Volt főtengely, komplett sárga rugós kuplung, de ezek elmentek már. Miután eladtam a rallyt, a tartalék alkatrészek árát kiárultam. Most scarabeo szerelmes vagyok 1 éve nem néztem másik motor után ami nagy szó...
Köszi a válaszokat, közben utánanéztem a dolognak, a kis rugókkal sem bírok sztem, még az összerakást vhogy meg is oldanám, de valószínű h légkulcs nélkül nem igazán tudnám szétszedni ha minden igaz :( Akkor marad a próbálkozás, remélem az új csúszkák és egy könnyeb görgő-garnitúra megteszi hirtelen!
Egyébként pontosan milyen cuccaid vannak elfekvőben a mocihoz? Lehetséges hogy vevő lennék 1-2 dologra!
Az a baj, ha nem optimális fordulaton hajtod a gépet, csak erőlködni fog és rosszabb lesz.. sajnos be kell hangolni és akkor lesz a legjobb. A kuplungrugó alatt nem a kontrasztot értem.
Hűha
Azt hittem egyszerűbb lesz a dolog, a kuplung rugót szerintem ki sem tudom itthon cserélni, nincs rugó összehúzóm sem hasonló eszköz :(
Elég sokat olvastam a témában, sajnos nincs lehetőségem komolyabban belemerülni a varió hangolásába, mi lehet a legnagyobb probléma ha túl könnyű görgőt teszek be? Mégjobban leromlik a végsebesség? 70-80 tól többel egyébként sem szeretném hajtani, nem 1-2 hónapig szeretném használni a gépet :)
Sportkipuffhoz, minánál sárga kuplungrugó és könnyebb görgő kellene, illetve lehet, hogy hézagoló is kell... utáltam, hogy 1 mm is számított... meg a szíj szélessége is.. minden...
Jut eszembe van itthon egy kiskaska alkatrész minához, görgők, új szíj.. majd felrakom ha valakit érdekel... én már nem akarok 50-es szekeret venni úgyse sose...
Sziasztok!
Végre összeállt a vas, ma már mentem vele egy kört, felújítottam a vízpumpát, meg lett oldva a kipuff felfogatás is tőcsavarosra :)
Viszont van egy kis gond! A motoron (SR 50 Stelath fekvő mina LC) a gyári helyett egy Leo Vince ZX kipuff van jelenleg, nem tudom h a jelenséget ennek köszönhetem-e vagy a varió problémájának! Sajnos elkövettem azt a hibát h nem rendeltem a felújítás előtt görgőket és csúszkákat mivel tökéletesen gyorsult és a végsebesség is bőven megfelelt. A szétszedés előtt a motor óra szerint 95-öt ment a 110kilóm alatt, húzott rendesen, bár kicsit nehéznek éreztem a görgőket, elég alacsony fordulaton nyitott, de így is kocsikat előztem vele. Jelen pillanatban a járgány még óra szerinti 60-at is alig bír menni, de azt is csak keservesen :(
Még a javítás közben szétszedtem a variót, sajnos a görgők (elvileg még gyári) laposra vannak kopva, a műanyag csúszkák pedig deformálódva vannak, de a motor eddig is így üzemelt, ezekkel a kopott alkatrészekkel száguldott.
A kérdésem az lenne hogy ez a borzalmas teljesítmény csökkenés a kipufogó miatt van, vagy amiatt h meg lett piszkálva a varió? Mindent helyesen raktam össze, nem először szedtem szét variátort, többször is ellenőriztem, a hézagoló is a helyén van, bár abból kettő van benne, így pont síkban van a rotorral.
A gyári 5.5 grammos helyett mennyivel kisebbet kellene beleraknom h kicsit magasabban nyisson? Vagy más a hiba?
Bevált kb.30éves kiforrott technika,lég-olajhűtés,semmi injektor csak karburátor és kimegy a világból.
De ez a kis aprilia is karbis lessz,és talán akkor megbízható is
Tényleg jól néz ki,ezért is vettem meg, csak hát ez az injektoros technológia kifogott rajtam,azt hittem okos vagyok és értek hozzá,de mint az élet bizonyította mindig lehet, és kell is újat tanulni
Szeretném akor megkérdezni hogy menyiért tudnád megcsinálni meg én Baranyában lakom pécs környékén. Nemtudom hogy milyen mesze laksz tölem hagondolod irhatc a szaboka34@gmail.com ra
Átalakítással nem, de a múltkor kénytelen voltam elektronikához való cuccokból berendelni 5 készletet, amit még el kell adnom. Szóval gyújtást még építek, igaz hosszabb határidővel (2-3hét).
