Véleményem szerint gyári hengerre az egyik legjobb.Relatív alacsony fordulaton dolgozik,és eléggé nyomatékis is.Mindennapi használatra én nagyon ajánlom.
ja meg az kimaradt. hogy ha beindult alapjáraton ketyegett. sztenderen volt húztam neki pár kövérebb gázt és fordulaton le is állt egyből. most resetelem a hibakódokat.
Na srácok csak nem szabadulok a hibáktól. kicseréltem a szelepet jó volt minden, Máig. ma nehezebben indult nem 2-3 tekerésre hanem 4-5, akkor észleltem egy olyan hibát hogy álló helyzetben ha jobbra eldöntöm leáll. ja a másik. néha csinál olyat hogy beindítom gázra leáll vagy van amikor csak szimplán leáll egyből indítás után de gondol egyet és megjavul. Mii lehet a hiba? hibakódot nem érzékeltem.
Aztat mondják má meg nekem kendtek, hogy mi a búbánatos pékhimvesszőjéért van az hogy ha felteszem a motort sztenderre, akkor megváltozik az alapjárat? Vmi meghúzhatja a gázbowdenemet?
szia segitenél?az a problémám,hogy ma vetem észre nem mindig világit a féklámpám és nehezen indit az önindito.fék karnál az a kapcsolo nem zár.lehet javitani vagy csere?mi annak a pontos neve?
Nekem csak egy kérdésem lenne a ditech karbissá alakítása kapcsán. Egy ilyen átalakítás során a hengert is le kell cserélni karbiséra, vagy simán fel lehet rakni egy karbit a szívócsonkra a pillangószelep helyére?
Egyelőre nem tervezem átalakítani a kis Purejet-et (ez egy Gilera) ,mert nincs semmi gondom vele (kopp kopp...), sőt, amikor megvettem (jó olcsón), nem is működött, de sikerült helyrepofoznom. Csak kiváncsi vagyok, hogy elméletben mekkora meló egy ilyen átalakítás..
Factory ditech ha szenderen van és gázt adok a hátsó keréktől csörgò hangot lehet hallani, viszont menetközben nem hallom tudom ez nem azt jelenti hogy akkor nem csörög. Ha kézzel előre hátra mozdítok a keréken kotyanó csörgő hangot lehet hallani. Toláskor csendes. Ez a csapágy? Kerékben van,vagy a blokkba be építve? Hogyan kell kicserélni, esetleg a méretét tudja valaki?
Nana, azé vájjá csak egy percet! A kenést hogyan fogod megoldani? Mert ugye az olajpumpa csak működő rendszer esetén teszi a dolgát. Ha kiveszed a "pillangót", akkor honnan fogja tudni hogy milyen fordulaton forog a motor? Vagy leveszed az olajpumpát is és keverékkel fogsz járni? Én inkább ezt javasolnám, mert így az olajat biztosan megkapja.
Ugyan én ezt nem próbáltam, de a gázállás érzékelőt azért szokták fent hagyni, mert nélküle talán nincs szikra. Én ezt nem próbáltam, csak hallottam. Az automata szívatót nem gyújtásra szokták kötni, hanem a világítás tekercsére. Leírni nem akarom újra hogy mit és hogyan kell, mert már megtettem párszor, csak vissza kell keresni.
köszi hogy tanácsot adsz! milyen célból kell amúgy fent hagyni a pillangó-szelepet? kompreszort kiherélem, hengerfejet lezárom 12-es csavarral, az automata-szívatonak elég ha gyújtás kapcsoló után kötöm rá 12+ és egy negatívra? te hogyan alakítottad anno? ha kicsit részletesen leírnád megköszönném...
Én is úgy néztem hogy "nyomatékos" és gyárira ajánlja.
Csak gondoltam hátha van tapasztalata valakinek.
Kösz.
Ja és elég kellemes az ára is
Érdeklődnék:
http://www.motoralkatresz24.hu...
Haszná
lt már valaki ilyet?
jó, nemjó hangos halk nagyon kígyó
Tudom is én szóval milyen?
Egyelőre nem tervezem átalakítani a kis Purejet-et (ez egy Gilera) ,mert nincs semmi gondom vele (kopp kopp...), sőt, amikor megvettem (jó olcsón), nem is működött, de sikerült helyrepofoznom. Csak kiváncsi vagyok, hogy elméletben mekkora meló egy ilyen átalakítás..