Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen természetes !
Helló. Most hogy kicsit hidegebbek vannak 1-2 hét állás után nem indul be első gombnyomásra factory pigi blokkos ditech- em csak másodikra. Elsőre picit beindul csak le áll,de gázadás nélkül. Ez egészséges dolog még nála? Amúgy patentul működik..... Üdv: Attila.
Kör Sr bontódik
sziasztok van pár apróság aprilia sr factoryhoz.

http://olx.hu/hirdetes/aprilia...
sziasztok.akit érdekel az sr50 elsö kerekében 6201-s 2rms csapágy kell 2darab most cseréltem.360ft darabja.
Általában a generátorra, azon belül a világítás tekercsére.
Sziasztok. Pig blokkos factory ditech gyári kipufogó tartó csavart keresnék,azt a távtartósat ami a konzolt tartja föntre,és lentre. Ha van valakinek írjon. Köszönöm. Üdv: Zsaru.
Sziasztok! Villamossági kérdésem lenne, az automata szívató hova van bekötve?
Köszi. Tetszik a sport kipufó,de ha teljesen gyári nekem is jobban bejön. A felső kipufó felfogató csavarról tudnál képet küldeni mert az enyém nem gyári és már átszakította a sásvédő oldalát ahol ki van fúrva......
Én gyáriként szeretem a sajátom is teljesen gyári és ha rajtam múlik az is marad ! Egyéb iránt jó az állapota a pufogónak .
A gyujtáskapcsoló 4 vezetékes.
Sima sr kapcsoló.
Hogy hogy fér el az már nehezebb kérdés de azt megoldom.
Nem vagyok villanyszerelő.Nagyon nem.Kimaradt a komplett autóvillamosság tan mert nem igen figyeltem oda és több mint 20 éve volt.
Eddig a lényeg hogy egy kínai 4 lábas gyujtás és egy trafo segítségével lesz gyíujtásom.Közvetlen akksiról.
Viszont így se leállítás se világítás nincs ha csak nem kötöm be a ditech fesszabról levett negatív-pozitív vezetéket.Valahova.
Ez a valahova a nagy kérdés pont a leállítás miatt.
Remélem érthető amit vartyogok.
Mint mondtam csak ködösek az ismereteim a multból.
Na most nem értelek. A gyújtás meg a világítás két külön dolog a kisebb robogóknál. A szabályzóba a világítás vezetéke általában csak azért megy be hogy az stabilizálja 12-14V-on. A ditech ECU-ja az akkumulátor egyenfeszültségéről ment, a gyújtáskapcsolón keresztül. Az mc2 gyújtásához nincs szükség az akku feszültségére. Ott van egy ~250-400 váltófeszed a generátorból (zöld kábel), meg van egy jeladó kábeled (fehér kábel). Ha le szeretnéd állítani a motort, akkor a gyújtáskapcsolóval simán testre kapcsolod a zöld szálat. Ami nálad gondot fog okozni hogy a gyújtás kapcsoló szerintem csak egy áramkörös. Márpedig neked két áramkörös kellene hogy a töltést is, meg a gyújtás is tudd egyszerre vezérelni. Ezt úgy oldanám meg hogy betennék egy kétáramkörös relét. A gyújtás kapcsoló ezt kapcsolná be vagy ki. A relé egyik áramköre pedig a töltést, a másik áramköre meg a gyújtást kapcsolná. Érdekesség még hogy neked olyan relé fog kelleni, ami egy zárt és egy nyitott áramkörrel is rendelkezik. Mert elgondolásom szerint a a töltésnek zárt áramkör kell a működéshez, viszont a gyújtás meg nyitott áramkört igényel. Leállításkor meg ez pont megfordul. Szóval jobban nem tudom elmagyarázni. Nekem nem bonyolult, de elmondani már az...
Nem teszi tönkre a blokkot? Esetleg a gyári kipufogóhoz csavarod nincs? Jó állapotban van egyébként? Te feltennéd?
A 10% teljesítmény növekedés miatt teszik fel
Igy vette ez volt a factoryján !
Sziasztok. Pig blokkos factory ditech gyári kipufogó tartó csavart keresnék,azt a távtartósat ami a konzolt tartja föntre,és lentre. Ha van valakinek írjon. Köszönöm. Üdv: Zsaru.
Mért akarja elcserélni? Szerinted ez jó ditechre? Szebb hangja lenne tőle?
A rögzítő konzollal együtt !
Egy ismerősöm cserélné ! Gyári Factory Pigi ditech pufogóra evvel vette
Szabályzó megvan.Odáig minden tiszta.Bemegy a 3 váttakozó fázis kijön egy pozitív egy negatív 12-14 v egyenfesz.
Ezt direktbe bekötöm biztosítékkal az akkura had töltse még ez is kb tiszta.
De ott áll meg a tudományom hogy lesz ebből gyujtáskapcsoló meg világítás.
Ditech generátor-ditech szabályzó, mc2 generátor-mc2 szabályzó. Így biztosan működni fog és nagyon elb...ni sem tudod.
sziasztok

aprilia sr 50 factory pigi gyári kipu eladó 10 pénz.
Ha simán rákötöm a 3 fázisú fesszabomból a testre a feketét valahova meg közvetlen az akksira a pozitívomat és kikerülöm ezt a borzalmat akkor menni fog vajon akksiról?
Vagy ez eleve marhság?
Köszííííí.
Hülye digók.Süssenek inkább pizzát.
A fekete kábel az test. Mellette a fehér az megy a gyújtás kapcsolóra. Ha ráadod a gyújtást, erre a szálra a gyújtáskapcsoló +12V-ot kapcsol az akkuról. Ezzel aktiválódik a szabályzó. A sárga kábelre megy a töltőtekercs. (Ennek a másik vége elvileg a kék vezetéken van.) Mellette a szürke kábelre megy a világítás tekercs. A szélső szürkére pedig mennek a lámpák, mert ezt a lábat stabilan max. 12V-on tartja. Nem bonyolult, de kib....ul kicsavart dolog ez.