Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.
Nem !
Morini DItech
Üdv!
Karbis átalakításnál nem elég egy CDI gyujtás hozzá?
Minden megoldható.
Sziasztok ki tud nekem segiteni? Megoldhato lenne átalakitani karbisra? Aprilia SR 50 / 2004 - es évjárat /
Lehet néha nem ártana gondolkodnom kissé, teljesen igazad van
Ha a fűtés csövön tudna szívni vmit, akkor a hűtővizet már benyelte volna :D Gondolkozz, mester ;) Az olajcső csatin is nehezen, abban van egy kis rugós szelep, ezért is van olaj pumpa, ami adagol, nem csak "úgy" csordogál a karbiba az anyag... Ezektől függetlenül inkább mindent zárj le, ha 1x mégis be akarod ezeket kötni, nem lesznek tele kosszal ....
...én meg a gyertyakép sajnos nagyon távol állunk egymástól, szinte bármit megoldok, de karburátort még sosem tudtam tökéletesen belőni :( Túl sok változós az egyenlet nekem :D
Szia!

Voltam olyan "ügyes" hogy összeraktam a mocit ma teljesen, ezek szerint szedhetem szét megint, mert a karbiba nem néztem bele, csak "beállítottam"

Görgő szetted milyen van? Nekem 4.5 grammos kellene, nameg ugyebár "sárga rugó" nameg 3 db csúszka a varióba mert az enyém full tropa :(

Egyébként ha jobban belegondolok kiiktattam ugyebár a külön olajzást, viszont azt hiszem a karbin nem zártam le az olajcső csonkját plusz van rajta 2 másik csonk is szabadon, azt hiszem az a fűtéshez lenne eredetileg kitalálva, szal ez nem okozhat gondot? Tud az olajcsonkon falsot szívni?
Egyébként meg srácnak igaza van... főfúvóka +10% a gyertyakép is elárulja..
Igen ez jó lenne... csináltam képet, de még nem töltöttem fel.

Ami van:
Szívócsonk, olajpumpa, variátor, kuplungrugó, szíjak, membrán, görgő szettek.
Nem tudom olvastad-e a tegnapi eszmefuttatásunkat itt az oldalon, ez a "probléma" egy Leo Vince ZX kipuff felrakása után következett be, de ettől függetlenül karbi bibire gondolok én is, muszály leszek megnézni mekkora fúvóka van benne és egy kicsivel nagyobbat bedobni!
Szia!

Ugyebár írtad tnap hogy "sárga kuplungrugó" kellene a kuplungomba.

Ez a "malossi sárga kuplungrugó" megfelelne?
szerintem kevés benyát kap.nekem is volt ilyen,de a keverékállító csavarral sikerült orvosolni.
Üdv ismét!

Egy újabb kis adalék a tegnapi gyorsulási és végsebességes problémámhoz:
Ma volt bőven időm próbálgatni, a legújabb érdekesség, hogy 50ig aránylag ugyebár jól húz a gép csak ne emelkedő legyen, ekkor ráhúzom a szivatót(!) és megindul a vas, eléri az óra szerinti 70-et és olyan "nyomatékot" érzek mint még soha ezen a robogón, simán megvan a korábbi végsebbesség, sőt ha nem fogy el az út még több is lett volna!

Ez a szivatós dolog mi miatt lehet? Rosszul van beállítva a karbi?
Ez a blokk jó az újabb sr-be?
Köszi! Ez egy jó kiinduló pont már
Olyat vegyél, ami rámegy a gyári csonkra. 50-es hengerhez egy 12 - 17.5-es karbi jó választás. Az hogy automata szívatós vagy kézi, már csak nézőpont kérdése. A DellOrto-k jók szoktak lenni. PHBN ha jól emlékszem. Ennek a csatlakozója 24-es (talán), mint a gyári gázállás szenzornak.
Nincs abban a kipuffban semmi... más már rég kiszedte volna ha lett volna... eszedbe se jusson bántani. Ha behangoltad pont egy hajszállal lesz jobb mint a gyári... ha többet akarsz motor csere és a ccm-et szorozd be legalább 4-el.
Azért lomha a vas, mert nem azon fordulaton tol ahol a puff leadja a legnagyobb teljesítményt... ezért kell behangolni.. 50-es ben nincs nyomaték semmi.. ezért kell mindig arra fordulatra hangolni. Most, hogy ráraktad a sport puffot ez a fordulat feljebb ment... erre kell hangolni. Sok próbálgatás, sok szopás.. rühelltem...
Egy kérdés erejéig elővenném ismét a teljesítmény problémámat!

Nem lehetséges hogy a ZX pufóban amit vásároltam (használtan egy nyíregyházi sráctól) folytás van gyárilag, azért lomha a vas? Hogyan tudnám ellenőrizni? Egyáltalán hol keressem benne?
A drz-be fele annyi km megy mint a scaraba... A drz évente max 2000. km.
DRZ mellett nem csodálom h megálltál, nagyon jó vas, bár én csak álmodozom róla, mióta egy ismerősét kipróbáltam!