Csak a térdvédőt szedtem le, és ha jól értem behúzás alatt azt érted, hogy az új bovdent rákötöm a régi végére és áthúzom a burkolat alatt, hogy ne kelljen tovább bontani. Mert igen, ez lenne a terv, már csak egy apró dologra kell rájönnöm: miért nem akar kijönni a bovden elszakadt vége a burkolatból, bármennyire is húzom? Csak gyenge vagyok és nyugodtan ráncigáljam meg, elvégre nem okozhatok nagy kárt a műanyag burkolatban?
És akkor elég vennem egy standard bovdent pár száz forintért és nem kell 3000-4000Ft-ot kiadni egy új szettre. Ha jól tudom vannak olyanok is, hogy nincs gyárilag rajta a végén a kis pöcök, hanem utólag lehet rányomni/csavarni.
sziasztok
Olyan kérdésem lennehogy van egy 2000 sr 50-em (morini) injektoros volt most karbi van rajta és azt szeretném megtudni hogy hogyan lehetne kiiktatni a légtömegméröt ugy hogy semmit ne kavarjon össze?válaszért elöre is köszi
Mindenképpen kell bontani, mert legalább 1 méternyire a gázkartól szakadt el (elrozsdásodott). Ha nem kell teljesen lebontani az elemeket, akkor az menni fog, szedtem már le párszor. (csak ezt ne kelljen: http://www.aprilia-parts.nl/nl...)
Ezt az összekötést/összeszikszalagozást nem nagyon akarom erőltetni. Elméletileg csak áthúzom a csövön a két végét meg beakasztom és kész, nem? Igazából szétszedés előtt csak látni szeretném, hogy hová is megy a bovden másik vége (http://www.aprilia-parts.nl/nl...). Kicsit túlreagálom, tudom :D
Hali
Aprilia sr50 di-tech-be gázbovdent honnan érdemes rendelni? Tudom, hogy van millió bolt, de Ti mit javasoltok? Valamint nagy macera kicserélni? Azt hittem, hogy csak kiakadt, így szétszedtem a tetejét, de sajnos lent szakadt el. Esetleg egy tutoiral jól jönne :D
Tudom, biztos nem nagy dolog kicserélni, de azért szeretném tudni mire számítsak :D
Köszi
Szia!Akciós volt 8300 helyett 6500 ért sikerült megvenni,nem ezt akartam de nem bántam meg.A jász JP akku ami 50ah indítóárammal rendelkezik 5500 volt.
Úgy néz ki, hogy meglett a hiba!
A végáttétel volt a ludas a dologban. Az előző okos gazdája 50-es hengerhez betett egy tuning malossi 1:10-hez véghajtást a gyári 1:13 helyett. Persze, hogy szerencsétlen nem bírta kiforgatni. Csoda, hogy egyáltalán ment vele.
Ma kicseréltem egy gyárira, holnap tesztkör, kíváncsi leszek rá.
Szerintem az a gyári méret. Persze ha nagyobb is elfér, akkor mehet bele nagyobb is. A generátor feltölti azt is a hogy kisebbet, csak nyilván hosszabb idő alatt. Viszont hidegben ha nem indul elsőre a masina, akkor jól jön a több indítóáram és a nagyobb kapacitás is.
Köszi a segítséget. Most raktam össze másik 2-t. Igaz ezek 107-k 3 pofásak. Az egyik fehér kis rugókkal + zöld kontraszttal, a másik kék kis rugókkal + piros kontraszttal. sárga kis rugóm az sajnos nincs itthon. Kíváncsi leszek rájuk, illetve ezek variációjára. Remélem sikerül beállítani.
Már próbáltam 4g-s görgőkkel, úgy se ment 30-ál többet viszont nagyon pörgött. Itt érezhető is volt mikor váltott.
Valami nem jó a hajtásban az tuti. Amúgy zsír új 105-ös kétpofás kuplung van rajta gyári minden rugó benne. A kontraszt rugó kb. 33 kg-s.
Sztenderen szépen végig is vált, de menet közben nem bír menni.
És akkor elég vennem egy standard bovdent pár száz forintért és nem kell 3000-4000Ft-ot kiadni egy új szettre. Ha jól tudom vannak olyanok is, hogy nincs gyárilag rajta a végén a kis pöcök, hanem utólag lehet rányomni/csavarni.
Olyan kérdésem lennehogy van egy 2000 sr 50-em (morini) injektoros volt most karbi van rajta és azt szeretném megtudni hogy hogyan lehetne kiiktatni a légtömegméröt ugy hogy semmit ne kavarjon össze?válaszért elöre is köszi
Ezt az összekötést/összeszikszalagozást nem nagyon akarom erőltetni. Elméletileg csak áthúzom a csövön a két végét meg beakasztom és kész, nem? Igazából szétszedés előtt csak látni szeretném, hogy hová is megy a bovden másik vége (http://www.aprilia-parts.nl/nl...). Kicsit túlreagálom, tudom :D
Aprilia sr50 di-tech-be gázbovdent honnan érdemes rendelni? Tudom, hogy van millió bolt, de Ti mit javasoltok? Valamint nagy macera kicserélni? Azt hittem, hogy csak kiakadt, így szétszedtem a tetejét, de sajnos lent szakadt el. Esetleg egy tutoiral jól jönne :D
Tudom, biztos nem nagy dolog kicserélni, de azért szeretném tudni mire számítsak :D
Köszi
Én egy ilyen akksit vettem az sr-be nagyon jól bírja,erősnek mondanám,és ajánlom is ezt a típust
A végáttétel volt a ludas a dologban. Az előző okos gazdája 50-es hengerhez betett egy tuning malossi 1:10-hez véghajtást a gyári 1:13 helyett. Persze, hogy szerencsétlen nem bírta kiforgatni. Csoda, hogy egyáltalán ment vele.
Ma kicseréltem egy gyárira, holnap tesztkör, kíváncsi leszek rá.
Teszi a dolgát, elégedett vagyok vele.
A gyári értékekkel rendelkező akku miért nem elég? A generátor tudja majd tölteni a 9Ah-s akkut? Erre is gondolj ha már mindenáron nagyobbat akarsz.
Már próbáltam 4g-s görgőkkel, úgy se ment 30-ál többet viszont nagyon pörgött. Itt érezhető is volt mikor váltott.
Valami nem jó a hajtásban az tuti. Amúgy zsír új 105-ös kétpofás kuplung van rajta gyári minden rugó benne. A kontraszt rugó kb. 33 kg-s.
Sztenderen szépen végig is vált, de menet közben nem bír menni.