Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motorba van rendesen kompresszió, és nem szorul? Mostanság jó pár olyanba belefutottam, hogy felújították a blokkját, és nem jól sikerült nekik.
Tegnapi eset, új gyűrűk oválisak voltak.
De ilyet csinálhat a szívótorokba lévő membrán is, ha került alá kosz, és nem zár rendesen.
Helló! Kis segítséget kellene. Szomszédom megtalálod egy ditech-el (sajnos). A tünet:amíg inditózunk addig pöfög a motor akar indulni de utánna semmi.Ötlet? Én a benzinpumpára gyanakszom. Fúrt henger új dugó van benne, új gyertya,injektoros is jó szépen fecskendez. Köszi a választ előre is.
És amit látok itt-ott külhoni oldalakon, külső nyomáshatároló (tudom, hogy több az ára, de...) arra mit mondasz?
Ez tiszta, hogy ha csak a pénzbeli oldalát nézem, nem biztos, hogy megéri, de valaki kicsit másfelől közelít a dolgokhoz?
Egyet értek veled !
Köszönöm a választ ( valakinek) de sajnos telóról néztem és úgy ahogy volt asszem email-ben küldted a válasz ki is töröltem a spam-üzenetekkel 1-ütt... meg sem néztem ha elküldöd még1x azt nagyon megköszönném....
Jövőhéten még futok pár kört hol olcsóbb és melyik lengéscsillapítót vegyem az sr50-hez hátra ami azért bírja a mindennapi strapát....
A pont (.) mint írásjel, ismerős? :)
Akkor megprobalom a nagyobb fuvokat! Csak azert fura mert a regi karbinal ha keves volt,nem indult el mint az allat hanem rogton lehorgott! Bar azert csak folyik annyi anyag hogy utan tudja tolteni a karbit! Azt megfigyeltem hogy hogy ha az uszo szintet kicsit is lejebb teszem,meg roszabb,akkor rogton dadog nem megy!
illetve hallottam hogy az ecu-t ujra lehet indítani vagymi azt hoygan kell? az estét msot a motorra szánom. nem tudom mit kéne le vennem megnézni hogy van-e vele baj.
A direktszűrő jóval több levegőt enged át.Ehhez több benzin is kell.
Saját mocin polini sport 70,reverse,17,5-es karbi.Direktszűrővel(e5)125-ös főfuvi kell.Most visszatettem a gyári házat red filterrel,és 95-ös fuvival lett ok.
te árultad a densot? mert akkor érdekelne! illetve mit tudok vele csinálni? most olvassa a hibakódokat aztvárom hogy végig zongorázza és kitörölje lássam mik a friss hibakódok.
Csak fura mert a regi karbi 17,5 igaz red filterrel 80 sok volt!120 korulit saccoltok akkor?
Hat akkor rendelek nagyobb fofuvokat,es megprobalom ugy!
Nem kell értened,csak a tüneteket kell tudnod értelmezni.Ez pedig az elszegényedő keverék miatt van.Tegyél bele kisebb fuvit,és rögtön fulladni fog.
Akkor megprobalom a nagyobbat,de meg mindig nem ertem hogy akkor ahogy huzom miert nem rogton kezd el elfogyni!? Valamint probaltam az uszon allitani,mert ugye uj a karbi,minnel magasabb a szint annal tovabb birja a nagy gazt!
S6 szűrőhöz 19-es karbiba kevés a 100-ad fuvi.Szerintem simán kérni fog egy 120-ast.
S6 direct szuro! En is gondoltam erre,de ha keves lenne az rogton keves minnel nagyobb gazt adok! Vagy rosszul gondolom?
Amit leírsz az a kis fuvi tünete.Nyélen elszegényedik a keveréked,és lehörög a gép.Milyen légszűrőd van?
Ha viszont felgazon megyek tokeletes,semmi gond!
Es eloszor jol is megy 100 meter uten van a gond,eloszor erotlen lesz majd,nem huz ugy mint elotte mint mikor gyorsan kifut a szij,majd mintha megallitanam! Felreallok varok kicsit,megint megy, es ugyanez!
100 van benne, annal nagyobbat? De akkor miert van hogy varok es megint okes!?
Tegyél bele gyorsan nagyobb főfuvit mielőtt megragad.
Neeeem! 70 ccm s6 racing!
Hamis NGK....
50-es hengerre 19-es karbi?
Hali srácok! segítsetek mert felrobbanok tegnap bele raktam az ngk gyertyát még szarabb volt minte előtte a densoval
na mindegy motoroztam vele egy keveset elmentem a kútra megtankoltam indult pöccre utána vagy 3 km mulva megálltam alig akart beindulni vagy 5 percnyi köszörülés után indult nehezen! ma már egyáltalán nem akar indulni aksit le is merítettem gyertya ki beköpve. megpucol visszarak indítóz egy pillanatra elkapja de le áll rögtön. Mit nézzek meg rajta? jó volna jövőhéten már használatba venni... ÜDv!