hali tudnál nekem segiteni?nem tudod véletelenül az sr50 elsö kerékcsapágyának a méretét?néztem neten de én abban nem bizom.hátha te tudod.nem nagyon van idöm szétkapni a moci meg kéne.gondoltam valaki csak megtudja mondani.megvenném és már raknám is össze szétszedés után egyböl.2000-es stealth minerali fekfö vizes.ha ez kellene hozzá.elöre is köszi.ja és milyet érdemes bele rakni?néztem neten ilyen gumi porvédösek is vannak azt irják jobban véd a por ellen.szia
én már futottam pár kört ezzel a problémával. Ha gyorscsatlakozós a rendszer, akkor vagy veszel bontottat, de hát... Vagy átalakítod úgy, ahogy én, hogy bontottban szerzel olyan csőcsonkokat, ami nem gyorscsatlakozós és arra bilinccsel teszel rá benzincsövet. Ezt szerintem másképp nem tudod megoldani. Vagy megveszed a gyári újat, de akkor gondolom nem it keresnél megoldást. A nyomásálló benzincső az mindig szövetszál erősítésű, és két rétegű, a kettő réteg között van a szöveterősítés. Én a helyi csapágyboltban vettem, 800 HUF volt a méterének az ára. Csakhogy. Ezek már nem gyári minőségűek, a benzintől (talán az etanoltartalma miatt) kitágulnak, és nem is kicsit. Én próbálkoztam a gyorscsatlakozósra rátenni bilinccsel, sikerült is, mondjuk két hónapig, mert utána a nyomás levágta, és háromszor is úgy toltam haza ezt a dögöt. Az addig szoros csövet a garázs ajtajából rá tudtam volna dobni a csonkra, annyira kitágult ez a szar. akkor kicseréltem arra a recés csőcsonkra, arra bilincs, ez talán jó, de azért nem tenném rá az életemet. Arra figyelj, hogy a csőre MINDIG rá van írva, hogy olaj/benzinálló, és a max nyomás is, ha nincs, akkor a kereskedő átver, akármennyire is esküdözik. Ha meg nincs bolt, internet gondolom van,. Igaz, a posta ára vetekszik a csőével, de hát... mit tudsz tenni? itt vehetsz is
Én mondjuk egy valaminek örülök, hogy a rendszeremben a nyomás frankó... Igaz, most ahogy levettem a levegőcsövet látom, hogy a nyomástartó izé cserét nem úszok meg. Csak azt nem tudom, hogy az a csodafelújított jó-e, vagy a gyári, vagy rendeljek idegenből azt a külső nyomáshatároló izét...
most már ráérek vackolni, mert vettem egy Derbi Senda 125 4T-t, így a DiTech már csak játékszer meg mulatság lesz.
...ha el nem adom.
Hát... megoldódott a probléma valahogyan.
Beszereltem ezt a műszert, indításkor szépen körbefordult, abban a mutató pihentetőben alul megakadt és kész. A motor persze szépen járt, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de a műszernek annyi. Kiszerelés után harmadállásban megakadt. Ja, és gyenge tíz perc után is pösszent, amikor levettem az órát a rendszerről.
Persze, hogy megdöglött, amikor vásárláskor nem néztem meg jól a méréshatárt... meg utána, sem meg utána sem, csak amikor forgott az a szar, mint a kurvaélet. Nyomásmérő
Nem vagyok pesti, nem tudhatom. Borsod és Hajdú megyében tudok neked boltot. A másik hibát lehet hogy éppen a levegősödő benzincsövek okozzák. Ha nem, akkor lehet túlfeszített vagy szálasodó, akadozó gázbovden, repedezett levegőcső, meg még vagy 100 dolog ezen kívül. Először csak egy dolgot kell megoldani, másképp nem lehet a hibát megkeresni.
Ditechnél ha szivárog a benzin, az nem vicc. Simán okozhat tüzet is, mert a rendszer nagy nyomáson dolgozik. Cseréld ki a csöveket és a bilincseket, de a legolcsóbb gagyikat keresd a boltban. A benzinnyomás 8-10 bar is lehet. Direkt benzinhez való, vászonnal erősített csöveket használj.
Na olyan témában kérdezel, amihez nem sok közöm. Én úgy tudom hogy van különbség a folyadék vagy a gáznyomás mérésére alkalmas órák között. Hogy mi azt ne kérdezd. Úgy tudom hogy a legtöbb óra egy vékony réz csövecskét mozgat, tehát elgondolásom szerint mindegy neki hogy mit mér. Aztán persze lehet hogy nem így van.
Üdv! Segítségre lenne szükségem! Pár hete felforrt a vizem a ditech motoromban! Cseréltem termosztátot és hengerfej tömítést! A probléma megoldotott! Most viszont azt csinálja ha már bemelegszik a motor akkor a lámpánál megálláskor az alapjáratot megemeli vagy ugrál az alapjárat és utánna leáll viszont pöcre indul újból de a hiba ugyanúgy fenn áll! De ez csak bemelegedett motornál csinálja! Ma ugyanezt csinálta és benzinszagot is éreztem! Bevilágítottam az injektorhoz és benzint látok a csöveknél! Mi lehet a baj? nyomástartó szelep esetleg?
Azt szeretném kérdezni tőled - mert itt a motorfelújítás/karbantartás szezonja - hogy a nyomásmérő óra az jó folyadékra is meg levegőre is? Múltkor jártam a vásárban, és megláttam egy vadi új pici nyomásmérő órát, meg is vettem egy ezresért, de az eladó kérdezte meg miután átadtam a pénzt, hogy megmondom-e neki, hogy mi ez?
