Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így igaz! Nem olyan rossz a karbis Morini SR 50, az enyém is az és tökéletesen működik! Sokat számít az is, hogy milyen gazdája volt előtte!
nem hinném hogy 21 lóerő és 16 Nm után visszasírnék egy 50-est.
Bár minden lehetséges.
"...150-200-asok már kellően nyomatékosak..." Hát ööö, szerintem ezt ne firtassuk. A 150-es 4T Leó kb annyira nyomatékos mint egy kiszáradt csiga a napon. Annyit mondanék hogy egy nagy büdös csalódás az 50-es SR után. "...mert úgysem lesz tartós a blokk..." Azért ennyire ne temessük a morini blokkot, mert nincs annak semmi baja. A morini ditechnél sem a blokk a hunyó általában, hanem a sok ráaggatott injektoros szirszar....
Köszönöm szépen! Ki fogom szedni!
Ez mos attól is hülyébb project.KB 50e-ret szánok a plusz cuccokra.
Ebből kéne megállnia.
De nem fog.
40-et már elköltöttem.
igen, emlékszem erre a projektre, korábban már beszéltük. Én is így vagyok ezzel, ahelyett, hogy eladnám a p.csába az egészet, és nem buknék rajta ekkorát, inkább még költök a bizonytalanra. Asszony is mondta, hogy adjam el a francba a morinis exditechet, mert már egy csomót beleöltem, és csak nem egy tartós darab, mindennapi használatra, főleg úgy hogy tutira mennie kell, nem igazán való. Viszont minden hisztije ellenére szeretem a ribancot. (mármint a mocit )
Szóval most vettem egy karbis blokkot, abba próbálok valami életet lehelni. Most épp vitonos szimeringet keresek, de Pesthez képest csak nagyon vidéken van, nálunk egyszerűen nem találok. Nem tudsz valahol felénk ilyen boltot, ahol van?
Mondjuk én is bort iszom és vizet prédikálok.
Volt 6 éve egy tuningprojektem................viszonylag nagy szívás árán egy törött morinis váz átszabása után egy MC3-as purejet blokkot inyektortalanítottam és belekendácsoltam a vázba.

Naggyából ütős lett de igen furán kanyarodott,zabált mint egy 200 kilós sertés így inkább szétdobtam a tuningcuccot kiárultam maradt a blokk és egy halom kiegészítő elem a pince 15 részén.
Elméletileg jó MC1-es vizes vázat már szereztem meg majdnem minden idomot.
Szóval talán a hét végén már összefelé fog menni egy elég fura járgány.
Ugyanis komplett SR50-es első futóműve lesz............ez volt itthon.

Nya szóval 6 év után szerintem ugynabba a kutya....ba lépek bele.

Egy apró még bizonytalan tényező van ez a ditekktelenítés ugyanis se inyektorom,se inyektoros hengerfejem,se inyektoros főtengely nincs benne csak a ditekk gyujtás.

Mc1-es gyujtásalaplap és lendkerék akadt volna de a lendkerék pár centivel nagyobb szóval ez még nem kerek.Talán az MC3-as már kompatibilis.
Egyenlőre váz,kormányzás van terítéken.

Alapból a piaggio blokk tartós,4 liter körül talán eljárhat az ember.
A vízpumpa szimering macerás mert szét kéne dobni a blokkot elvileg.De szerelő titkos eljárással már megcsinálta volna nekem szétszedés nélkül is.
Világos. Szivem szerint hajlok a 4t felé, a 150-200-asok már kellően nyomatékosak, viszont ahogy nézegettem az árakat 200e-től indulnak, és akkor erre még rájön a forgalomba helyezés költsége, ami azért nem kevés. Ennél a fogyasztás, meg a dinamika, meg a későbbiekben a lányom kisülésre való feltranszportálásának lehetősége jó volna, viszont azért, hogy a ház előtt egye meg az időjárás, arra azért sajnálnám.
Ezért is hajlok inkább egy kétkörlámpás pigire, ami jobb esetben 100-150-ből kijönne, igaz biztos nem 3 litert fogyasztana.
50/150 kategóriát itt pestiában nem reckíroznék, főleg nem napi bejárásra, illetve ennek ellenezól, hogy nem egy évre tervezem megvenni, aztán a törvényi változások ki tudja mikor jönnek be a rendszámozás kapcsán.
Nemrég volt nálam egy ismerős kétkörös mina sr-je, majd 30e km-el, igaz talán 2. gazdája, vigyázott rá. talán évekig állt fedett helyen, a szokásos takarítás után pöcc-röff volt. Bezzeg a morinim, az ennél sokkal hisztisebb....
Tényleg karbis morini blokk sokkal jobb, mint a ditech?
Beszereztem egy kicsit hiányos karbis blokkot, de olyan, mintha a vízpumpa felőli főtengelyrész jobban kiérne, és a ditech vízpumpája nem megy fel rá emiatt... illetve nem tudom, hogy szerezzek-e hozzá olajpumpát, cdi-t, trafót, hogy gyári legyen, vagy ne, mert úgysem lesz tartós a blokk.
Szóval szerinted sr 50 pigi jó választás lenne? Vannak típusibái?
Ezek 50-esek.
Minarelli egyszeru,konnyen javithato olcso a cucc hozza.
De a legfiatalabb is 12-13 eves.es egy motor nem csak blokkbol all.
Rengeteg ideje volt a fiataloknak rendesen szetganyolni.
A piaggio blokk hasonloan olcson javithato tartos de fiatalabb es dragabb elvileg ezek azert kevesebb szakszerutlen gyilkolast lattak.
En most szereztem egy nrg vazat aminel az also kormanycsapagy szetverte a feszket es kiesik belole mert igy jartak vele.
Igaz olcso volt.