Sziasztok uj vagyok nálatok,. Nagyon nagy bajban vagyok áprilia sr motoromat átalakitotuk indul a motor de gázadásra lehörög tudjuk a haverel hogy a légtömegmérö agya a jelet a CPU nak az meg a gyujtásnak így pörög a motor nemtudom felteni közösitövel mert ez a szar nem müködik rendesen öszekötnénk a kábeleket de nem tudjuk hogy mit hol vágjunk el és mivel foraszuk össze. Meg nemtudom hogy a CPU val kel e valamit csinálni ha tudna valaki segíteni azt nagyon szépen megköszöném. Még egy kérdés nem cseréltünk hengert. Hüjék voltunk mertt amikor csináltuk ahengerfejet nem huztuk le a hengert hogy menézük hogy kkétfelömlöss e.. Agyári van rajta az jó vagy nem?
Érdeklődnék.. Komplett kormánymű fékrendszerrel telóval felnivel gumival, mennyit kérhetek érte? ami reális ár érte.. mivel nem tudom mi volna a reális értéke.. Aprilia sr 50-s di-tech.. 2005-évjárat... Előre is kösz a segítséget..
Egyébként pontosan milyen cuccaid vannak elfekvőben a mocihoz? Lehetséges hogy vevő lennék 1-2 dologra!
Csak annyi lenne a kérdésem milyen karburátort érdemes venni,átmérő esetleg típus.Köszi
Azt hittem egyszerűbb lesz a dolog, a kuplung rugót szerintem ki sem tudom itthon cserélni, nincs rugó összehúzóm sem hasonló eszköz :(
Elég sokat olvastam a témában, sajnos nincs lehetőségem komolyabban belemerülni a varió hangolásába, mi lehet a legnagyobb probléma ha túl könnyű görgőt teszek be? Mégjobban leromlik a végsebesség? 70-80 tól többel egyébként sem szeretném hajtani, nem 1-2 hónapig szeretném használni a gépet :)
Jut eszembe van itthon egy kiskaska alkatrész minához, görgők, új szíj.. majd felrakom ha valakit érdekel... én már nem akarok 50-es szekeret venni úgyse sose...
Végre összeállt a vas, ma már mentem vele egy kört, felújítottam a vízpumpát, meg lett oldva a kipuff felfogatás is tőcsavarosra :)
Viszont van egy kis gond! A motoron (SR 50 Stelath fekvő mina LC) a gyári helyett egy Leo Vince ZX kipuff van jelenleg, nem tudom h a jelenséget ennek köszönhetem-e vagy a varió problémájának! Sajnos elkövettem azt a hibát h nem rendeltem a felújítás előtt görgőket és csúszkákat mivel tökéletesen gyorsult és a végsebesség is bőven megfelelt. A szétszedés előtt a motor óra szerint 95-öt ment a 110kilóm alatt, húzott rendesen, bár kicsit nehéznek éreztem a görgőket, elég alacsony fordulaton nyitott, de így is kocsikat előztem vele. Jelen pillanatban a járgány még óra szerinti 60-at is alig bír menni, de azt is csak keservesen :(
Még a javítás közben szétszedtem a variót, sajnos a görgők (elvileg még gyári) laposra vannak kopva, a műanyag csúszkák pedig deformálódva vannak, de a motor eddig is így üzemelt, ezekkel a kopott alkatrészekkel száguldott.
A kérdésem az lenne hogy ez a borzalmas teljesítmény csökkenés a kipufogó miatt van, vagy amiatt h meg lett piszkálva a varió? Mindent helyesen raktam össze, nem először szedtem szét variátort, többször is ellenőriztem, a hézagoló is a helyén van, bár abból kettő van benne, így pont síkban van a rotorral.
A gyári 5.5 grammos helyett mennyivel kisebbet kellene beleraknom h kicsit magasabban nyisson? Vagy más a hiba?
Bocsi a regényért! Aálaszokat előre is köszönöm!
Boldog Mikulást mindenkinek! Szép estét!
De ez a kis aprilia is karbis lessz,és talán akkor megbízható is