Talán mert én jelen esetben a 39-es alkatrészről beszélek nem arról amire a 36-ost dugod.Ha neked másmilyen hengefejed van akkor járasd 10-20-30 percig.
Én inkább légtelenítem a légtelenítőn keresztül.
Miért is, miért is ? Mert Te, kérlek, egy ditech blokkal demonstrálod a kérdést, míg az SR-R karbis .. Ismerem, mint tenyeremet, a kedvencem a három robim közül ;) Mint mondtam, ennek a hengerfején nincs csavar, van viszont egy hivatalos légtelenítési lehetőség, amit könnyű eltörni. Egészen pontosan a karbifűtés elosztóján lévő műanyag csavar... Jobb járatni ;)
Piaggio Hi-per2-es blokk van lenn a garázsban.A henger tetején van a műanyag ház.Azon van a légtelenítő.
Egy 8.-as kulccsal nyitható csavar.
Morinin volt,piaggio NRG-n is ezen mért ne lenne?
Ezen talán látszik.
Normális, mert olyankor még megy a szívató. A másik lehetőség meg az hogy már nem megy szívató, pedig kéne még neki. Az a baj, hogy a szívató nem veszi figyelembe hogy blokk mit szeretne.
háát köszönöm a tanácsokat majd valamikor MEGINT szétszedem. ma pl 40nél többet nem ment de haver aztmodnta hogy lehet a görgőkkel van gond.... indulni indulgat amikor olynja van gondol egyet nem akar csak nehezen indulni, érdeklődő meg nincs csak ilyen fél disznóra cserélősek...
Hűtővizet leengedni a gyújtásfedél alatti derékszögű fekete műanyag cső kicsavarozása után annak kihúzásával lehet legjobban... Légteleníteni pedig levett kiegyenlítőtartály sapka mellett alapjáraton járatni 10 percig.
Magyarul nézd át az összes csatlakozót és kábelt első körben. Testkábeleket is, szenzorokra menő kábeleket is. ECU-ra menő 2 soros csatlakozót is. Ez gyakorlatilag úgy zajlik hogy akkusaru le és az összes csatlakozás széthúzása, oxidálódás keresése, wd-40 vagy kontaktspray és összedug. Ezután újra széthúz és összedug. Ezzel ha kontakhiba volt, az helyrejön általában. De nem az lesz..... hanem a ditech szelleme.
na mostmár eljutottam odáig hogy indul de nem megy csak 70et és olyan dadogósan húz el lomhult sose csinált ilyet a 20as hibakódot dobja az tudja valaki mit jelent? Error in heat indicator
- cable that is connected to instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
ennyit találtam de hogy mit jelent még a gogole se tudta értelmesen elmagyarázni.
Üdv! Nekem is gondom van a motorommal minarelli sr vizes hidegen pöccre indul öninditóval de viszont melegen leàllitom pl soromponàl akkor nem indul el csak rugàsra próbàltam 3 féle gyertyàt minddel ugyan ez a szitu! A gyújtótrafora gyanakszom? Ha valaki jàrt màr igy az irjon mi lehet a kehije!? Aksi is ujj benne tekeri is rendessen de ritkànn inditja el melegen!?
Sziasztok
Van egy Aprilia SR 50 R-em (piaggio blokkos) amiben tönkrement a hengerfej tömítés és ezt szeretnénk kicserélni, amihez ugye le kell engedni a hűtővizet. Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol tudom leengedni a hűtővizet, és ha kicseréltük a tömítést akkor hogy kell újra feltölteni a rendszert hűtőfolyadékkal (gondolok itt pl. a légtelenítésre, stb.), mire kell figyelni?
Esetleg valaki tudna linkelni egy hengerfej tömítést, hogy hogyan néz ki?
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy ha morini ditechbe teszek karbis morini blokkot, akkor kell-e hozzá gyujtéselektronika? Mármint a blokkból kijövő tekercseket kell kötni valahová, vagy csak a trafóra?
Köszi srácok.
G.