Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Beindult a gépezet,köszi a tippeket
Sziasztok.Eladó doboztartó konzol sr 50-re
Ok!
Ez lesz az első holnap,kipróbálom köszi
Ha sokat all kiszarad es annyira szegeny a keverek hogy nem gyullad be.
Csinalt ilyet tobbszor.
Pici benzin egy fecskendobol es kene indulni.
Ha nem akkor gebasz van.
A gyertya ok,a motor 20 fokban van,a tömitést viszont nem cseréltem,holnap utána nézek köszi!
Meg a ditech eleve nem szereti a hideget. A 10 fok neki már halál. Új gyertya és már megy is (vagy nem).
Meg cseréld ki az injektor tömítéseket. Remélem nem raktad össze a régi szarokkal.
Fújjad meg kompresszorral.
Nem,olajos benzines,a levegő kompresszort megmértem 2,5majd 4bar-ig felment,szikrát ad
Gyertya szaraz?
Sziasztok!
Még mindig kinlódok a mocival,megjött a müködő injektor,rá is robbant de nem indul be,nyomást tartja szinte nincs benzinszag,a másikból ömlött.
Az lenne a kérdésem van-e valami ötlet,a beindításhoz?Szikra van remélem jó helyen(a blokk szét lett húzva lendkerék, jeladó le volt szedve talán nem lehet elrontani)tippeket minden ötletet szívesen veszek,köszi előre is
A feketevel karikazott amit meghagytam az oramutato jarasaval megegyezoen forog a felso holtpont meg kb a piossal karikazott elott egy hangyafasznyit van.
A felső holtpont előtti pöcköt kell meghagyni. Ezzel adsz neki előgyújtást.
Elvileg azt hagytam meg.
Motorboltos ismeros mutatott egy gyujtas modul szerut negyrugoert (talan honda valami)amire kell egy pozitiv meg egy gyujtas jel es egy trafo.
Erre palyazok kb csak meg a ditekk fesszabjat kell passzitanom az mc2 kabelkoteggel.
Én egy peugeot robogót alakítottam át. Ott is ugyanez a lendkerék van, a felső holtpont előtti fogat kell meghagyni. Egy dc cdi elektronika kell, meg egy cdi-s trafó. Én valami keeway cuccot vettem 5 ezerért a kettőt, meg egy 12-es kinai karbit, és kifogástalan....
Hali.
Kicsit küzdelmes az élet mert nem találok MC3-as gyujtást karbisat bontva emberi áron.
Így kénytelen leszek a ditekk gyujtással bajlódni.
Na szóval végigolvasva a főrumot úgy szól a verdikt a lendkeréken 1db mágnest kell meghagyni.
Mitsuba lendkerék van jel is rajta de dögöljek meg ha jó helyen van.
A felső holtpont a pirossal bekarikázott mágnes vonalában van.
A kérdés amit meg kell hagyni azt jól gondolom hogy a feketével bekarikázott mágnes?
sziasztok.valaki nem tudja,hogy a a minerali blokkos vizes sr 50-nek az elsö kerék csapágyai mekkorák?méretre gondoltam
Az enyém nem eladó
Akebono Ment az üzenet...
sziasztok.segitene valaki?van egy 2000-es sr50-es apriliám.pár hete a müszerfal felöl fura nyikorgást csikorgást hallok.egyre sürüben és erösebben.ma lekötöttem a km-ora spirált nem-e az.de nem.megemeltük a moci elejét picit kotyan a csapágy.lehet annak olyan hangja?csapágy van elöl vagy görgök?valaki szedte már szét?mire számitsak?mennyi lesz az alkatrész?megprobáljuk bezsirozni hátha segit neki.
Erre én csaptam le, már el is hoztuk.
Tiedé?
Szia Mek!
Az injektor érdekelne(bal alsó a képen) privátban írd az árat gsxf750@freemail.hu-ra