Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem biztos,hogy passzolni fog.Moruni ditech,és karbis gyári kipuk nem csereszabatosak.Nekem us jarbus morinire valo reverse-m van az átalakított ditechen,és faragni kellett a tartókonzolon.
Ahogy az egyik kedvenc filmemben mondják.
"kis üvegszálas gitt és festék és szebb lesz mint újkorában".
Akkor már megérte!
Egy hangyányit jobb lesz pláne a hangja.
Ezen még lesz egy "kis" munka úgy látom!
Azért vettem, mert nem igazán olyan mint volt. Pár hete kapott a moci egy Malossi Multivar variátort és gondoltam egy új sportkipufogóval egy hangyányit jobb lesz. Ha még sem, tévedtem.
Annyit varok el hogy menjen,villogjon,dudaljon.
Hát igen már eleve én voltam a fasz... nyomaték kellett volna.. lett 400-as, 650-es és rájöttem, hogy dögnehéz motor se kell, kis kerék se kelle, ... semmi sem jó... végül a scara 200-as nagykerék pici fogyasztás, nyomaték van, és a DRZ jó kombó nekem...
Csak a hang miatt vettél akkor kipufogót? Vagy miért? Nekem HS volt a szerelőm közel lakik hozzám.
Sok volt az elvaras.
Lóerőt kizárólag ccm emeléssel lehet elérni, semmi mással. Nekem is úgy mondták. (HS Tuning)
Nem szeretném túlhajtani, kizárólag munkába, boltba járni, nyáron robogózni kell. Már ha nem is lesz jobb, csak ilyen marad már akkor is örülni fog az én Mamám pici fia! Csak tudjam jól összerakni és passzoljon amit küldtek. A papírján Morini - Ditech van, elvileg jónak kell lennie.
Meglátjuk, hogy mi lesz. Sárga Malossi kontraszt van benne, így egész tűrhető, a gyári kipuffban nincs katalizátor. Reménykedem, hogy nem lesz nagyon rosszabb, nincsenek nagy elvárásaim. Igaz, fogytam vagy 8 kilót az elmúlt hónapokban, és egy 50-estől nem lehet csodát várni. Az új az azért még is csak új nem?
Nem lett rosszabb, de csak egy hajszálat kaptam. Lehet én vártam akkor nagyon sokat már lehet is egy 600-as nyomatékát vártam. Mikor az életemet ráköltöttem a ditech-re 70-es henger, kipufogó, meg minden akkor is vártam valamit.. mikor először kipróbáltam akkor az volt az első gondolatom, hogy csak ennyi? Sohasem felejtem el a csalódottságot.
Azóta ha valami kevés ccm-el pótolom. De nem 20-al, hanem minimum 200-al. Persze azóta volt sok fajta szekér és megtaláltam a számomra tökéletes kombót, mert én azt mondom 1 motor nem lehet jó mindenre, bár ez is használattól függ.
Az indulás tuti rosszabb lett nála.Erősebb kisrugók kellenek a kuplungba,mert a gyári kipunak megfelelő indítási fordulaton az extra harmatgyenge.
Még az is kérdéses, hogy én fel tudom-e majd tenni! A szándék meg van! Annyit már mondott egy szerelő, hogy ha nyitva lesz "hátul", elöl is nyitni kell a karbinál. A görgősúlyok alapból 0.5 grammal kisebbek mint a gyári érték. Meglátjuk. Mi lett rosszabb?
Fel kell rakni, meg be kell majd hangolni, mert szarabb lesz mint a gyárival.

Emlékszem anno mikor én is rendeltem a puffot, milyen jó érzés volt. Mennyire vártam és mikor felraktam...

Ha majd megírod a véleményed meg írom én is.
Megjött a kipufogó és nincs benne a leömlő fojtás!
Alapból ilyen, úgy hogy 1 probléma megoldva. Már csak fel kell tenni.
Valszeg nem lenne baj ezeknek a csapágyaknak sem,ha megkapnák azt a plussz hűtést amit a karbis blokkban a benzin biztosít.
Persze, de valami oka csak van annak, hogy a csapágy körüli fémek elszineződnek, és kitágulnak, vagy ép lekopnak...
Azt azért ne felejtsük el,hogy a ditech forgattyúsházba nem jut üzemanyag ami lemossa az olajat a csapágyról.Így elég az 1:100"keverék".
Én ezt nem tudom, de tény hogy a ditechek hamarabb elkopnak mint egy sima karbis blokk. Mondjuk alapból a ditech alapja a környezet védelem volt, meghogy megmutassák hogy a 2T-nek igenis van létjogosultsága. Szerintem meg nincs, de ez más kérdés.
Szerintem meg a hozzá nem értők, akiknek volt ideje szétverni a főtengelyt és a blokkot. Mert mivelhogy ditech, így sokszor volt rossz. Alapból ugrott mindenki a főtengelynek, meg mindennek, hogy hámmer biztosan a főtengely szimering, meg ez, meg az. Érteni persze senki sem értett hozzá, de ugye a szomszéd jóskapista meg tudta csinálni a mosógépet, akkor biztosan a motorhoz is ért. A ditechek többet voltak szétszedve mint bármi. Ennek a levét isszuk most. Azaz isszátok, mert nálam a ditech már a portára sem jöhet.
Az. Úgy tudom, hogy a ditech elektronika kb. annyit kever...
A morininek a főtengely a gyengéje.
Legalábbis a szerelőember nekem anno mondta.
Tudod az a baj hogy sokan nekiállnak kalapáccsal, satuval, fa....m tudja mivel hogy leüssék a csapágyat. Nyilván ilyenkor sérül ami csak tud. De nem így kell főtengelyt és csapágyat szerelni. Ma már van hőlégfúvó, régebben meg volt rezsó, tálkában melegített olaj, stb. Van már minden háztartásban fagyasztó is. És megvan persze ennek a sorrendje is hogy mit kell először, stb. Egy a gond. Általában olyan gépeket lehet kapni az országban, amit már 10-20 hülyegyerek, kocaszerelő, kontár, állat szétbarmolt. Ezt sajnos nem látod meg, csak mikor megáll alattad. Hiába tartasz be minden szerelési előírást, ha előtted már szétba....k a blokkot, üt a főtengely, stb. Ilyenkor lehet szidni a gyártót, pedig nem ők a hülyék......