Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem! Van egy 96-os SR-em és indulásoknál nagyon lassan akar elindulni, de aztán felpörög és jól megy, de ha meg kell állni teljesen akkor megint nagyon lassan gyorsúl fel. Ez tart egy pár km-en keresztűl és utána pedig indúl normálisan! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a választ!
Újból feltenném a kérdésemet:
"Vettem egy SR Factory karbisat, 2008-as. Csak elviekben értem a hajtás, variátor stb. összefüggéseket, gyakorlatban nem lövök hozzá.
Piaggio Liberty 50 4T-ről ültem át és ahhoz képest az SR sokkal durvábban indul. Gázadáskor kicsit kivár és utána jó erővel megindul. Finoman, lassan araszolni szinte lehetetlen vele. Lehet hogy így természetes, de a Liberty sokkal finomabban indult, szinte lineárisan ahogy húztam a gázt.
A kérdésem az hogy ez természetes vagy esetleg gyengébb kuplung rugóval hamarabb vagy más összetevő változtatásával finomabban indulna a gép? "
Sziasztok,ugynezki megtalaltam a gondot miert nem folyt le a nafta a tankbol idoben a karbiba!kivettem ma a szurot a tankbol es nini,az egesz csurom egy kula! Ugy hogy kb 3 mm a tetejen ahol a benzin erte a tobbi tiszta kula korben!holnap proba!
Én sem gondolnám, hogy az olajtól romlottak el a motorok.
De mivel nem értek hozzá, + messziről jött ember azt mond amit akar, ki tudja.
Eddig nekem nem volt gondom az olajjal, pöccre indult és a hangja is jó szerintem. Még működik a különolajozás, nem kell keverni.
"több robogót is vittek hozzá javításra" Igen, a szerelők már csak ilyenek, és robogókat-motorokat javítanak. Az hogy ettől az olajtól romlottak el a motorok, az baromság. Biztosan 'jó szerelő' lehet....
Akkor biza több hibád is lesz. Ha tele a nyomásszabályzó benzinnel, akkor az az első fő ok. De ez ugye mechanikus hiba, ezt az ECU nem tudja. Ő más hibát(kat) jelez.
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Szeretnék venni használtan egy sr50-es robogót. Nem vagyok nagyon jártas a motor témában csak az alapokat tudom, ezért írok ide Találtam egy 2004-es gyártmányú, gazdája szerint felújított mocit. 70es evo hengerrel és 21es dellorto karbival, gianelli kipufogóval. Amióta fel van újítva 2400km-et ment vele. Hibái: egyik index égő cserés, hátsó gumi szintén, jobb tükör felfogatása mellett egy picit repedt az idom. A vízhőfokot nem mutatja a 70es henger miatt (nem értem hogy mi köze a 70es hengerhez, mint mondtam nem vagyok szerelő, ennyire nem értek hozzá ) de azt mondja, hogy rá lehet kötni és megoldható. A tuningot azzal indokolta, hogy ezzel járt dolgozni és a testsúlya miatt kicsit több erőre volt szüksége. Külföldön talált új melót és nem használja ezért adja el. Ha minden jól megy akkor vasárnap meg tudom nézni élőben is. Mire figyeljek oda?
155.000re tartja. Szerintetek jó vétel lehet? Előre is köszönöm a segítséget
En a castrol power 1 et ajanlom mindenbe azt hasznalom simsonba cr be es nincs olyan merteku lerakodas. Motulbol hasznaltam a 710et de nem sok kulonbseget vettem eszre igy marasdt a casstrol. De kizarolag autosboltban vagy olajnagykerbe veszek mivel eloszeretettel hamisitjak.
Nekem a csesze fullon volt benyaval tehat megvan a hiba ezer kossssz mennyi egy ilyen szabalyzo membran ? Es hohyan tudom cserelni ? Vagy hogy mukodik ez injektort kpl csere?
Köszi szépen! Azért kérdeztem, mert egy motorszerelő mondta, hogy több robogót is vittek hozzá javításra és azokba is Repsol-t használtak előtte.
Mi lehet az igazság? Motul-t ajánlotta de az drágább is és nem tudom, hogy érdemes-e váltani.
Jelenleg ezt használom:
Az injektorfej alján leveszed a 3torx csavart,leveszed a csészét,és alatta találod a nyomásszabályzót.Ha a csészében benzint találsz meg is van a hiba.Átszakadt a nyomásszabályzó membránja,és a kompresszor által termelt levegő útján is benzint kap a gép,ezért köpi be a gyertyát.
Kis segítségre lenne szükségem! Van egy 96-os SR-em és indulásoknál nagyon lassan akar elindulni, de aztán felpörög és jól megy, de ha meg kell állni teljesen akkor megint nagyon lassan gyorsúl fel. Ez tart egy pár km-en keresztűl és utána pedig indúl normálisan! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a választ!