az immo az olyan mint a riasztó az a műszerfalba van, Debrecenbe egy srác már bűvészkedett egyet vele mikor kulcsot kellet hozzá gyártani mert a immo kulcsnál lévő karika megadta magát, az egy külön szálon megy, tehát gyújtás kapcsolót nem kell cserélni biztos.
van másik upc-m am karbisé de azzal nem megy a műszerfal tiltja olyan mint ha azt írná ki hogy ac nem működik. tudom hogy összetett a dolog de ha malossi egy átalakítóval megoldja, akkor nem lehet tul bonyolult, max veszek használtan egy átalakítót ebay-en, és műszerész barátom átnézi mi van benne, legyártani.
Nincs rá jó megoldás, mivel a factory már immobilizeres ha jól tudom és cserélni kell az órát a gyújtáskapcsolót és immokarikát + kábelköteg amit nem úsztok meg olcsón. Kinter1 fórumtárs is csak rakétalámpásokkal foglalkozott ha az emlékeim nem csalnak átalakítás ügyileg (itt a fórumon te is rá tudsz keresni). De ha miofan fórumtársnak írsz ő 100%-ra megmondja hogy mit lehet és mit nem.
Gyujtast kell ra varazsolni.
Most harcolok egy nrg purejettel.
Van bejne kihivas.
Ha pofogni fog felrakom videoba.
Tiz alatti koltsegvetes.
Plusz a hengerfej.
De a modernebb factorynak nem tudom mit szol az ecu meg a muszerfal.
Hali!
Azért ez nem ennyire egyszerű. Külön elektronika kell, lendkerék átalakítás stb. A malossi gyárt átalakító szettet kb 70 rugó. Szerintem adjátok el egy hozzáértőnek (aki meg tudja javítani) így ahogy van mert átalakítva soha nem lessz az igazi és vegyetek egy karbis változatot.
Ismerősöm elhozta a aprilia sr 50 factory ditech piaggio motorját, kiderült hogy nyomásszabályzó szelep a rossz. De ő inkább karbisá szeretné alakítani. Próba képen tettem rá egy porlasztót, és beindult, 3 ezerig fel is pörgőt de utána lefulladt, újra indítottam normálisan ment megint 3 ezerig. Lehet kicsi volt a porlasztó rá 12 tettem fel próbából. Valaki alakított már át? Kompresszor helyére egy dugós dolgot esztergáltatnék, hengerfejet lecserélném normálra. Valamit kell még cserélni? Köszi előre is.
Csőváz
Nem akarok Túl okos lenni de próbáltátok már PTF R7 tömlőt?
Mi sok ilyet használunk fék,szervó,turbó,olaj...stb csőnek.
Vastag teflon cső a magja selyemszál szövés és müa.fedés.
192 bár-ig nyomásálló közel 200 fok-ig hőállő és ami lényeges elég puha ahoz hogy bilincsel rögzíthető legyen.
Jól ellenál olajnak fékolajnak váltó(piros)olajnak,benzinnek.
Nem málik reped stb elég komoly cucc
Köszi. Azt hittem,kezdi megenni a benzin a cső belső falát a hajlított íveknél. Egy ismim úgy járt,hogy a csövet a benzin megette belül,majd a darabjaival telehorta az egész injektoros rendszert. Ezért kérdeztem....
1 évet nem adok neki. Nekem a Leó-n egy évet sem bírt ki, pedig ott nincs nyomás sem. Benzin-fagyálló és nem tudom mi álló volt ráírva. Kalap sz....t sem ér.
Már régóta nem csinálgatok ditech-et, így a csapágy méretét passzolom. Itt talán megtalálod a méretet: http://www.easyparts.nl/
Mindenképpen 2RS csapágyat tennék bele (ennek mindkét oldala gumi tömítéstű), mert a vizet, a sarat és a port csak az bírja huzamosabb ideig.
van másik upc-m am karbisé de azzal nem megy a műszerfal tiltja olyan mint ha azt írná ki hogy ac nem működik. tudom hogy összetett a dolog de ha malossi egy átalakítóval megoldja, akkor nem lehet tul bonyolult, max veszek használtan egy átalakítót ebay-en, és műszerész barátom átnézi mi van benne, legyártani.
Nincs rá jó megoldás, mivel a factory már immobilizeres ha jól tudom és cserélni kell az órát a gyújtáskapcsolót és immokarikát + kábelköteg amit nem úsztok meg olcsón. Kinter1 fórumtárs is csak rakétalámpásokkal foglalkozott ha az emlékeim nem csalnak átalakítás ügyileg (itt a fórumon te is rá tudsz keresni). De ha miofan fórumtársnak írsz ő 100%-ra megmondja hogy mit lehet és mit nem.
A factory gyujtas teljesen mas.
Most harcolok egy nrg purejettel.
Van bejne kihivas.
Ha pofogni fog felrakom videoba.
Tiz alatti koltsegvetes.
Plusz a hengerfej.
De a modernebb factorynak nem tudom mit szol az ecu meg a muszerfal.
Azért ez nem ennyire egyszerű. Külön elektronika kell, lendkerék átalakítás stb. A malossi gyárt átalakító szettet kb 70 rugó. Szerintem adjátok el egy hozzáértőnek (aki meg tudja javítani) így ahogy van mert átalakítva soha nem lessz az igazi és vegyetek egy karbis változatot.
Ismerősöm elhozta a aprilia sr 50 factory ditech piaggio motorját, kiderült hogy nyomásszabályzó szelep a rossz. De ő inkább karbisá szeretné alakítani. Próba képen tettem rá egy porlasztót, és beindult, 3 ezerig fel is pörgőt de utána lefulladt, újra indítottam normálisan ment megint 3 ezerig. Lehet kicsi volt a porlasztó rá 12 tettem fel próbából. Valaki alakított már át? Kompresszor helyére egy dugós dolgot esztergáltatnék, hengerfejet lecserélném normálra. Valamit kell még cserélni? Köszi előre is.
Nem akarok Túl okos lenni de próbáltátok már PTF R7 tömlőt?
Mi sok ilyet használunk fék,szervó,turbó,olaj...stb csőnek.
Vastag teflon cső a magja selyemszál szövés és müa.fedés.
192 bár-ig nyomásálló közel 200 fok-ig hőállő és ami lényeges elég puha ahoz hogy bilincsel rögzíthető legyen.
Jól ellenál olajnak fékolajnak váltó(piros)olajnak,benzinnek.
Nem málik reped stb elég komoly cucc
Mindenképpen 2RS csapágyat tennék bele (ennek mindkét oldala gumi tömítéstű), mert a vizet, a sarat és a port csak az bírja huzamosabb ideig.
A másik ki olvastam a hiba kódokat:5,9,11,12,14,15,17,20
Ezeket dobálta most ki, viszont nullaztam a kódokat és kiváncsi leszek estére mi tér vissza!