ha a benzinbe teszel olajat fennáll a veszélye, hogy az AC-t is szétcseszed. Én ezt a hűtsd módszert, meg 1,5 órás járatást terhelés nélkül hülyeségnek tartom.
Nem tenném. Ha baj van nem fogod semmi mosogatással megoldani. Kár baszogatni hidd el addig míg normál körülmények között nem próbálod ki. De ha bajt akarsz magadnak tedd.
tudom, én is így gondoltam mert már januárba neki eshettünk volna csak legelőször megvárjuk hogy mi van ha rendszeresen használom-- aztán ha nem jó gyertya csere--ha így se esetleg akkor ez az"olajos"..
hát erre hamarosan választ adok, igen gyertyát cserélt benne a szerelő miután megvettem elvittem hozzá, de lehet bele teszek egy ngk gyertyát kifejezetten ilyen motorhoz hátha... hát jövő héten szerda fele jön meg a jogsim, akkor vetem alá hosszu távú tesztnek, szóval erre még nem tudok választ adni!
nem, nem arról van szó, a motort be lehet indítani, és tökéletesen is működik menet közben, az én problémám az hogy novemberbe vettem egy 2001-es ditechet és augusztus óta egészen mostanáig állt, és olyan 15 percben 2x mindig leáll, de miután leáll 20 mp-re rá maximum megint be tudom indítani de idővel megint leáll
Végül is a te motorodnak mi a baja? Nem hiszem, hogy az elektronika csere meg fogja oldani. Az elektronika véleményem szerint vagy jó vagy nem. Nincs köztes állapot. Tehát ha ráadod a gyujtást és semmi, akkor az elektronika csere... Azért cseréld ki nyugodtan.
wow... amugy zoli az egyik gyereknek ugyanilyen problémája volt... és ő elmondta mit kell tennem. szoval 50 % hogy hétvégén már jó lesz a motor, csak neki fel lett furva a henger és a dugattyu előbb felmelegedett mint a henger kitágult neki megszorult-- és megállt a motor neki. ő a benzinben kevert egy kis olajat olyan 1,5 órán át járatta közbe a hűtőtartályt ventivel hűtötte és jó lett neki.. valószinűleg megprobálom én is más reményem nincs csak az elektronika csere ugyebár.
nekünk 4 di-tech-ünk volt és egyik se volt szar csak az ötödik de azt úgy is vettük hogy tudtuk hogy szar natehát eladtuk már mindegyiket de mondtuk hogy ha vmi gáz van akkor szóljanak hátha tudunk alkatrészt
eddig csak az 1iken szart be a benzinpumpa és mindegyik 2002 körüli volt
hát ezt nem hiszem el...
egyre több embernek szarakodik a di-tech? ha már itt tartunk még nekem is néha leáll, de ha minden igaz hétvégén sikerül megcsinálnom.. ez az utolsó reményem.. ha ez se sikerül akkor elektronika csere!
És az az egészben a pláne, hogy teljesen vadiúj gyári motor volt, még 1 napot se mehettem vele normálisan, mert már akkor elkezdte :( kicseszés. Hogy tudnak a gyárból ilyen hibás mocit kiengedni?
köszönöm a választ, majd akkor visszaviszem, megnézetem újra, és csere ahol mondtad.
a gyujtás felé kéne tapogatózni nincs töltésed sem meg megáll ha lecsökken a fordulatod.én cseréltetnék egy alaplapot velük.vagy egy kiceszett nagy zárlatod van a világitás rendszerben.
Előzőekben írtam hogy mind2 első fényszóró kiégett (vagyis az izzószál nem, hanem az üvegburkok robbantak szét. Akárhányszor lett izzó cserélve 2 óra alatt kiégtek.
Erre elvittem gariban szervizhez, mivel alig 2-3 hónapos a moci.
Megnézték, megmérték.
Feszültségszabályozó: OK
Leadott fesz: OK
Lámpatest: OK
Kicserélt izzók: OK
Viszem haza. Műszerfal nem világít. Világítás visszajelző alig pislog. Első lámpák ugye vadi újra cserélve: olyan halványan világítanak, hogy 1 centire nem látok el.
Minden megálláskor (lámpánál, lejtőn gurulva, útkereszteződések): LEÁLL A MOTOR!
Most kérlek mondjátok meg: mi lehet itt a gond? Akksi: OK, Generátor esetleg? Még a szervíz se tudja mi lehet a gond :) Na ez az 5 év gari! Örülök. Itt már csak Ti segíthettek!
Szia!
nekem is volt ilyen problémám, de nem egy apriliával hanem valami koreai retekkel.
ugyanez volt mentem és ledadogott, nekem az volt a baj hgoy egyszer szétszedtük és a benzintűnél az alátét kiesett és másikat tettünk a helyére ami nem oda illö volt és amikor rosszul illeszkedett otta többi dologhoz akkor csinálta ezt.
eddig csak az 1iken szart be a benzinpumpa és mindegyik 2002 körüli volt
egyre több embernek szarakodik a di-tech? ha már itt tartunk még nekem is néha leáll, de ha minden igaz hétvégén sikerül megcsinálnom.. ez az utolsó reményem.. ha ez se sikerül akkor elektronika csere!
És az az egészben a pláne, hogy teljesen vadiúj gyári motor volt, még 1 napot se mehettem vele normálisan, mert már akkor elkezdte :( kicseszés. Hogy tudnak a gyárból ilyen hibás mocit kiengedni?
köszönöm a választ, majd akkor visszaviszem, megnézetem újra, és csere ahol mondtad.
Előzőekben írtam hogy mind2 első fényszóró kiégett (vagyis az izzószál nem, hanem az üvegburkok robbantak szét. Akárhányszor lett izzó cserélve 2 óra alatt kiégtek.
Erre elvittem gariban szervizhez, mivel alig 2-3 hónapos a moci.
Megnézték, megmérték.
Feszültségszabályozó: OK
Leadott fesz: OK
Lámpatest: OK
Kicserélt izzók: OK
Viszem haza. Műszerfal nem világít. Világítás visszajelző alig pislog. Első lámpák ugye vadi újra cserélve: olyan halványan világítanak, hogy 1 centire nem látok el.
Minden megálláskor (lámpánál, lejtőn gurulva, útkereszteződések): LEÁLL A MOTOR!
Most kérlek mondjátok meg: mi lehet itt a gond? Akksi: OK, Generátor esetleg? Még a szervíz se tudja mi lehet a gond :) Na ez az 5 év gari! Örülök. Itt már csak Ti segíthettek!
nekem is volt ilyen problémám, de nem egy apriliával hanem valami koreai retekkel.
ugyanez volt mentem és ledadogott, nekem az volt a baj hgoy egyszer szétszedtük és a benzintűnél az alátét kiesett és másikat tettünk a helyére ami nem oda illö volt és amikor rosszul illeszkedett otta többi dologhoz akkor csinálta ezt.