Helló. Most hogy kicsit hidegebbek vannak 1-2 hét állás után nem indul be első gombnyomásra factory pigi blokkos ditech- em csak másodikra. Elsőre picit beindul csak le áll,de gázadás nélkül. Ez egészséges dolog még nála? Amúgy patentul működik..... Üdv: Attila.
Sziasztok. Pig blokkos factory ditech gyári kipufogó tartó csavart keresnék,azt a távtartósat ami a konzolt tartja föntre,és lentre. Ha van valakinek írjon. Köszönöm. Üdv: Zsaru.
Köszi. Tetszik a sport kipufó,de ha teljesen gyári nekem is jobban bejön. A felső kipufó felfogató csavarról tudnál képet küldeni mert az enyém nem gyári és már átszakította a sásvédő oldalát ahol ki van fúrva......
A gyujtáskapcsoló 4 vezetékes.
Sima sr kapcsoló.
Hogy hogy fér el az már nehezebb kérdés de azt megoldom.
Nem vagyok villanyszerelő.Nagyon nem.Kimaradt a komplett autóvillamosság tan mert nem igen figyeltem oda és több mint 20 éve volt.
Eddig a lényeg hogy egy kínai 4 lábas gyujtás és egy trafo segítségével lesz gyíujtásom.Közvetlen akksiról.
Viszont így se leállítás se világítás nincs ha csak nem kötöm be a ditech fesszabról levett negatív-pozitív vezetéket.Valahova.
Ez a valahova a nagy kérdés pont a leállítás miatt.
Remélem érthető amit vartyogok.
Mint mondtam csak ködösek az ismereteim a multból.
Na most nem értelek. A gyújtás meg a világítás két külön dolog a kisebb robogóknál. A szabályzóba a világítás vezetéke általában csak azért megy be hogy az stabilizálja 12-14V-on. A ditech ECU-ja az akkumulátor egyenfeszültségéről ment, a gyújtáskapcsolón keresztül. Az mc2 gyújtásához nincs szükség az akku feszültségére. Ott van egy ~250-400 váltófeszed a generátorból (zöld kábel), meg van egy jeladó kábeled (fehér kábel). Ha le szeretnéd állítani a motort, akkor a gyújtáskapcsolóval simán testre kapcsolod a zöld szálat. Ami nálad gondot fog okozni hogy a gyújtás kapcsoló szerintem csak egy áramkörös. Márpedig neked két áramkörös kellene hogy a töltést is, meg a gyújtás is tudd egyszerre vezérelni. Ezt úgy oldanám meg hogy betennék egy kétáramkörös relét. A gyújtás kapcsoló ezt kapcsolná be vagy ki. A relé egyik áramköre pedig a töltést, a másik áramköre meg a gyújtást kapcsolná. Érdekesség még hogy neked olyan relé fog kelleni, ami egy zárt és egy nyitott áramkörrel is rendelkezik. Mert elgondolásom szerint a a töltésnek zárt áramkör kell a működéshez, viszont a gyújtás meg nyitott áramkört igényel. Leállításkor meg ez pont megfordul. Szóval jobban nem tudom elmagyarázni. Nekem nem bonyolult, de elmondani már az...
Sziasztok. Pig blokkos factory ditech gyári kipufogó tartó csavart keresnék,azt a távtartósat ami a konzolt tartja föntre,és lentre. Ha van valakinek írjon. Köszönöm. Üdv: Zsaru.
Szabályzó megvan.Odáig minden tiszta.Bemegy a 3 váttakozó fázis kijön egy pozitív egy negatív 12-14 v egyenfesz.
Ezt direktbe bekötöm biztosítékkal az akkura had töltse még ez is kb tiszta.
De ott áll meg a tudományom hogy lesz ebből gyujtáskapcsoló meg világítás.
Ha simán rákötöm a 3 fázisú fesszabomból a testre a feketét valahova meg közvetlen az akksira a pozitívomat és kikerülöm ezt a borzalmat akkor menni fog vajon akksiról?
Vagy ez eleve marhság?
A fekete kábel az test. Mellette a fehér az megy a gyújtás kapcsolóra. Ha ráadod a gyújtást, erre a szálra a gyújtáskapcsoló +12V-ot kapcsol az akkuról. Ezzel aktiválódik a szabályzó. A sárga kábelre megy a töltőtekercs. (Ennek a másik vége elvileg a kék vezetéken van.) Mellette a szürke kábelre megy a világítás tekercs. A szélső szürkére pedig mennek a lámpák, mert ezt a lábat stabilan max. 12V-on tartja. Nem bonyolult, de kib....ul kicsavart dolog ez.
http://olx.hu/hirdetes/aprilia...
Sima sr kapcsoló.
Hogy hogy fér el az már nehezebb kérdés de azt megoldom.
Nem vagyok villanyszerelő.Nagyon nem.Kimaradt a komplett autóvillamosság tan mert nem igen figyeltem oda és több mint 20 éve volt.
Eddig a lényeg hogy egy kínai 4 lábas gyujtás és egy trafo segítségével lesz gyíujtásom.Közvetlen akksiról.
Viszont így se leállítás se világítás nincs ha csak nem kötöm be a ditech fesszabról levett negatív-pozitív vezetéket.Valahova.
Ez a valahova a nagy kérdés pont a leállítás miatt.
Remélem érthető amit vartyogok.
Mint mondtam csak ködösek az ismereteim a multból.
Ezt direktbe bekötöm biztosítékkal az akkura had töltse még ez is kb tiszta.
De ott áll meg a tudományom hogy lesz ebből gyujtáskapcsoló meg világítás.
aprilia sr 50 factory pigi gyári kipu eladó 10 pénz.
Vagy ez eleve marhság?
Hülye digók.Süssenek inkább pizzát.