a furcsa az, hogy több blokknál is láttam már, hogy megforog a csapágyilletsztésnél vagy a blokkban, vagy a főtengelyen. Értem én, hogy nem jó kenéssel-hűtéssel stb. van ilyen, de hogy ilyen sok user hibás legyen?
Persze, ezt nem is mondtam. Amúgy pöcc-röff volt, a cuccod teljesen jól működött. Nem elektronikai hiba volt, hanem kompresszióhiány, illetve feltehetően a megkeményedett szimering volt a ludas ezért is mondtam, hogy adok neki egy esélyt, mert amúgy szerintem a motor többi része szerethető kategória szerintem.
Az első blokknál meg nem lett volna szabad 70-es hengert rátenni a blokkra, mert a terhelést nem bírta a gyári főtengő illetve csapágy, főleg 1:100 olaj keverékaránnyal és szegényített keverékkel.....szerintem...
exditech, amire rátettem a korábban Tőled rendelt fet-et, simson trafóval, stb. de mivel nem ment, és evett, ezért szereztem egy újabb morini karbis sr blokkot, amin hiányzott a vízpumpa rész, van viszont karbis alaplap, meg lendkerék rajta. Ehhez viszont nincs CDI-m, meg trafóm, mivel az a ditecből kijött, és Kinterfettel lett összerakva.
azt mondanám, hogy egyszer csinálják meg normálisan, rászánom. A boltba azt mondták, hogy a felszórás, eszterga, polír kb annyi, mint egy új főtengő. De ahogy ismerem a motort, utána meg a blokkban forogna meg a fránya csapágy... Tényleg a mina/piginek is van ilyen "gyári hibája"?
A "kinterfet" mindenhez jó. Láncfűrésztől a kerti fűnyíróig, mindenhez. (Csak a helyzet az, hogy még 2 db-om van félkészen, az egyikre van jelentkező, de aztán több nem lesz belőle. Gyártás végleg leállítva). Azt ugye nem tudom hogy neked ottan miféle masina van összelegózva, de ha minden alkatrész egy blokkhoz való lenne, akkor gondolom össze lehetne rakni. Szóval így nem tudhatom....
Amugy a ditech gyújtás alaplap "kinterfettel" kompatibilis a karbis blokkal? Vagy vegyek inkább az alaplaphoz használt CDI-t, meg trafót?
Olajpumpa az talán a Sepiáé jó hozzá? És akkor miért nem megy rá a ditech vízpumpa fedele?
Köszi.
megvan ja, már a 3. blokk....Az előző is úgy derült ki, hogy nemjó, hogy használtan megvettem, betettem, majd a benzintank felét kiette olyan 30-40 km, alatt, viszont legalább nem is ment, csak kb. 90-es főfúvókával, 17,5-ös karbival, azzal is olyan 80 körül. Namondom kicseszek én veled, megszimmeringezlek, oszt jóvan. A blokk már ránézésre kiugrik a vázból, lassan elmegyek forma1-be szerelni, olyan szintidőm van.
Kiszedem, szétszedem, a főtengelyről a csapágy szó szerint leesik. namondom egye fene, a másik blokkban a blokkban forgott meg a csapágy, főtendő ki, aztán tuinvan, jóleszaz. Aztán rájöttem, hogy az is kuka.
Netbogarászás, találtam egy karbis blokkot, mondom blokk próbája a betevés. Mivel az eladó mondta, hogy régóta áll a blokk, mondom inkább szimeringet cserélek, meg akkor már csapágyat. Juhéj. Itt meg a főtengő egyik részéről lehet kis mozgatással melegítés nélkül leszedni a csapágyat.
Szóval most tanakodom, hogy veszek loctite 620-at, összerakom mind a kettőt, aztán lesz ami lesz.
CSak ez nem állapot, hogy minden ősszel blokkcsere, mert a csapágy valahol megforog, és nem ott, ahol kellene....
"...A 150-es kategóriánál azért erre kisebb az esély..." Hidd el nekem, ha nekiállsz egy 150-es Leóval előzni, mindenki rajtad fog röhögni. Kicsit nyomatékosabb, de ennyi. A végsebesség nagyjából egy 50-esé. Persze itt az ésszerű határokról van szó, mert lehet egy Leó-val is 100-120-at menni, de drága felújítás lesz a vége hamarosan. Míg egy 50-est full felújítasz 50ezerből, addig a Leó-hoz egy tömítéskészlet 20-30 ezer.
