Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyártási idő rajta van a fékcsövön, de csak ha még a gyári van rajta. Semmi különös, csak át kell nézni a motort, és ha ki is tudod normálisan próbálni, akkor nem lesz baj vele.
Hát Peti, ha csak bohóckodni akarsz , akkor nem az sr-t ajánlanám, mertugyebár egy esés bármikor benne van a pakliban, főleg, ha egykerekezgetsz, és az alkatrészek sztem elég drágák hozzá(a bontóból valamivel olcsóbb) Egyébként egy elektronikacserével nagyon könnyen megy majd az egykerék, mert van benne vmi folytás, ami elinduláskor nem enged rá olyan sok erőt.
Sziasztok !

Sajna hétvégén nem voltam net közelben.

Nem ditech. Valszeg a benzinvezeték ill. a tű lehet a gond, mert amikor kezdi a dadogást és ráhúzom a szivatót, hogy azért mégse álljak meg a M5 bevezetőn, akkor feléled.

Üdv

Apacuka
A hondáknál hajlamos leülepedni az olaj, nekem is ilyen volt persze mikor beindul nagy füstölés igaz? pápá
más téma.
hoda tact nem indul vagyis hiába inditozok nem akarja a vákum kinyitni a benzin csapot.?
ha leveszem a csövet és megszivom azonnal kinyit a szemét.ez persze olyan 1 hetes állás után jelentkezik.aztán remekül működik.

ujj benzincsap
megfurt henger tehát nem is lehet gyenge

erre varjatok gombot pápá
Robogóvásárlással kapcsolatban csak úgy...
Nézd meg honnan veszed azt a motort,ha úgy néz ki az udvar mint egy roncstelep nem biztos,hogy a motor jobb állapotú.Sokan hoznak be külföldről motorokat és nem a minőség,hanem az ár és a remélhető legnagyobb haszon a cél...Persze van ellenpélda is,ismerek olyat aki xhónap garanciát vállal a használt,külföldról behozott mocikra... "nézd meg az anyját vedd el a lányát" vagy fordítva?
Elvileg a műanyagalkatrészeken jóformán mindegyiken van egy táblázat (legegyszerűbb az ülés alatti részen megnézni),a beleütött pöttyökből látni fogod mikori évjárat.
hogy mit nézz meg rajta?háát ez nem egyszerű kérdés.Szerintem kívűlről nézd meg az állapotát,pl ha gyári festésű az utólag feltett matricák alatt általában össze van csikargatva,lényegesebb az hogy ne legyen törött,szétszedegetni,műanyaghegesztőhöz elvinni utólag macerás és nem olcsó.Nézd meg mennyire könnyen indul hidegen és melegen is,akku mennyire tekeri.ha egyeztetett időpontban mész oda megnézni és meleg a kipufogó az egy kicsit gyanús... én mikor anno robogót akartam venni és arra értem oda,hogy a motor úszott a szilikonban az is kemény volt mondtam is hogy "viszlát". Ami nagyon-nagyon csillog(a szilikontól) azzal az a gáz hogy miután mész vele pár km-t és lemosod a rárakódott portól,akkor látod,hogy egy napon aszalódott matt valamivel van dolgod.
nézd meg a fékeket mennyire fognak,ha nagyon benn fog a kar akkor kopottak a betétek.Gumik állapotát,teleszkópot,ha a szár olajos szimmeringcsere...ráülsz húzd be az elsőféket és hintáztasd az elejét,ha kottyan,akkor vagy elég kicsit utánahúzni a kormánnyaknál,vagy csapágycsere.
első és hátsókereket is nézd meg mennyire akadálytalanul forog.
Ezek csak apróságok,de pillanatok alatt le tudod ellenőrizni és ha valami nem oké,akkor vagy nem veszed meg,vagy tudsz alkudni.
A motorikus részébe nem akarok belemenni,nem hiszem,hogy kompressziómérővel és légkulccsal a zsebedben mész oda legjobb,ha szerelővel átnézeted mielőtt megkötöd a bizniszt.
Ha nincs ilyen lehetőség,akkor marad a fül...ha szépen jár a motor nem hallasz mindenféle csörgő súroló,kopogó stb hangot,nem füstöl mint a visontai hőerőmű és elégedett vagy a menetdinamikájával is akkor elvileg nem lehet nagy gond vele.
Még egy jótanács:ne vedd meg rögtön az elsőt.
Ahhoz,hogy felrakd,le kell szedni a kuplungtárcsát is,ha megfelelő méretű szíjat veszel,olyan feszes lesz,amilyennek lennie kell,állítani nem lehet rajta.Némelyik szíjnak jelölik a forgási irányát,arra figyeljetek oda.
Ha leszedi a szerelő a hajtást pucoltasd ki vele a kuplungharangot meg a variót,az ékszíj,meg a kuplungpofa ahogy kopik telinyomja porral,stb +a varióventi is szívja kintről.kompresszorral fújass ki mindent szimmeringekre vigyázva,nézd meg a kuplungot,variógörgőket mennyire van megkopva,kell-e cserélni.
Az ékszíjtárcsán belül van egy tűgörgős csapágy azt pucold meg és kend be vékonyan új zsírral mielőtt visszaraknád.Ne kenj rá sokat, mert ha kidolgozza akkor rákerülhet a tárcsára,kuplungpofára,ékszíjra,akkor meg gáz van.Variót nem szabad zsírozni!
Esetleg,ha már szédszedted cseréltesd le a hajtóműolajat,nem nagyon szokták pedig fontos ott is a jó olaj.130ml megy bele (morinis Ditech)Én az Agip rotra hy használom,jó árban van kb.1300Ft/L pár cserére elég lesz ha más fajtát veszel az a lényeg hogy ez legyen rajta: API GL-4
Nekem mindegyik témához hozzászolva : a világitásom nekem is baszaxik mert a visszajelzö lámpa néha felvillant de nem azt figyeltem folyamatosan fel se tünt csak mi után már 1általán nem világitott!ugy volt 1honapig aztán kinnthagytam a motort véletlen esöbe 1orára és beázott ,hejrejött !amig el nem párolgott vezette a viz az áramot és pislákolt hol erösebben hol gyengébben!
másik a gyertya nekem is olyan ngk van benne tökéletesen mükszik semmi baja bár nem tudom miota van benne!kiszedtem őzbarna..megnyugodtam! !
és 1et meg kérdezek!hogy a szijj felrakásához a vario tárcsát kell leszedni csak és a kuplungnál meg simán rárakni vagy mit kell?mijen feszesnek kell lennie!autoszerelö ismerös megcsinálja de mégsem motor szal nehogy összekeverjen valamit azért kérdezem!hogy mit szedessek le vele?mi az optimális beállitás vagy van e trükkje mire figyeljek.?köszi...
Helló !
Szal a kép
nekem is ezvolt a bajom de öcsi78 tanácsolta hogy a levegő csavart tekerjem kijjebb és bevált a segitség probáld meg teis pápá.
levegős,karbis ezt elfelejtettem...
Sziasztok, vettem tavasszal egy sr 50et 190e be. az a gondom h füstöl (sürke/fehér) milehet a gond?
a keverék? mondták h égessem ki a kipufot(gyári fojtással) még nem járok rendeszeresenvele de 1hónapon belül szükségem lessz rá! Plz ötleteket! elöre is THX
A használati hátsó oldalain van az elekromos kapcsolási rajz ott ki tudod bogarászni hogy milyen színű vezetékeket kell leellenőrizni.
És ezeket a vezetékeket én is le tudnám itthon ellenőrízni? Melyik részen érdemes átnézni?