A 4t 150-200 sportcity megy is relative olcso kicsi gyosz keves fogyasztassal.
Köszi Zoli32 a tanácsot. Ahogy nézegettem, szemrevalók, csak relatíve drágák. Az enyém sajnos utcán parkol napi szinten, egy ilyet valószinűleg hamar más is kipróbálna ingyen, és persze hosszútávon, nameg sajnálnám is. Én olyan 150e HUF-ig gondolkodom, ezért is kérdeztem, hogy melyik blokkos sr vált be jobban, igényel kevesebb karbantartást szerelhető, alkarész is van hozzá...:mina vagy pigi blokkos?
Mindenképp vedd ki,különben rosszabb lesz ,mint a gyárival.
Sziasztok!
Hozzáértőktől kérdezném, hogy egy Gianelli Extra V2 kipufogóból mindenképpen vegyem ki a leömlő fojtását? SR 50 Morini-s robogóhoz lesz, Malossi Multivar variátor van benne, semmi más tuning csak a gyári fojtások lettek kiszedve.
Köszönöm szépen előre is!
Valamelyik sportcity-t.
Hello.Szerintetek ditech után melyik sr-t érdemes venni, napi kb 25 km-es városi munkábajáráshoz, ami megbízható, és keveset is fogyaszt? Mina, vagy pigi blokkos? Miért? Köszi.
hali olx-en racing bazáron rengeteg bontott factory van.én is ott keresgéltem cuccokat.
Sziasztok. Aprilia sr factory ülés,és a sisaktartó közötti gumit keresnék.......
Valaki tudna segíteni?
bal vagy jobb menetes? :o hát igen már sikerült szétbarmolni.... csillag villás kulccsal próbáltuk meg crovával is de semmi... holnapra szerzek egy légkulcsot...
A jobb oldalt lévő anyát próbáld,és légkulcsal.
Helósztok! Old sr-ről hogy tudom le venni a hátsó kereket? próbáltam a bal oldalt lévő anyát lelazítani de nem indult meg nem lehet hogy bal menetes?
hali nincs valakinek véletlenül egy sr 50-hez valo müszerfal alatti müanyag?enyém elrepedt és hiányos is.nem lehet normálisan felfogatni.2000-es lc stealth.köszi
A kábel hozzáért a henger egyik csavarjához mert nem volt elkötve rendesen és az olvadt meg, a vezetékek meg érintkeztek , remélem ha leszigetelen a vezetékeket meg kicserélem a hőgombát menni fog
Akkor ezek szerint ez egy SR50 ditech robogó. Igazából ez a hőgomba adja a jelet a vezérlőnek (ECU) hogy milyen hőmérsékletű a motor. Meg ugye innen megy a vízhőfokmérő is. De akkor hogy megy keverékkel? Na mindegy. Ez egy olyan kütyü, ami a motor melegedésével egyenes arányban csökkenti az ellenállását. Ha szerencséd van, akkor azért állt le a motor, mert az összeégett kábel miatt azt jelezte hogy a motor durván túlmelegedett. Bár ha leolvadt ez a vacak, akkor asszem ez történt valójában is, ami nem jó hír....

http://italmondo.hu/shop/8-ele...
Mikor ez történt megállt a motor, keverékkel megy, ugyhogy megpucoltam a gyertyákat , gondolván emiatt nem indul, nem vagyok motorszerelő, nem értek ehhez a motorhoz annyira
Azért el tudom képzelni mit kaphatott az a motor ha kiolvadt a gyári hőgomba.... Szerintem ha ennyire melege lehetett az be is állt mint a szög. Én inkább arra tippelek hogy valaki szétszedte, szétolvasztotta, mert mókolni akart vele.
Ez gyári hőgomba, csak kiolvadt a házból, vissza tudod tenni annyi hogy ellenerőzni kell hogy változtatja-e hőmérséklet hatására az értéket, ha igen akkor hővezető pasztával telenyomod a helyét, belenyomod, és körbe ragasztod valami erős 2 komponensű ragasztóval. VAgy a másik megoldás hogy újat veszel bele, ilyen hőérzékelőt, de ha működik, és van egy kis affinitásod hozzá akkor felesleges. Remélem tudtam segiteni. Üdv