztésénél ha leveszem az akksisarukat és leszigetelem, vagy van még vmi tennivaló h semmit ne tegyen tönkre az ívhegesztő?
ZX-hez kell egy kb 5-el nagyobb főfúvóka, de legjobb egy készlet, amit majd gyertyakép alapján használhatsz ;) A teljesítménye 70-esen az igazi, de 50-esen is, -főleg alsó tartományban- dob a gépen... Nyitott légszűrő nem igazán kell, max, ha benzinkutad van :)
Úgy látszik nem úszom meg a javító készlet vásárlást, na sebaj :)
Másik kérdés...Kaptam a moci mellé egy LEo Vince ZX kipufogót és egy nyitott légszűrőt. A blokk full gyári, karbihoz is csak addig nyúltunk míg kiiktattuk a különolajzást. Érdemben dob az ilyen módosítatlan motoron bármit is ha ezeket felteszem? A gyári "nagy bunkó" pufó nem túl esztétikus, ez a Leo jól mutatna rajta, nem fogja negatívan befolyásolni a teljesítményt?
Mellesleg én már november elején letettem a Purejet-emet és visszaültem a Yamaha DT-re, mert az inkektorosok nem nagyon szeretik a 10 foknál alacsonyabb hőmérsékletet.
(Mondjuk én sem és most már a Yamaha is téli álmot alszik... )
Üdv G.
Kezdek megbolondulni ettől a motortól,lehet hogy átalakítom karbisra,mert alig akar beindulni csak, ha benzint öntök a hengerbe ,felpörög majd egyből leáll ha pedig egy kicsit elkapja akkor egyenetlenül össze vissza ugrál alapjáraton,gázadásra pedig egyből leáll.Ez hihetetlen mert egyik napról a másikra lett ilyen,kormos a gyertya(morini blokk)tényleg ilyenek ezek,komplett injektort nemrég cseréltem benne.
Karbi,gyujtás,hengerfej, kábelezés,talán ennyíből meglenne
Valaki leírná esetieg milyen karbit,ill.gyujtást vegyek?
Még mindíg keresek fekvő vizes minarelli blokkra komplett vízpumpát, vagy felújító készletet, akinek van elfekvőben ilyesmi kérem ne tartsa magában!
Ugyanitt eladó a fent említett blokkhoz 1db olajtartály, jeladóval , csövekkel, olajpumpával együtt "kompletten" és egy db nem túl szép állapotú de nem leütött, horpadt, gyári dob ugyanerről a blokkról
Csere is érdekel, midnent meghallgatok, nekem csak port fog!
Üdv G.
Nem tom milyen anyagú csavarok voltak benne, az tuti h nem gyáriak, nem is voltak egyformák, de egyikhez sem lehet tartósan sem anyát sem pedig másik csavart hozzá csipetni, picit megindult az egyik csavar de el is enged a hegesztés :/// nem úszom meg a henger lehúzást :(
Kérnék egy kis segítséget,(Morini Di-tech blokk) a hengerfejben van a hőgomba ami ha gyújtásra teszem a gépet olyan jelet ad fent a műszernek hogy ugrál remeg kattog,hogy tudnám kiiktatni,vagy átvágni az ecut mert még itt valahol olvastam valami potméteres ellenállásról amit elétesztek és így úgyérzi mintha nyár lenne.
Amúgy eddig így működött,de 2 nap állás után csak ráröffent majd egyből leáll,vagy egy picit megy alpajáraton össze-vissza és leáll gázadásra pedig egyből.Először a gombát iktatnám ki hátha csak ennyi,köszi előre is.
A kipufogó egyik csavarja bele van törve a hengerbe, szerencsére kiáll a henger síkjából, szóval rá tudok hegeszteni egy anyát h kitekerjem. A kérdés az hogy itt is elég mint a kocsik hegesztésénél ha leveszem az akksisarukat és leszigetelem, vagy van még vmi tennivaló h semmit ne tegyen tönkre az ívhegesztő?
Úgy látszik nem úszom meg a javító készlet vásárlást, na sebaj :)
Másik kérdés...Kaptam a moci mellé egy LEo Vince ZX kipufogót és egy nyitott légszűrőt. A blokk full gyári, karbihoz is csak addig nyúltunk míg kiiktattuk a különolajzást. Érdemben dob az ilyen módosítatlan motoron bármit is ha ezeket felteszem? A gyári "nagy bunkó" pufó nem túl esztétikus, ez a Leo jól mutatna rajta, nem fogja negatívan befolyásolni a teljesítményt?