Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elojelzonek viszont nincs ertelme.
Hol?
M.O.-on a blokkoló van tiltva.Előjelző nincs.
Szabálysértés.......elnyomtam lentebb.......bocsi.. :-):-):-):-)
az a baj,mi sem tudunk semmit csinálni,be kell tartatnunk a szabályokat.....
Az én injektoros factorym is 85-90 között megy végre....... Ahol tudom,hogy mérnek betartom a smk.-ra vonatkozó sebességhatárt. Engem is szívatnak a kollégáim.... :-):-):-)
A radar detektorral csak az a baj, hogy 2012- től a használata bűncselekmény és nem szabájsértés. A helyszínen le kell foglalni a járművet is..........
Nekem kiakasztja az órát, ami olyan 82-84 körül lehet ránézésre, de hogy mennyivel menne jobban azt csak érzem...
Egy saját tapasztalat Ditech-es kollégáknak, én pl. mindig teszek egy teli tankba egy-két kávéskanálnyi olajat, mert nem tudom, hogy a 2004-es Aprilia gyártásakor mennyire gondoltak arra, hogy egyszer egy csomó E85 is lesz a benzinben.
A másik, hogy ugyancsak minden tankoláskor teszek bele ugyancsak egy-két kávéskanálnyi petróleumot, hogy az injektort tisztán tartsa, ha lehet ezt így mondani. Acetont is, csak az most elfogyott. Így tekertem le az egész nyarat, semmi gond nincs vele, sőt, vagyis csak az, hogy a benzinpumpa nyomása állandóan lenyomja a benzincsövet vagy magáról a pumpáról, vagy az injektorfej csonkjáról. Olyankor tolás haza...
Egy nagy fejetlenség az egész szerintem. Nem lesz könnyű tökéletes szabályokat alkotni. A régi szabályok közül jó pár elavult, kivitelezhetetlen.
A 40 éve gyártott Simson S51 is megy lazán 70-et, ha jó állapotban van. Én használtan vettem egy 10 éves SR 50 robogót, ez is megy közel 70-et és nincs benne semmi tuning! Csak a gyári fojtásokat vették ki anno. A mérőpados szopatás nem hiteles, mivel ott nincs szembeszél, első kerék tapadás, súlyterhelés! Rengeteg a bontószökevény, rozsdatemető, fék nélküli robogó ez tény. A rendszámozás nem rossz ötlet, csak kérdés mennyibe fog kerülni?! Azt tudom, ha megbüntetnek mert lakott területen kívül húzom neki, (mivel a teherautók, kamionok, autók 30 cm-re zúgnak el mellettem!) veszek egy radar detektort az kúrva élet!
Most akkor úgy is bajba kerülhetek, ha a full gyári 50-es injektoros robogóm képes 40km/ó-nál gyorsabban is haladni?

G?
Igen! Ezek a felsorolt szabálysértések,nényleg nagy problémát jelentenek.Bocs,de én is benne vagyok ennek a dolognak a vissza szorításában!
Csapágyak, gumiszilentek.
Cseréld ki benne a harapót. Gyorsabb és fürgébb lesz...
Ditekk.
Morini 2001-2-3 koruli.
Malossi elott 2,5 volt.
Akkoris ment 80 at.
Bar utana vegseb nem volt dramai csak szedalt csiga helyett elfogadhato dinamizmusa lett.
hali 2.7liter?hogy csináltad?menyivel mentél?nekem is sr-em van 2000-es lc minareli karbis,de szerintem inkább 3l felett kajál.mondjuk megy is 90-et 4.5g malossi görgök vannak benne.amugy gyári.se sport kipu se semmi.most vettem fél honapja.imádom.
köszi az infót
Emlékszik a fene.
Talán 7 G körüli de nem biztos.
uhh
és mien súlyú görgőt raktál/volt benne?
Vagy nulla vagy végtelen.
Csutka..........komolyan.
mit értesz az alatt h digit gáz?
Semmiet asszem.
Kimostam és ment vissza,nem szedtem ki.
De a gyűrű-dugó se birta ki 10000-ig.A digit gáz miatt.
Rossz volt nézni hogy félt tőle a fiatalgizdagyerek mikor vitte el.
Na pontosan erre voltam kíváncsi mert a motorja nem volt még piszkálva és ha megeszi a lapot akkor meg érdemes szétszedni h mien károkat okozott
Amúgy a fémet elropogtata.
Kicsipkézte és leállt.
Tettem bele.............meglepő.............malossi lapot.
Óra szerint alattam ment 94-95-öt.Ez inkább 85 lehetett.
Digitális gázállással tehát vagy max vagy csorogtam.2,7 literes fogyi és 3-4 év alatt elégetett 2 liter castrol R1-et asszem.