Tényleg zárlat lehet, méghozzá az alap világítás áramkörében (mivel csak az első-hátsó alapvilágítással van gond meg persze a műszerfallal, és a visszajelző 1 darab lámpával. Tanklámpa és indexvisszajelző is teljes fényében világít, csak a tompított visszajelző pislog az első izzókkal együtt).
sziasztok most szeretnék venni egy sr 50 replicat SEGÍTSETEK LÉGYSZI HOGY MIRE KELL ODAFIGYELNI , HGYAN TUDOM MEG A PAPÍROK NÉLKÜL HOGY MENNYI IDŐS MIT NÉZZEK RAJTA 120000 AKARJÁK ADNI FULL HÜLYE VAGYOK HOZZÁ ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT
kössz a tippet, a gyertyát megnézem, ha nem jó kicserélem, akkor majd megprobálom azt hogy egy 3-4 órás motorozás után meglesem a gyertyát... szerdán ha minden igaz választ tudok adni!
Előfordulhat hogy a gyertya miatt áll le,elvileg 4000km és cserélni kell,én 5000körül cseréltem nemrég mert leállni ugyan nem állt le,de egyenletlen volt az alapjárat,(kompresszorcsere után is)azóta pöpec.
Csak Az a gyertya jó bele amit az előttem szólóak már leírtak,SEMMI MÁS!
Olajat semmiképpen ne tegyél a benzinbe,mert jobb esetben megúszod egy injektortisztítással,rosszabb esetben lekukázod az injektort és elég zsebbenyúlós lesz.
Haverodnak valószínűleg tönkrement az olajszivattyúja azért ragadt meg a dugattyú,vagy túl szűkre fúrták,vagy nem normálisan járatta be...
Ne fúrasd meg,mert ráköltesz x1000 Ft-ot és nem lesz jó,legalábbis ez a hiba nem fog megszűnni.
A kompresszort szerintem is mindenképpen érdemes megnézned,ha megkopott,elrepedt a cső,a bilincsnél ereszt, akkor is csinál ilyen leállásokat.ha kitekered a gyertyát és kormos,akkor nagyon valószínű,hogy ott lesz a baj.de ezt ne alapjáraton járatott motornál nézd meg ,mert akkor az is fekete amelyik normálisan működik.
Nagyon állat az a zöld színű Talmácsi edition sr! Láttam élőben, nagyon vagány
"Csak" rádobtak + 30 rugót a sima Sr lc-re + pár matricát.
oké, az lesz, úgy is le kell rendelnem egyet mert nincs pótba egy... ha nem az lesz benne legfeljebb kicserélem, de szerinted lehet hogy ettől állt le néha a motor(már ha rossz gyertya volt benne)?
Nemhinném a ditechbe kissebb átmérőjű gyertya kell elég ritka de lehet beletenni másmilyet lemész kutyába és simán alúról meg lehet lesni milyen van benne.
zoli, mikor megvettem a motrot akkor ugye el vittem egy szerelőhöz átnézni.. és ő a gyertyát is kicserélte, az elő fordulhat hogy nem az NGK CPR8E gyújtógyertyát tette bele és ezért szenved? lehet hogy hülyesegét kérdezek, ez most jött fel...
oké, kössz a tippet!
nézd meg az átok kompresszort ez mechanikai hibának látszik.
oké, azért van a fórum mert segitséget kérek! :)
de akkor mit tegyek? ha megjön jövő héten a jogsim minden nap fogom használni, ha nem jön helyre esetleg gyertya csere.. de ha azzal se lesz jó akkor fogalmam sincs..