Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Estét.
Szerelgettem vizsgálódtam.
Van hibajel:
ECU 10 Oil pump malfunction.
Manual felüt sárkány szétbont.
Magyarul követtem az olaj útját a tartálytól a "keverőegységig"és tovább ahol keveredik a benyával.
Se törés se buborék légteleníteni is próbáltam de faxán tiszta olaj folyik.
De DIKK hol az olajpumpa?
A tartály oldalán van vezeték :
Az csak szintet mér vagy a tartályban van a pumpa?
Nekem úgy tűnik simán lefolyik a csövön a "keverőegységbe"és az mechanikusan adagol.
Ja lényeges:IE361 ről van szó.
Megértésüket és türelmüket előre is köszönöm .
Aki tud kérem HELP
A karbi vakumcsovere! A forg.hazon nekem nincs vakumkivezetes! A szivocsonkon van meg!
A vákumos benzinszivattyú vákumcsövét h[va kötötted?Tudomásim szerint ezek a szivattyúk vákumcsövét a membrán után(forgattyúsház)kell bekötni,ahol nem csak vákum hanem nyomás is van felváltva.Így működtetve a szivattyút.(lásd aprilia area,itt is a forgattyúsházon van a csonk)
Itt mi lehet a hiba,kellene egy csap?Eddig sem volt rajta,nem folyt az anyag,bar nem is volt eddig a szivattyu!
Sziasztok,ma beraktam a motorba egy vakumos benzinszivatyut,a csap ami szinten vakumos,nem mukodik! Ha beiinditom a motort majd leallitom hatol a karbinal a legszuro fele az egyik levego furatnal folyik ki a benzin mintha tultoltene a karbit vagy nyomas lenne benne! MINTHA! De ha kiuritem a karbit es ugy dugom ra a benzincsovet es nem inditok,semmi folyas!
Szép öreg estét.
Lehet csak annyi a gond hogy sokat ált és nem érintkezik valami?
Találtam képet róla érdekes hogy majdnem pont megegyező KM állása.
Holnap akkor átnézem az izzókat és a csatlakozókat hátha.
A piros felkíáltó jel lehet akár kiégett vagy nem érintkező izzó miatt is
Estét.
Köszönöm ,megnéztem.
Ezt csinálta én is .
Diagnosztika.
SERVICE
CODE:
45256
DELETE ERRORS
RESET SERVICE
A hiba nem törölhető.
Érdekes az hogy sem tárolt sem aktív hibát nem jelez sehol.
A motor rendesen müxik . De zavar hogy írja és föleg az hogy nem tudom miért?
5650-es hozzászólás valszeg segít.
Csőváz.
Értem én kérem de lakhelyem közelében nincs túl sok AP.service .
A helyi motorosizéban meg kinai f.sokat kutyulnak nem örülnék ha a közelébe mennének ha érted mire gondolok.
Méegyszer nekiugrok:
Diagnosztika :
Sem aktív se tárolt hiba nincs.
error reset.
service reset.
A hiba "jelenség" mindíg bent marad.
A szervizelést magam végezném a manual szerint.
Gondolok itt pl:folyadékok,szűrők stb....
A kérdés az mi okozhat ilyet? Ha csak a szervíz miatt irná ki lehet-e orvosolni "házilag"vagy csak AP.service.
Szép estét
Gondolom eljött a szerviz ideje.
Estét mindenkinek
Előre is sorry hogy csak így bejelentés és időpont nélkül ,de információra volna szükségem.
A minap szinte ajándékba kaptam egy trotyogót .
Kicsit sokat ált és hát az olasz elektrtonika nem megbízhatóság netovábbja ugye.!?
A lényeg indul megy csinálaja amit egy seggrakétának csinálni kell.
Nade:
Típus:2010 sr factory "biaggi replika"3751 Km van benne.
Hiba:Kulcs elfordítása után :logo,oroszlán ,müszerek.
alsó sor: EFI "konektor,dugó szimbólum"
Háromszögben !jel SERVICE felirat + a fordulatszám oldalon világít a piros háromszög ! lámpa .
Megnéztem a diagnoszikát sem aktív sem memorizált hiba nincs.
Indul megy húz jó a hanja izé?
passz.
Víz olaj másik olaj van nem csöpög nem folyik
Ha valaki útbaigazítana ez ügyben megköszönném szépen.
Ui:Lehet nem értek hozzá de 5éve babettával járok szóval
Szép estét.
