én 130ezerért vettem egy 2000-es körlámpás stealth sr 50-t.egész karbantartott állapotban.gyári festés,jol huz,95kmH az ora szerinti vége.hátso gumit kell rá vennem amugy polir.nekem megérte.
Nem a nyomással van a probléma, hanem a megbízhatatlan működéssel. Amikor működik akkor egyenletes és jó az alapjárat ill. jól húz a motor. Egyébként ez a pumpa már régóta szivat, mert régebben ha kátyúba mentem akkor kihagyott egy pillanatra a motor úgy mint ha elmenne a szikra. Pár hete viszont amikor egy hatalmasat fékeztem teljesen leállt. Hazatoltam, szétszedtem , a pumpa nem nyomta az üzemanyagot. Szétszedtem a pumpát, kifújtam levegővel, bár nem láttam benne semmit, (ezért gondolom, hogy a bekarikázott résznél van a hiba)kicseréltem az elektromotort ill. a dugattyút összeraktam és működött, de nem megbízhatóan. Ez lenne a probléma. A nyomást csak azért kérdeztem mert azon gondolkodtam, hogy kicserélném egy kocsi ac pumpájára hátha azzal is működne (mivel a gyári új pumpa ára sok egy kicsit). Szóval most itt tartunk.
Szétnéztem tüzetesen motor ügyben és egy Aprilia SR50 Street változatot néztem ki, de persze mindíg itt van az a bizonyos "DE".
A motor festése gyári, teljes mértékben, az első villán a 2db prizma nincs meg ennyi amiben eltér. Beindítás után elkezdett a dekli aljánál szivárogni a hűtővíz. (zöld) Kereskedésről van szó a motor alsó részein rengeteg szösz és pókháló nyom, vagy 3 hónapja már nem lehetett beindítva.
Namost ez a szivárgás a sok állástól van és esetleg a használat folyamán meg fog szűnni vagy mindenképpen csere?
Mennyire bonyolult a csere, mert ilyenkor lehet jól elrontani a bontatlan jól működő blokkot? :S
Teljesítménye megfelelő volt a próba során 80-at eléri mutató, de nem tudott bemelegedni rendesen mert 60 felett kicsit fulladozott meg amikor fordultam vissza a próba kör után akkor is játszani kellett a gázzal. Kis karbi finombeállítás nem ártana neki. Csak 1 km-ert mentem a próba során, ugyanis a kereskedős száraz tank feeling itt is megvolt pár deci benzin került csak bele az indításhoz. Jah nem beszélve, hogy az indítgatások amit már kaphatott olyan szinten volt tele a kipufogó dzsuvával, hogy mögöttem olyan füst terjengett hogy a visszafordulás után is lehetett látni.
Mennyit kéne nyomni a pumpának? Youtube videók alapján 8 bar környéke de láttam már 6 ill 10 bart is.
Talán ez jó lehet? http://www.motoralkatresz24.hu...
De mikor nem megy, akkor zúg? Kiválthatod, de arra figyelj hogy tankon kívüli pumpát keress, mert ezeket az üzemanyag is hűti. A múltkor egy a kezemben forrósodott fel, kb 5 perc használat után.
Ej-ej azé WC pumpát mégsem köthetek a motor után, meg nem is tudná a 6 bart szerintem. Ennek a drágaságos benzinpumpának az a baja, hogy néha nem akarja nyomni a naftát. Szétszedtem kicseréltem a motort és a műanyag pöckös dugattyút (mivel mást nem nagyon lehet házi körülmények között) aminek következtében megjavult a kicsike. Megjavult de csak tegnapig amikor is megin nem ment, de aztán megin megjavult.Tehát mos úgy állunk, hogy hol működik, hol nem működik. Mi is lehet itt a probléma? Nem lehetne esetleg valami autónak a magasnyomású benzinszivattyújával kiváltani ezt a ganyét?
Sziasztok!
Keresnék aprilia sr ditech mocihoz benzinbumpát olcsón, vagy tippeket hogy mivel lehetne kiváltani pl. másik motor vagy autó stb.
Tényleg mi szar mehet ezekben tönkre, ha a motor és a kis pumpa része jó?
(gondolom nem ok nélkül állt ennyit a gép.)
Nem a nyomással van a probléma, hanem a megbízhatatlan működéssel. Amikor működik akkor egyenletes és jó az alapjárat ill. jól húz a motor. Egyébként ez a pumpa már régóta szivat, mert régebben ha kátyúba mentem akkor kihagyott egy pillanatra a motor úgy mint ha elmenne a szikra. Pár hete viszont amikor egy hatalmasat fékeztem teljesen leállt. Hazatoltam, szétszedtem , a pumpa nem nyomta az üzemanyagot. Szétszedtem a pumpát, kifújtam levegővel, bár nem láttam benne semmit, (ezért gondolom, hogy a bekarikázott résznél van a hiba)kicseréltem az elektromotort ill. a dugattyút összeraktam és működött, de nem megbízhatóan. Ez lenne a probléma. A nyomást csak azért kérdeztem mert azon gondolkodtam, hogy kicserélném egy kocsi ac pumpájára hátha azzal is működne (mivel a gyári új pumpa ára sok egy kicsit). Szóval most itt tartunk.
Szétnéztem tüzetesen motor ügyben és egy Aprilia SR50 Street változatot néztem ki, de persze mindíg itt van az a bizonyos "DE".
A motor festése gyári, teljes mértékben, az első villán a 2db prizma nincs meg ennyi amiben eltér. Beindítás után elkezdett a dekli aljánál szivárogni a hűtővíz. (zöld) Kereskedésről van szó a motor alsó részein rengeteg szösz és pókháló nyom, vagy 3 hónapja már nem lehetett beindítva.
Namost ez a szivárgás a sok állástól van és esetleg a használat folyamán meg fog szűnni vagy mindenképpen csere?
Mennyire bonyolult a csere, mert ilyenkor lehet jól elrontani a bontatlan jól működő blokkot? :S
Teljesítménye megfelelő volt a próba során 80-at eléri mutató, de nem tudott bemelegedni rendesen mert 60 felett kicsit fulladozott meg amikor fordultam vissza a próba kör után akkor is játszani kellett a gázzal. Kis karbi finombeállítás nem ártana neki. Csak 1 km-ert mentem a próba során, ugyanis a kereskedős száraz tank feeling itt is megvolt pár deci benzin került csak bele az indításhoz. Jah nem beszélve, hogy az indítgatások amit már kaphatott olyan szinten volt tele a kipufogó dzsuvával, hogy mögöttem olyan füst terjengett hogy a visszafordulás után is lehetett látni.
Talán ez jó lehet? http://www.motoralkatresz24.hu...
G.
Keresnék aprilia sr ditech mocihoz benzinbumpát olcsón, vagy tippeket hogy mivel lehetne kiváltani pl. másik motor vagy autó stb.
Tényleg mi szar mehet ezekben tönkre, ha a motor és a kis pumpa része jó?