Ma elkezdtem a karbira átalakítást,benzinAC leszedve,air krompresszor lekötve-bedugózva, oil pumpa kikötve.
Igy -is volt szikra a gyári ecujával,egy picit be is indult majd leállt.Az lenne a kérdésem ezenkivűl kell-e még valamit leszedni vagy átalakítani a gyújtáson kivül.Köszönöm
Probléma esetleg,hogy 17,5 a karbi?
Ezzel az új akksival vettem 1,5 éve. Zselés. Akkor akarom majd lecserélni ha teljesen tönkremegy,nagyobbra ami eredetileg belevaló / yb9b, 12
volt 9 A indítóáram 130A /
3 Ah?! Az tudod mire elég?! Ezek szerint nem tudod. Mikor fogja leadni az 50A-t hidegben... Főleg ha az akku mondjuk már 1-2 éves... A 3Ah arra elég hogy a kerti wc-ben egy 12V 5W-os izzót hajtson amíg végzed a dolgod.... Egy 3Ah-s akkuban több a műanyag, mint a hasznos ólom és sav.
Betettem a feltöltött melag aksit....pöcc- röff gomb nyomásra indult,töltés is van. ECU - ból actív hiba eltűnt,a memoból töröltem. Ezek szerint hiába van rajta folyamatosan a töltő,ilyen hidegben kevés az indító áram.......
Szia. Levettem,de az az érdekes hogy feltöltott akksi sem bírja forgatni. Pedig eddig semmi baja sem volt. Igaz kicsi akksi van benne 12V 3A indítóáram 50 A tudom ez nagyon kicsi. Ugy-e?
Factory ditech pigi blokkos ma szerettem volna beindítani ( másfél hete nem volt) rajta volt egy autamata töltő. Nem indult be,elég nehézkesen forgatta,majd ki írta service . Néztem a hiba kódot. ECU 9 (Töltési feszültség hiba) ezek után villogni kezdett a töltőn a led is... De végül nem indította be. Hideg helyen van a moci tárolva. Fagypont körüli külső gari. Most haza hoztam meleg helyre. Bízom benne hogy holnap beindul. Vagy valami nagyobb hibára gondoljak?
Ha a 15A-es fő biztosíték kimegy, akkor semmi sem kap áramot, csak az indító relé. Ha a másik megy ki a motor akkorsem indul. Tehát mindkettő kell a működéshez. Teljesen felesleges volt 2 biztosítékot berakni, dehát a gyár bonyolítani akarta.
hali,valaki segitene?van egy sr-em.tél folyamán ki akarom a karbit takaritani.melyik idomot kell leszedni és hogyan?ugye nem kell az egész burkolatot le bombázni?
Igy -is volt szikra a gyári ecujával,egy picit be is indult majd leállt.Az lenne a kérdésem ezenkivűl kell-e még valamit leszedni vagy átalakítani a gyújtáson kivül.Köszönöm
Probléma esetleg,hogy 17,5 a karbi?
volt 9 A indítóáram 130A /
A neten láttam,hogy a gyári ECU-jával csináltak új gyujtást karbis átalakításnál,létezik ez a verzió is?
Az aksinál az a 2 biztositék mit véd, nem tudjátok véletlenűl?
Tavaszal ha ki jön a jóidő akkor szeretném átalakitattni ha lehet!
Kb: menyibe fájna ez nekem?