Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs vele gondom egyenlőre,egyszer már egy barátomnal szétszedtük az övét,de abban a motor nem volt jó. A te újításod 100%- os? Mennyiér javítod? Üdv: Zsaru Gyöngyösről!
A dugattyú egy nagyon kemény ötvözet, nem jellemző hogy elkopik . Viszont a persely ami meg vezeti bronz az már hajlamos a kopásra inkább az szokott elkopni . A beömlőnyílásnál ha bele nézel látsz egy fényes golyót az ha nem zár nem képződik nyomás . Visszatolja az üzemanyagot a tankba .
Szia. Az hogy a pumpa mennyi bart nyom,az mitől függ? Mi kopik el benne? Üdv: Attila.
Köszi a segítséget.
Sziasztok.

2006-os SR50 Factory-ba milyen izzó(k) kell(enek) előre?
H1/H4/H7 ?
Bocsánat a buta kérdésért, de a papírjait nem találom, a lámpa burára pedig nincs ráírva.
És az ára is elég jó...
Ez nagyon tetszik http://olx.hu/hirdetes/aprilia...
szerinte kiváló nyomással 4 bár ! Szerintem a kiváló nyomás 10 bar
Köszönöm a segítséget, így megoldódott a probléma!
Csak a karbit, fúvókákat nem cserélted ? A főfúvókád lehet túl nagy... Gyertyaképet nézz, állítsd hozzá ...
köszönöm a segítséget!
Sziasztok!

SR50 robogómon karbit cseréltem( 17.5, dellorto PHVA), az automata szivatóm maradt a régi. Indítás után helyesen megemelkedik a fordulat, majd visszamegy, stb. A gondom annyi, hogy akár fél percet várok indítás után, akár 5 percet, elinduláskor szaggatva megy a motor, olyan mintha túl lenne szivatva. Ti mire tippeltek?
Ja, még annyi, hogyha adok neki fél fordulat levegőt, akkor meg alig indul be....
Állok rendelkezésére !
Tudja, Pelikán elvtárs, egyszer majd kérni fogunk magától valamit!
http://coub.com/view/lnfn
Na szóval akkó maradjunk a di-tech ill. nem di-tech megnevezésnél, oszt jó napot!
Szerintem mindenki tudja aki ide feljön, hogy miről is van szó itt kéremszépen.
Nem írtál hülyeséget, csak nem jól tudod (lehet, akkor mégis hülyeséget írtál?).
Láttam, sokan hozászóltak a "factory" témához, így vettem a fáradtságot, és nem csak megnéztem az aprilia honlapját (ott egyébként hibás a műszaki specifikáció), hanem beszéltem is velük.
Megerősítették, hogy az injektoros motorokat hívják más néven factory-nak (nem hivatalosan).
Én 2011-ben vettem a karburátoros robogómat, akkor is ugyanezt mondták.
Az eredeti kezelési útmutatóban egyébként a karburátoros típus megnevezése SR 50 és SR 50 Di Tech az injektorosé, illetve a belső specifikációkban pedig C 364 a karburátoros, illetve IE 50 és IE 361 az injektoros kivitel rövid jelölése.
Factory sehol nincs hivatalosan, így aztán lehet azon vitatkozni, hogy ki mit ért, vagy gondol alatta.
Ne csináld már, az idő pénz, abból meg mindig kevés van ! Teszek egy jobb ajánlatot ha lesz olyan benzinpumpád ami nem jó , megcsinálom ingyen !
Haggyyá má! Mivel tartoznál? 80 Ft? Szerintem holnap tudom postázni.
Sang ment a email ! A kábelért mennyivel tartozom ?
Nem ! Jó a hozzá szólásod !
Akkor hülyeséget írtam?
A www.aprilia.com gyári honlap szerint egy fajta motor van kétféle rendszerrel (di-tech/karburátor) aprilia sr 50 r jelöléssel. Nem igazán értem honnan jött elő a factory "jelző". De találkoztam ilyen jelöléssel is: ditech-Aprilia SR 50 i.e. Factory; karburátor-Aprilia SR 50 Factory.