Köszi csere lesz! ;)
Köszi a választ! Pár hete csinálja ezt, és az a fúrcsa hogy akkor se mindig! Az indulásnál rángatást csak most kezdte el, szerintem az a kopott görgőtöl lehet! Gondoltam még esetleg a karbira is hogy elállítodott...
Ha 2 éve benne vannak, akkor biztosan kopottak.
"messze laksz? Én már nem javítok motorokat.
Szia!

Először tisztázzuk, hogy régóta ilyen vagy egyik napról a másikra jelentkezett a probléma? Első körben mindenképpen tisztítsd meg a hajtáslánc elemeit és persze ellenőrizd az esetleges kopásokat, elhasználódásokat. Amennyiben régóta ilyen akkor valóban lehet a nehéz görgő az oka az általad említett jelenség.
Itt meg egy táblázat a görgőkről:
APRILIA
Amico - Amico Sport (91-92) 10 041 0650 15x12 6,5
Amico (dal 93) 10 041 0650 15x12 6,5
Amico GL 10 041 0700 15x12 7
SR (cil. verticale) 10 041 0550 15x12 5,5
SR (cil. oriz. raffr. aria) 10 041 0520 15x12 5,2
SR (cil. oriz. raffr. acqua) 10 041 0650 15x12 6,5
SR www (cil. oriz. raffr. aria) 10 041 0650 15x12 6,5
Netscaper (cil. oriz. raffr. Aria) 10 041 0650 15x12 6,5
SR Stealth (cil. oriz. raffr. acqua) 10 041 0550 15x12 5,5
SR 50 (mod. 00 motore Suzuki) 10 043 0750 17x12 7,5
SR 50 DI Tech (mod. 01) 10 043 0750 17x12 7,5
Area 51 Kat 10 041 0550 15x12 5,5
Scarabeo (fino al 97) 10 041 0700 15x12 7
Scarabeo (mod. 98 freno disco post.) 10 041 0650 15x12 6,5
Scarabeo 0 i.e. - (mod. 02 DI Tech) 10 041 0860 17x12 8,6
Rally (raffr. aria) 10 041 0650 15x12 6,5
Rally (raffr. acqua) 10 041 0650 15x12 6,5
Gulliver 10 041 0650 15x12 6,5
Habana 50 Kat 10 043 0750 17x12 7,5
Meg még azt nem értem, hogy ezek a görgők vannak benne vagy 2 éve, lehet hogy már elkoptak?
Köszi a választ! Milyen görgöket vegek bele?
Nem tudod elrontani. Leveszed a hátsó kapaszkodót, aztán az ülés zsanérja körülötti gumit, mert az alatt is van csavar, az ülés alatti burkeszt, a hátsó lámpa burkolatát, oldalát. Aztán jön maga a sisaktartós fődarab, de előtte készíts oda valami tekercs szigszalagot, vagy gumipókot vagy valami kötözőt, mert ha leveszed a sisaktartót, akkor a benzintank meg az olajtartály is elmozdul, csak a csövek fogják. Körbekötöd a váz körül. Ja, meg közben a tank- és az olajtartály sapkáját.
Ennyi, és már látod is a szintmérőt. Ha kicsit is ügyes vagy, szét lehet szedni, megnézni, hogy mi van belül, nekem pl. megette a rézfóliás lemezt.
Ha a háromerű csatit lehúzod és a megfelelőket összezárod, akkor az egyiknél az alacsony szintjelzőnek kell kigyulladnia, a másiknál a mutató lendül ki. Ha így jó, csak a szintmérő lehet a rossz.
nah ez az.hm.lehet megprobálom majd.thnx
Ahhoz teljesen szét kell szedned a hátulját, mert a sisaktartó műanyagja, a tanksapka mellett van.
Négy csavar fogja, ennyi az egész, de ha a benzin megette - nekem ez volt, ha még nem dobtam ki a képet, megkeresem neked - akkor mehetsz venni egy másikat. Bontó az ötezer.
köszi a választ.huh ez nekem picit kinai.az a bajom hogy még soha nem bontottam robogot.látam már hogy teljesen le kell kapni minden burkolatot hogy hozzá férjek.ezt a potmétert a tankbol hogy lehet kikapni?messze laksz?én békésmegyében.
Találkoztam már olyan géppel, hogy hiányoztak belőle görgők és azok is kockásra koptak. Annál kb. kétállású volt a gáz: húztam, nem indult. Kicsit jobban húztam, akkor se. Teligáz, felpörgött, és megindult, mint az őrült. Gyári súlyú görgőkkel már lépésben is szépen lehetett vele menni.
Nehéz görgők.