Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon helyes !
Ma elkezdtem a karbira átalakítást,benzinAC leszedve,air krompresszor lekötve-bedugózva, oil pumpa kikötve.
Igy -is volt szikra a gyári ecujával,egy picit be is indult majd leállt.Az lenne a kérdésem ezenkivűl kell-e még valamit leszedni vagy átalakítani a gyújtáson kivül.Köszönöm
Probléma esetleg,hogy 17,5 a karbi?
Csak megnéztem érdekelne- e valakit. De szerencsére nem. Nem eladó már.....
Ezzel az új akksival vettem 1,5 éve. Zselés. Akkor akarom majd lecserélni ha teljesen tönkremegy,nagyobbra ami eredetileg belevaló / yb9b, 12
volt 9 A indítóáram 130A /
Eladó a géped ?
Ha töltőt folyamatosan rajta tartod, az akku 1 hónap alatt kiszárad. Bár mindegy, mert úgysem abba a motorba való.
3 Ah?! Az tudod mire elég?! Ezek szerint nem tudod. Mikor fogja leadni az 50A-t hidegben... Főleg ha az akku mondjuk már 1-2 éves... A 3Ah arra elég hogy a kerti wc-ben egy 12V 5W-os izzót hajtson amíg végzed a dolgod.... Egy 3Ah-s akkuban több a műanyag, mint a hasznos ólom és sav.
Igen ez a probléma .
Betettem a feltöltött melag aksit....pöcc- röff gomb nyomásra indult,töltés is van. ECU - ból actív hiba eltűnt,a memoból töröltem. Ezek szerint hiába van rajta folyamatosan a töltő,ilyen hidegben kevés az indító áram.......
De nem bírja tekerni.....csak nyögdécsel....
Attól be kellene indulnia, hogy nincs töltésed... én tavasszal meg ilyen hideg időkben mindig lőttem 20ml benzint a gyertyához... egyből indult.
Akkor ez az ECU 9 hiba kód (töltési feszültség hiba) az gyenge akksi miatt írta ki? Üdv: Attila.
Kicsi az aksid , nekem 12V 6 Ah van benne .
Szia. Levettem,de az az érdekes hogy feltöltott akksi sem bírja forgatni. Pedig eddig semmi baja sem volt. Igaz kicsi akksi van benne 12V 3A indítóáram 50 A tudom ez nagyon kicsi. Ugy-e?
Indításkor leszedted a töltőd ugye? Nem árt...
Factory ditech pigi blokkos ma szerettem volna beindítani ( másfél hete nem volt) rajta volt egy autamata töltő. Nem indult be,elég nehézkesen forgatta,majd ki írta service . Néztem a hiba kódot. ECU 9 (Töltési feszültség hiba) ezek után villogni kezdett a töltőn a led is... De végül nem indította be. Hideg helyen van a moci tárolva. Fagypont körüli külső gari. Most haza hoztam meleg helyre. Bízom benne hogy holnap beindul. Vagy valami nagyobb hibára gondoljak?
Kókány, de szokott működni.
Sziasztok!
A neten láttam,hogy a gyári ECU-jával csináltak új gyujtást karbis átalakításnál,létezik ez a verzió is?
Köszi
Ha a 15A-es fő biztosíték kimegy, akkor semmi sem kap áramot, csak az indító relé. Ha a másik megy ki a motor akkorsem indul. Tehát mindkettő kell a működéshez. Teljesen felesleges volt 2 biztosítékot berakni, dehát a gyár bonyolítani akarta.
Üdv!
Az aksinál az a 2 biztositék mit véd, nem tudjátok véletlenűl?
Gyújtást tudok neked csinálni.
Sziasztok igen Aprilia sr 50 ditech!
Tavaszal ha ki jön a jóidő akkor szeretném átalakitattni ha lehet!
Kb: menyibe fájna ez nekem?
hali,valaki segitene?van egy sr-em.tél folyamán ki akarom a karbit takaritani.melyik idomot kell leszedni és hogyan?ugye nem kell az egész burkolatot le bombázni?