Üdv.
Lenne egy olyan problémám, hogy meleg motornál elinduláskor folyton ránt egyet a motor, (kuplung?) , mintha váltós motornál kuplung nélkül raknád sebességbe a motort. Hidegen nem csinálja, olyankor szépen finoman indul el. Ez főleg dugóban araszolgatáskor okoz kellemetlenségeket. Ilyenkor megpróbálok nagyon finoman gázt adni, de sokszor ez sem segít.
Próbáltam finoman megcsiszolni a kuplungpofákat, de csak egy ideig vált be a dolog. Illetve amit még észrevettem, az az, hogy a kuplungban a három kis rugó közül kettő elég erősnek tűnik, de a harmadikat sokkal könnyebb mozgatni. Lehet ez is a gond egyik forrása?
A tank közelében van egy asszem 3-as csatlakozó, azon megy talán az üzemanyag jel. Ha nem az, akkor a tankban lévő szintmérő csúszkája kopott el. Ha szét lehet szedni, akkor egy kicsit hajlítani kell az érintkezőn és jó lesz.
csao.öööö az üzemanyag jelzöm nem megy.a höfok megy.mikor megvettem 2hétig ment most meg nullát mutat.kontakt hiba lenne?egyáltalán ha az oránál van baj javithato?elektro müszerész megoldaná?csak ditech müszerfalakat találok.meg ha nem muszáj nem vennék másikat.
Üdv!
A hengerfej előtt van 2 db tengely, az egyiken forog egy cső! (csilingel, zörög, csörög) Ennek mi a funkciója? Vagy kókányolt ismét a motor előző gazdája? Egyenlőre kötegelővel megoldottam a csilingelést, gondoltam megkérdezem, ne hogy baj legyen!? Lehet, hogy kellene tömítés a két végénél csak kikopott, kiszedték?
Elég szomorú, hogy ennyire szívóznak a saját embereikkel is! Aláírom, hogy a törvény vonatkozzon mindenkire, de ez már túlzás. Vannak ennél fontosabb bűnesetek, inkább arra kellene az.energiát fektetni. Szerintem.
A gyújtást ráadod. Ha a hőgomba 1 vezetékes, akkor lehúzod róla a kábelt és egy pillanatra a motorblokkhoz érinted. A mutatónak teljesen ki kell lendülnie. Ha 2 vezetékes(ditech), akkor lehúzod a csatlakozót és a két kábelt összeérinted. A mutatónak szintén ki kell lendülnie. Ditechnél ilyenkor az ECU hibát fog eltárolni, ezt majd ki kell szedni belőle. Ha a mutató nem mozdul, akkor kábel vagy a műszer hibás. A műszerre tippelek. Ki kell szedni az órát, és a vízhőfok mérő csavarjait egyenként(!) kiszedni. Ahol a réz vezető sáv és a fém csavar érintkezik, ott szokott oxidálódni. Pucold meg és mennie kell. Ha így sem, akkor elpattant az órában a forrasztás. Azt már magad nem fogod tudni kijavítani.
mi gondja lehet az enyémnek?mikor megvettem 2hétig mért pontosan.a srác is meglepödött rajta akitöl vettem mert neki nem mindig mért.egyik naprol a másikra full nulán van a mutato.:(javithato?srác azt mondja szint mérö jo valami a müszerfalnál van.egy müszerész boldogulna vele?
Felénk nem így mérnek.Ez a távolról bemérés max pályán van.Itt 50-max 100 méteren belül rádmér és már ahogy csippan a detektor ha közig feletti a tempó már nyomtatják a csekket Szombathelyen. :-))
Elölről mérésnél motorost megállítani még nem láttam,hallottam.Nem szállnak ki azért,jön másik úgyis.
Az semmit sem ér..... Mikor neked csipog,már rég megmértelek.... 7-800 méterre is ellát a trafi megkezdi a felvételt mikor pedig olvasható a hatósági jelzés lezárja. És nem fényképe csinál,ha nem videofelvételt. A motoros meg meg van állítva megfordíttstom a mocit hogy látszódjon a rendszám és már mehet is.....
Valaki nem tud véletlen aki injektort tud felújítani? Vagy érdemes inkább venni egyet?
Lenne egy olyan problémám, hogy meleg motornál elinduláskor folyton ránt egyet a motor, (kuplung?) , mintha váltós motornál kuplung nélkül raknád sebességbe a motort. Hidegen nem csinálja, olyankor szépen finoman indul el. Ez főleg dugóban araszolgatáskor okoz kellemetlenségeket. Ilyenkor megpróbálok nagyon finoman gázt adni, de sokszor ez sem segít.
Próbáltam finoman megcsiszolni a kuplungpofákat, de csak egy ideig vált be a dolog. Illetve amit még észrevettem, az az, hogy a kuplungban a három kis rugó közül kettő elég erősnek tűnik, de a harmadikat sokkal könnyebb mozgatni. Lehet ez is a gond egyik forrása?
Ötleteiteket előre is köszönöm.
G.
A hengerfej előtt van 2 db tengely, az egyiken forog egy cső! (csilingel, zörög, csörög) Ennek mi a funkciója? Vagy kókányolt ismét a motor előző gazdája? Egyenlőre kötegelővel megoldottam a csilingelést, gondoltam megkérdezem, ne hogy baj legyen!? Lehet, hogy kellene tömítés a két végénél csak kikopott, kiszedték?
Elölről mérésnél motorost megállítani még nem láttam,hallottam.Nem szállnak ki azért,jön másik úgyis.