Szóval szájjal belefújtam és kb. 1,6 barig felment a mutató, ezt akarom rátenni a kompresszor utánra meg a majdani vízleválasztó elé, de ha olyant szerzek abból, amin van nyomásmérő, akkor ez mehetne a benzinnyomást mérni, persze ha alkalmas rá. Jelzést nem látok rajta, ezért kérdezném, ha tudnál ebben segíteni, megköszönném.
Sziasztok!
Hozzá értőktől kérdezném, hogy SR 50-be lehet (érdemes?) a gyárinál vastagabb variátor szíjat tenni és ha igen mennyivel vastagabbat?
Dob valamennyit a végsebességen? Nem okoz bajt a vastagabb szíj?
Köszi szépen!
Üdv!
Én egy ilyen motort vettem meg , ami így megállt mint a szög egy lemosás után,mint kiderült nyomástartó membrán az injektorban.Remélem egyszerűbb hibád lessz
Nyomásmérés a kompreszoron és a benzinpumpán ! Szerelőhöz csak akkor ha ért is hozzá ! Találgatóhoz és kontárhoz minek annál az is jobb ha Te csinálod !
Sziasztok. Van egy aprilia sr 50 Ditech motorom. Az egyik nap még ment szépen, leállítottam, elinditottam minden oké volt. Viszont másnap már nem akart beindulni, és még most sem hajlandó. Az öninditó megy rendesen, de nemakar beröffenni. Mi lehet a gond? Annyira nem értek hozzá nemrég van nálam, vigyem szerelőhöz?
én már futottam pár kört ezzel a problémával. Ha gyorscsatlakozós a rendszer, akkor vagy veszel bontottat, de hát... Vagy átalakítod úgy, ahogy én, hogy bontottban szerzel olyan csőcsonkokat, ami nem gyorscsatlakozós és arra bilinccsel teszel rá benzincsövet. Ezt szerintem másképp nem tudod megoldani. Vagy megveszed a gyári újat, de akkor gondolom nem it keresnél megoldást. A nyomásálló benzincső az mindig szövetszál erősítésű, és két rétegű, a kettő réteg között van a szöveterősítés. Én a helyi csapágyboltban vettem, 800 HUF volt a méterének az ára. Csakhogy. Ezek már nem gyári minőségűek, a benzintől (talán az etanoltartalma miatt) kitágulnak, és nem is kicsit. Én próbálkoztam a gyorscsatlakozósra rátenni bilinccsel, sikerült is, mondjuk két hónapig, mert utána a nyomás levágta, és háromszor is úgy toltam haza ezt a dögöt. Az addig szoros csövet a garázs ajtajából rá tudtam volna dobni a csonkra, annyira kitágult ez a szar. akkor kicseréltem arra a recés csőcsonkra, arra bilincs, ez talán jó, de azért nem tenném rá az életemet. Arra figyelj, hogy a csőre MINDIG rá van írva, hogy olaj/benzinálló, és a max nyomás is, ha nincs, akkor a kereskedő átver, akármennyire is esküdözik. Ha meg nincs bolt, internet gondolom van,. Igaz, a posta ára vetekszik a csőével, de hát... mit tudsz tenni?
itt vehetsz is
Én mondjuk egy valaminek örülök, hogy a rendszeremben a nyomás frankó... Igaz, most ahogy levettem a levegőcsövet látom, hogy a nyomástartó izé cserét nem úszok meg. Csak azt nem tudom, hogy az a csodafelújított jó-e, vagy a gyári, vagy rendeljek idegenből azt a külső nyomáshatároló izét...
most már ráérek vackolni, mert vettem egy Derbi Senda 125 4T-t, így a DiTech már csak játékszer meg mulatság lesz.
...ha el nem adom.
Beszereltem ezt a műszert, indításkor szépen körbefordult, abban a mutató pihentetőben alul megakadt és kész. A motor persze szépen járt, ahogy a nagykönyvben meg van írva, de a műszernek annyi. Kiszerelés után harmadállásban megakadt. Ja, és gyenge tíz perc után is pösszent, amikor levettem az órát a rendszerről.
Persze, hogy megdöglött, amikor vásárláskor nem néztem meg jól a méréshatárt... meg utána, sem meg utána sem, csak amikor forgott az a szar, mint a kurvaélet.
Nyomásmérő
Szóval szájjal belefújtam és kb. 1,6 barig felment a mutató, ezt akarom rátenni a kompresszor utánra meg a majdani vízleválasztó elé, de ha olyant szerzek abból, amin van nyomásmérő, akkor ez mehetne a benzinnyomást mérni, persze ha alkalmas rá. Jelzést nem látok rajta, ezért kérdezném, ha tudnál ebben segíteni, megköszönném.
ezen belül is a nyomástartó ment tönkre,ennyi.
Injektor csere,és szépen ketyeg.
Egyébként lehet, hogy valami test probléma van kialakulóban a műszerfalnál...
G.
Lenne egy kérdésem ,a hőfokmérő órám olyan mintha remegne ugrál,mi lehet a probléma?
Hozzá értőktől kérdezném, hogy SR 50-be lehet (érdemes?) a gyárinál vastagabb variátor szíjat tenni és ha igen mennyivel vastagabbat?
Dob valamennyit a végsebességen? Nem okoz bajt a vastagabb szíj?
Köszi szépen!
Én egy ilyen motort vettem meg , ami így megállt mint a szög egy lemosás után,mint kiderült nyomástartó membrán az injektorban.Remélem egyszerűbb hibád lessz