Én is csak azé kezdtem bele mert megvan a blokk,egy 30e-res metrakit főtengellyel talán 2000-et futott csapágyakkal,szép,jó állapotú hengerrel.És egy letört majd visszahegesztett kipufogó füllel a blokkon.
Leesett az asztalról.
Így nem adnak csak aluminiumárat a blokkért nemhogy 30 rugót.
Akkormár inkább pöfögök vele egy jót míg renccámozni nem kezdik.
Köszi srácok a hozzászólásokat, igyekszem tanulni belőle. A nyomaték, ha nem 0-100-as sprinre használom, szerintem városba elég/séges. Nem mondom, hogy a 650-es vstrom után ráülve érzik a különbség, azonban talán annyival jobb, mint mondjuk a sr50, hogy amig a 4T-nél vég 60-80-nál van egy kis szusz egy előzéshez, a kis 50-essel egy-két jógyerek szivatott. Kimentem mellé 60-al(mert "aludt" a kocsiba a 70-es táblánál) előzni, aztán látta a mocit és egyszerűen csak kicsit a gázra lépett, én meg mentem mellette mint a hülye, nem tudtam megelőzni.( A következő lámpáig) (Persze tudom, kresz 40 km/h) A 150-es kategóriánál azért erre kisebb az esély, főleg 1 személlyel, szerintem.
Karbis sr-t nem ismerem, csak egy morinis karbis blokkot vettem használtan, de a csapágy ezen is viszonylag lazán lejött a főtengőről.... szóval tutti ami fix adok neki egy kis loctite-ot. mondjuk a karbisnál szimpatikusabb a csapágynál lévő olajjárat...
Kinter1: szrinted szerezzek karbis morini benzinpumpát, és tegyem fel a csapágykenés miatt, vagy maradjak a bekevert benzinnél, és dugózzam le, mint a ditecheknél?
Az első blokknál meg nem lett volna szabad 70-es hengert rátenni a blokkra, mert a terhelést nem bírta a gyári főtengő illetve csapágy, főleg 1:100 olaj keverékaránnyal és szegényített keverékkel.....szerintem...
olajpumpa az, ami a blokkon van mechanikus, csakmán kész vagyok agyilag, mint a házifeladat...
Olajpumpa az talán a Sepiáé jó hozzá? És akkor miért nem megy rá a ditech vízpumpa fedele?
Köszi.
Mondjuk én a 2. vázat veszem.
Kiszedem, szétszedem, a főtengelyről a csapágy szó szerint leesik. namondom egye fene, a másik blokkban a blokkban forgott meg a csapágy, főtendő ki, aztán tuinvan, jóleszaz. Aztán rájöttem, hogy az is kuka.
Netbogarászás, találtam egy karbis blokkot, mondom blokk próbája a betevés. Mivel az eladó mondta, hogy régóta áll a blokk, mondom inkább szimeringet cserélek, meg akkor már csapágyat. Juhéj. Itt meg a főtengő egyik részéről lehet kis mozgatással melegítés nélkül leszedni a csapágyat.
Szóval most tanakodom, hogy veszek loctite 620-at, összerakom mind a kettőt, aztán lesz ami lesz.
CSak ez nem állapot, hogy minden ősszel blokkcsere, mert a csapágy valahol megforog, és nem ott, ahol kellene....
Meg jó buli..........
És hülye vagyok.
Én is csak azé kezdtem bele mert megvan a blokk,egy 30e-res metrakit főtengellyel talán 2000-et futott csapágyakkal,szép,jó állapotú hengerrel.És egy letört majd visszahegesztett kipufogó füllel a blokkon.
Leesett az asztalról.
Így nem adnak csak aluminiumárat a blokkért nemhogy 30 rugót.
Akkormár inkább pöfögök vele egy jót míg renccámozni nem kezdik.
Karbis sr-t nem ismerem, csak egy morinis karbis blokkot vettem használtan, de a csapágy ezen is viszonylag lazán lejött a főtengőről.... szóval tutti ami fix adok neki egy kis loctite-ot. mondjuk a karbisnál szimpatikusabb a csapágynál lévő olajjárat...
Kinter1: szrinted szerezzek karbis morini benzinpumpát, és tegyem fel a csapágykenés miatt, vagy maradjak a bekevert benzinnél, és dugózzam le, mint a ditecheknél?
Keveset fogyaszt,lép is rendeset és nem sokkal nagyobb egy 50-esnél.
Persze drágább is meg rendszámos.