Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi az nem olyan sok.biztos jol tekeri
Csak a térdvédőt szedtem le, és ha jól értem behúzás alatt azt érted, hogy az új bovdent rákötöm a régi végére és áthúzom a burkolat alatt, hogy ne kelljen tovább bontani. Mert igen, ez lenne a terv, már csak egy apró dologra kell rájönnöm: miért nem akar kijönni a bovden elszakadt vége a burkolatból, bármennyire is húzom? Csak gyenge vagyok és nyugodtan ráncigáljam meg, elvégre nem okozhatok nagy kárt a műanyag burkolatban?
És akkor elég vennem egy standard bovdent pár száz forintért és nem kell 3000-4000Ft-ot kiadni egy új szettre. Ha jól tudom vannak olyanok is, hogy nincs gyárilag rajta a végén a kis pöcök, hanem utólag lehet rányomni/csavarni.
Az egyikkel nem tudod behúzni a másikat? Jobb mintha az egész motort el kellene bontani...
sziasztok
Olyan kérdésem lennehogy van egy 2000 sr 50-em (morini) injektoros volt most karbi van rajta és azt szeretném megtudni hogy hogyan lehetne kiiktatni a légtömegméröt ugy hogy semmit ne kavarjon össze?válaszért elöre is köszi
Mindenképpen kell bontani, mert legalább 1 méternyire a gázkartól szakadt el (elrozsdásodott). Ha nem kell teljesen lebontani az elemeket, akkor az menni fog, szedtem már le párszor. (csak ezt ne kelljen: http://www.aprilia-parts.nl/nl...)

Ezt az összekötést/összeszikszalagozást nem nagyon akarom erőltetni. Elméletileg csak áthúzom a csövön a két végét meg beakasztom és kész, nem? Igazából szétszedés előtt csak látni szeretném, hogy hová is megy a bovden másik vége (http://www.aprilia-parts.nl/nl...). Kicsit túlreagálom, tudom :D
A régivel összekötöd az újat és egy mozdulattal áthúzod. Így nem kell bontani semmit.
Hali
Aprilia sr50 di-tech-be gázbovdent honnan érdemes rendelni? Tudom, hogy van millió bolt, de Ti mit javasoltok? Valamint nagy macera kicserélni? Azt hittem, hogy csak kiakadt, így szétszedtem a tetejét, de sajnos lent szakadt el. Esetleg egy tutoiral jól jönne :D
Tudom, biztos nem nagy dolog kicserélni, de azért szeretném tudni mire számítsak :D
Köszi
Szia!Akciós volt 8300 helyett 6500 ért sikerült megvenni,nem ezt akartam de nem bántam meg.A jász JP akku ami 50ah indítóárammal rendelkezik 5500 volt.
hali.mibe fájt az aksi?
Üdv!
Én egy ilyen akksit vettem az sr-be nagyon jól bírja,erősnek mondanám,és ajánlom is ezt a típust
köszi mindenkinek a segitséget
Úgy néz ki, hogy meglett a hiba!
A végáttétel volt a ludas a dologban. Az előző okos gazdája 50-es hengerhez betett egy tuning malossi 1:10-hez véghajtást a gyári 1:13 helyett. Persze, hogy szerencsétlen nem bírta kiforgatni. Csoda, hogy egyáltalán ment vele.
Ma kicseréltem egy gyárira, holnap tesztkör, kíváncsi leszek rá.
Ugyan ilyen "Conrados" töltőm van egy éve.
Teszi a dolgát, elégedett vagyok vele.
Szerintem az a gyári méret. Persze ha nagyobb is elfér, akkor mehet bele nagyobb is. A generátor feltölti azt is a hogy kisebbet, csak nyilván hosszabb idő alatt. Viszont hidegben ha nem indul elsőre a masina, akkor jól jön a több indítóáram és a nagyobb kapacitás is.
szeptember ota vagyok sr tulaj ugyhogy kezdö vagyok simán.
http://www.conrad.hu/conrad.ph... ezzel szemezgetek vajon jo lenne?
milyen töltöt ajánlanál max 5ezer körül?
szia.nem.a mostani a gyárija?én nem vágom.most ez a 3ah 20a indito áramos van benne.az jo?segithetnél légyszives
Szia!

A gyári értékekkel rendelkező akku miért nem elég? A generátor tudja majd tölteni a 9Ah-s akkut? Erre is gondolj ha már mindenáron nagyobbat akarsz.
ehez mit szolsz?JP MOTO 12V 9Ah 90a az indito áram.beférne még ez az sr-be?
hali kinter!segitenél?sr stealth lc karbis mociba milyen aksi kellene?most egy JP moto Akku YTX4L-BS van.szerintem ez kicsi
Köszi a segítséget. Most raktam össze másik 2-t. Igaz ezek 107-k 3 pofásak. Az egyik fehér kis rugókkal + zöld kontraszttal, a másik kék kis rugókkal + piros kontraszttal. sárga kis rugóm az sajnos nincs itthon. Kíváncsi leszek rájuk, illetve ezek variációjára. Remélem sikerül beállítani.
Akkor bizony a kuplungban kellene kicserélni a "kis rugókat". Sárga szerintem Neked is megfelelne.
Szia!

Már próbáltam 4g-s görgőkkel, úgy se ment 30-ál többet viszont nagyon pörgött. Itt érezhető is volt mikor váltott.
Valami nem jó a hajtásban az tuti. Amúgy zsír új 105-ös kétpofás kuplung van rajta gyári minden rugó benne. A kontraszt rugó kb. 33 kg-s.
Sztenderen szépen végig is vált, de menet közben nem bír menni.