nah hát ebböl nem tudom mit szürjek le !?most akkor a kevlár szijj jo vagy mégsem jó vagy mivan? Nekem full gyári asszem és ez elött is malossi volt benne de nem kevláros !hanem valami sima!Ezek szerint ajánlott bele az a szijj vagy nem ?
Kép kéne róla.Én belekezdtem a xenonba gyári házba mert most olcsó de csak az egyik lámpa fog világítani a másik csak dísz de a motorkerékpár xenon csak 35w ha jobb lessz mint a 2x 15w akkor hallelujja és remélem nem szívja csontig az akksit mert akkor tólhatom este ami szívás.
Egy kis info még az ékszíjról.Sajnos a tapasztalatom és a több éves szaktudás is(Apro motor Nagykáta)alátámasztotta,hogy a malossi kevlárszij nem jó a polini spc-hoz...visszaraktam a gyárit és azzal megy mint a rakéta.Én voltam a hülye,hogy nem multivart vettem annak idején,de az éppen nem volt raktáron,oké mondom akkor polini.A lényeg hogy elvileg gyári varióhoz mégsem annyira jó a (malossi) kevlárszíj,más a szöge a szíjnak.lehet vele motorozni,csak nem az igazi...
Jó fej a szerelő egész jól eldumáltunk,közben megnézte kiolvasóval a gépet és megállapította hogy tökéletes minden az adatok alapján is hallelújaDitechtulajdonosoknak melegen ajánlom
Jah és készít egy nagyon tuti elsőlámpát sr-be,35 wattos izzóval teljesen módosított foncsorral,de totál gyári kinézet nem mondanád meg hogy úgy lett házilag készítve 14ezerért adja esetleg képet kérhetek róla,ha valakit érdekel.Esti robogósok előnyben...
srácok aszem arol2 tvolt benne , kicseréltem castrol ra füstölés lehet esetleg még az aroltol nemhasználodott ela csöböl ,mert ugye kevésolajat fogyaszt, (?) mondjuk olajos a kipuf vége
A füstölés a roszabb minőségű olajtól van pl az arol 2t nem a legjobb mert attól füstöl full szintetikusat kel venni abból 1 liter durván 2500 ft ami elég sokáig elég
Nem zsolo nem vagyok tuning örült csak szeretek dinamikusan motorozni és ahoz meg kell 1 2 dolog!és kiváncsi vagyok rá hogy mi van belül mert otthon nem tudom szétszedni nincs annyi szerszámom szerelö meg drága mert nagyker van csak!olyanná akarom tenni a motort hogy ne keljen rá költeni minden honapban!legalább a nyarat huzza ki!
köszönöm a tanácsokat erről a kompresszió mérésről tunál még infót adni mennyi az érték mert van komresszió mérőm órás csak az adatot nem igazán tudom meg belefolyhatnánk ebbe a motorikus témába szal kb tudom mi hol van csak az adatokat nem tudom ha tolnál valami infót megköszönnén előre is thanks
így van erősebb mint a gyári,viszont a tapadásával kapcsolatban vannak kételyeim...múltkor csak úgy kíváncsiságból visszaraktam a régi gyári szíjamat,kerültem vele egyet és szép fényes lett a varió.A kevlárossal nem nagyon fényesedett.Malossi van benne,mondjuk 8000km-t kiszolgált,a héten hozzák a polini race kevlárt,kíváncsi leszek a különbségre.Variót ne cserélj felesleges,a gyári tökéletesen megteszi,pláne ha nem vagy egy tuningőrült mint...
hello megint, kintebb engetem azt a csavart..remélem azt..(az aksi felöl tudtam hozzáférni és mélyitett helyen van.az az? mert ha igen nem lett töle jobb füstöl föleg ha huzom a gázt engedtem engedtem..leállt az nemaz alapjárati?:S ... pá
köszi a leirást olyat halotam amikor megvettem a szijjat és mondtam haveromnak hogy UURISTEM KEVLÁROS AHOZ KELL VARIO IS JOBB! ugye nem?nincs már keretem rá..kevlár az csak erösebb nem ?azért kevlár semmi extra!csak erösebb a gyárinál
Érdekelne a henger + elektronika.Mi az ára ?Mennyit futott ?
engem érdekelne a ZX ! minarellire való?
mi az ára? és milyen állapotban van?
Jó fej a szerelő egész jól eldumáltunk,közben megnézte kiolvasóval a gépet és megállapította hogy tökéletes minden az adatok alapján is hallelújaDitechtulajdonosoknak melegen ajánlom
Jah és készít egy nagyon tuti elsőlámpát sr-be,35 wattos izzóval teljesen módosított foncsorral,de totál gyári kinézet nem mondanád meg hogy úgy lett házilag készítve 14ezerért adja esetleg képet kérhetek róla,ha valakit érdekel.Esti robogósok előnyben...