Sziasztok!
Új vagyok itt és szeretnék kérdezni egy két dolgot,vettem egy sr ditechet 2003-ast,hiba jelenség, a levegő kompresszor csövén vissza felé jön a benzin,persze nem indul be és ömlik belöle az üzemanyag,én mindenképp az injektorra gondolok vagy azon belül a nyomástartóra szerintetek?
Sziasztok!
A vízhőfok mizéria megoldódni látszik a műszerfallal van valami hol mér meg hol nem és amikor már a pirosban jár a mutató akkor üzemmeleg nem fő semmi úgyhogy nem szabad hinni neki majd szétszedem át kontakttisztítózom.
A másik dolog, hogy a világítással mit lehet kezdeni mert nagyon gyengus.
Halogén 20W-os vagy ez jobban melegszik ilyet ne?
Vagy a P26s 20w-os?
A vízhőfok mérőnek általában középen kell állnia?
Ha alapjáraton pöfög akkor egy idő múlva teljesen lemegy nullára a műszer, ha terhelésen megy a motor akkor megy fel közép tájra. 70 felett ha meg megyek akkor flmegy majdnem a pirosig.
Termosztát probléma?
Vízszivattyú?
Tanácstalan vagyok ilyennel még nem találkoztam. Tegnap még nem ment középtől fentebb a mutató akkor még szegény keveréket kapott fulladt, most bekerült egy 70-es fúvóka, azóta melegszik. A két vízcső a kipufogó oldalon nem tűník túl melegnek simán meg tudom fogni, nem forró. A hűtő is melegszik de nem érzem forrónak.
miofan nevű forumtársunkal vedd fel a kapcsolatot, ő csinálja a javítást.De ha itt a fórumon adsz nekem egy e-mail címet akkor elküldöm neked a számát.
Szia ! Nem javasolnám a cserét autójéra, feltéve ha nem akarsz autó akkumlátort vinni magaddal , mivel az áramfelvétele sokkal nagyobb ! A sejtésed helyes igen a bekarikázott résznél van a probléma ! Ne próbáld szétszedni csak akkor ha van hozzá spec eszközöd .
2003-as Ditech robbantott blokk rajzra lenne szükségem, tudna esetleg valaki egy linket adni? katana blokkos