Nem bonyolult. A 3 sárgán jön fel a petró. A fekete a test, a piros meg az akku+. A régi köteg meg valószínűleg úgy volt megoldva, hogy 1 fázisú szabályzó, meg a lámpáknak a stabilizált 12V. De a bekötése nem nagy ügy. Ott szintén van test, szintén van akku+. A lámpákat meg az akksira kötném.
Nem egyszerű eset az átalakítása sem.
Bár szerintem nagyobb pénzügyi bukta egy rossz motort eladni mind megcsináltatni és használni.
Viszonylag bonyolult de nem egy Hadron ütköztető komolyságú a cucc.
Nekem nagyobb gondot okoz összepárosítani egy sima karbis MC2 kábelkötegét a ditech féle 3 fázisú generátorral.
Egyenlőre le is mondtam róla.
Ha egyáltalán beindul akkor menni fog akkumulátorról és a fesszab tölti az akksit.
Így is lehet nézni. Meg úgy is hogy mi van ha munkába járós motornak használod és párszor reggelente nem indul, mert neki éppen olyanja van. Vagy szeretnél a haverokkal gurulni egyet, de ehelyett az udvaron kell darabokra borítani, mert nem indul. Pláne ha nem is jössz rá a hibára, mert minden szép és jó, csak éppen nem megy. Nem erről szól a motorozás. Ezzel szemben egy karbis motort az esetek 99%-ában beindul, még -20 fokban is. Próbáld ezt egy ditech-el. Mindenki tudja mi a véleményem ezekről a sza....ról, javítottam is őket jó darabig, de egy kínszenvedés az egész ahogy van. Az alkatrészek áráról már nem is beszélek.
én alapból ditech párti vagyok. egyszer levezettem személyesen dolgot, mi mennyibe kerül. ha azt vesszük alapul normális körülmények közt fojtással gyári állapotban használva elmegy biztos 20 ezer kilométert és akkor fel kell újítani mind a kettő verziót. kki kell számolni üzemanyag különbségen mennyit nyer a ditech, 2 literrel számoljunk de valójába 3 lehet a különbség. 20 ezernél a benzin különbség 160 forint, ditech javára, abból felehet javítani, meg szerintem bőven futja esetleges javításokra is.
gép maga egy prés, amivel lehet hengert is szétpréselni stb, egy kicsit komolyabb műhelybe alap. abba csak egy adaptert esztergáltattak amibe belefekszik szépen a szelep, ez a könnyebbik része. felbontásnál vannak trükkök, mivel a peremet roncsolás nélkül fel lehet nyitni, illetve vissza peremezni. biztos hogy szétgányoltak 5 db amire sikerült tökéletesíteni. de erre mondom azt ha te vagy az egyedutalkodó az országba akkor nem éri meg? szerintem igen kb 200 ezerbe lehetett az egész tokkal vonóval kísérletet is beleértve.
A gyújtás azonos csak a műszerfal immoval bonyolítva és a program az más ! Mindent figyel azért nem egyszerű ! Ennél már csak a Peugeot jet force a rohadékabb zárt csatornás a rendszere a műszerfal a gyujtáskapcsoló és az Ecu egy zárt rendszerben ha megdöglik az immo cserélhetsz mindent ! Ennek a költsége : 400 euro
Ne, ne és ne inkább adjátok el egy hozzáértőnek,mert csak jobban elbaltázzátok és több kárt tesztek benne mint hasznot, aztán adhatjátok el bontva. Most még ki tudtok belőle szálni, később már nem. A régi körlámpás ditech is tudott szopatni de ez bonyolultabb, még márkaszervízben sem tudnak nagyon hozzányúlni. Mindenki azt hiszi ,hogy ért hozzá belegányol aztán meg csodálkoznak, hogy nem indúl és csak viszi a pénzt.
alapjába véve szakmám, nem pedig hobby szerelő vagyok, ha nincs kihívás nincs értelme az egésznek. ez olyan mint a Sanyiék megoldják a nyomásszabályzót, nem kell hozzá sok dolog csak egyszer fektetnek be bele, és utána már egy szelep kb 200 ft anyagár. de lehet én látom rosszul.
Nem bonyolult. A 3 sárgán jön fel a petró. A fekete a test, a piros meg az akku+. A régi köteg meg valószínűleg úgy volt megoldva, hogy 1 fázisú szabályzó, meg a lámpáknak a stabilizált 12V. De a bekötése nem nagy ügy. Ott szintén van test, szintén van akku+. A lámpákat meg az akksira kötném.