Ha a fűtés csövön tudna szívni vmit, akkor a hűtővizet már benyelte volna :D Gondolkozz, mester ;) Az olajcső csatin is nehezen, abban van egy kis rugós szelep, ezért is van olaj pumpa, ami adagol, nem csak "úgy" csordogál a karbiba az anyag... Ezektől függetlenül inkább mindent zárj le, ha 1x mégis be akarod ezeket kötni, nem lesznek tele kosszal ....
...én meg a gyertyakép sajnos nagyon távol állunk egymástól, szinte bármit megoldok, de karburátort még sosem tudtam tökéletesen belőni :( Túl sok változós az egyenlet nekem :D
Voltam olyan "ügyes" hogy összeraktam a mocit ma teljesen, ezek szerint szedhetem szét megint, mert a karbiba nem néztem bele, csak "beállítottam"
Görgő szetted milyen van? Nekem 4.5 grammos kellene, nameg ugyebár "sárga rugó" nameg 3 db csúszka a varióba mert az enyém full tropa :(
Egyébként ha jobban belegondolok kiiktattam ugyebár a külön olajzást, viszont azt hiszem a karbin nem zártam le az olajcső csonkját plusz van rajta 2 másik csonk is szabadon, azt hiszem az a fűtéshez lenne eredetileg kitalálva, szal ez nem okozhat gondot? Tud az olajcsonkon falsot szívni?
Nem tudom olvastad-e a tegnapi eszmefuttatásunkat itt az oldalon, ez a "probléma" egy Leo Vince ZX kipuff felrakása után következett be, de ettől függetlenül karbi bibire gondolok én is, muszály leszek megnézni mekkora fúvóka van benne és egy kicsivel nagyobbat bedobni!
Egy újabb kis adalék a tegnapi gyorsulási és végsebességes problémámhoz:
Ma volt bőven időm próbálgatni, a legújabb érdekesség, hogy 50ig aránylag ugyebár jól húz a gép csak ne emelkedő legyen, ekkor ráhúzom a szivatót(!) és megindul a vas, eléri az óra szerinti 70-et és olyan "nyomatékot" érzek mint még soha ezen a robogón, simán megvan a korábbi végsebbesség, sőt ha nem fogy el az út még több is lett volna!
Ez a szivatós dolog mi miatt lehet? Rosszul van beállítva a karbi?
Olyat vegyél, ami rámegy a gyári csonkra. 50-es hengerhez egy 12 - 17.5-es karbi jó választás. Az hogy automata szívatós vagy kézi, már csak nézőpont kérdése. A DellOrto-k jók szoktak lenni. PHBN ha jól emlékszem. Ennek a csatlakozója 24-es (talán), mint a gyári gázállás szenzornak.
Nincs abban a kipuffban semmi... más már rég kiszedte volna ha lett volna... eszedbe se jusson bántani. Ha behangoltad pont egy hajszállal lesz jobb mint a gyári... ha többet akarsz motor csere és a ccm-et szorozd be legalább 4-el.
Azért lomha a vas, mert nem azon fordulaton tol ahol a puff leadja a legnagyobb teljesítményt... ezért kell behangolni.. 50-es ben nincs nyomaték semmi.. ezért kell mindig arra fordulatra hangolni. Most, hogy ráraktad a sport puffot ez a fordulat feljebb ment... erre kell hangolni. Sok próbálgatás, sok szopás.. rühelltem...
Egy kérdés erejéig elővenném ismét a teljesítmény problémámat!
Nem lehetséges hogy a ZX pufóban amit vásároltam (használtan egy nyíregyházi sráctól) folytás van gyárilag, azért lomha a vas? Hogyan tudnám ellenőrizni? Egyáltalán hol keressem benne?
Karbis átalakításnál nem elég egy CDI gyujtás hozzá?
Voltam olyan "ügyes" hogy összeraktam a mocit ma teljesen, ezek szerint szedhetem szét megint, mert a karbiba nem néztem bele, csak "beállítottam"
Görgő szetted milyen van? Nekem 4.5 grammos kellene, nameg ugyebár "sárga rugó" nameg 3 db csúszka a varióba mert az enyém full tropa :(
Egyébként ha jobban belegondolok kiiktattam ugyebár a külön olajzást, viszont azt hiszem a karbin nem zártam le az olajcső csonkját plusz van rajta 2 másik csonk is szabadon, azt hiszem az a fűtéshez lenne eredetileg kitalálva, szal ez nem okozhat gondot? Tud az olajcsonkon falsot szívni?
Ami van:
Szívócsonk, olajpumpa, variátor, kuplungrugó, szíjak, membrán, görgő szettek.
Ugyebár írtad tnap hogy "sárga kuplungrugó" kellene a kuplungomba.
Ez a "malossi sárga kuplungrugó" megfelelne?
Egy újabb kis adalék a tegnapi gyorsulási és végsebességes problémámhoz:
Ma volt bőven időm próbálgatni, a legújabb érdekesség, hogy 50ig aránylag ugyebár jól húz a gép csak ne emelkedő legyen, ekkor ráhúzom a szivatót(!) és megindul a vas, eléri az óra szerinti 70-et és olyan "nyomatékot" érzek mint még soha ezen a robogón, simán megvan a korábbi végsebbesség, sőt ha nem fogy el az út még több is lett volna!
Ez a szivatós dolog mi miatt lehet? Rosszul van beállítva a karbi?
Nem lehetséges hogy a ZX pufóban amit vásároltam (használtan egy nyíregyházi sráctól) folytás van gyárilag, azért lomha a vas? Hogyan tudnám ellenőrizni? Egyáltalán hol keressem benne?