Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi is ez pontosan ? Hogy néz ki?
srácok ditechbe hogyan lehet meghúzni a kormánycsapágyat? Kicsitkét lóg a festés nemsokára elkészül még két lakkot ráfújok és kész :D ha minden jól megy holnap este felé lesz kép is a kplt motorról
Esetleg ha kínnyai 4t motor lenne benne. Így 3,2-3,5 körül fog enni + olaj 12-es karbival finoman.
Kamu.
szia az lehetséges hogy 2-2.5 egyen ha nem huzza neki?de azt mondta hogy olyan moci hogy ugyse tögyörgök vele, akkor 4l fölött nyomja.elmondta hogy szigoruan betartja hogy hidegen nem huzza neki stb.ugy látszik tényleg vigyázott rá és szereti is.remélem eladja nekem
Ok! Köszi!
Ha sok pénzed van mindent lehet. De akkor vízgyűjtős szűrőházat is tegyél rá.
Nem tudtam! Köszi, hogy szóltál! Ahol a motort vettem, ott ezt ajánlották.
(hivatalos Aprilia "márkaszerviz") Amúgy nagy zsidók mert 3000 Ft/l áron dobják, a neten 2000 Ft/l mindenhol. De ugyi ott meg van a szállítási díj.

Melyik olajat ajánlanád a Repsol helyett?
Szerintem vízcsapdával sem járnál rosszul.
Uh, hogy a jó büdös k. anyjukat...!
:-(
Persze én vagyok a hülye, hogy nem olvasom el,
és hiszek a boltosnak meg a reklámnak...
Üdv Urak! A véleményeteket szeretném kérném azzal kapcsolatban, hogy jó ötlet-e egy nyomösmérő órát beépíteni a légkompresszorhoz, hogy állandóan figyelemmel lehessen kísérni a nyomás nagyságát? Aprilia sr 50 2003 morini ditech.
Köszi!
Azt ugye tudod, hogy a sárga flakonos Repsol Moto Scooter olaj, csak részszintetikus!...Hiába írják a webshopokban, hogy full szintetikus, miközben nagy betükkel rá van írva a flakonra, hogy "Synthetic Blend"...(ugye nem kell lefordítanom.. )

G.
aha értem.pár forumon olvasgatam hogy milyen sürün tönkre mennek meg minden féle tunning szijakat görgöket vásárolgatnak.malossi,pollini hengerszet stb.hát igy egy vagyon
Piaggio blokkoshoz keresek kuplung tengelyt. Ha valaki tudd valami ne tartsa magában. Előre is köszönöm
Lényeg hogy működik.
Üdv.
Bevált az ötleted! Letesteltem a műszerfalat egy külön testkábellel, és most már működik minden a műszerfalon!
Először a műszerfal fő csatlakozójába kötöttem a test kábelt (a másik fele a vázra ment), de ekkor még nem működött a két mérőóra, aztán jött az ötlet, hogy a mérőórák saját test "pont"-jára kötöm közvetlenül a kábelt és végülis ez bevált.

G.
Nem kopik az olyan gyorsan hogy sűrűn kelljen cserélgetni. Viszont ha 2 éve áll a gép, én a szíjat lecserélném. A guminak nem tesz jót a tétlenség.
Nem kell sűrűn cserélgetni. Van itthon egy új szíjam, egy ajándék szíj, pár görgő készlet pár ezer forintos tétel. Nem kell félni.
köszi a választ
köszi a segitséget.szerintem én is azt teszem.megveszem.29.-én jön haza külföldröl a srác.figyu már és ezeket a variátor szijakat meg a kuplung részt tényleg sürün kell cserélgetni?elvileg ezen szinte ujak és én vigyázzni fogok rá nagyon.hideg motorral nem pörgetem jo olaj stb.na meg a fogyasztás miatt se fogom töre huzni mindig.nehéz lesz,de muszály lesz.
Szia!
Én kizárólag OMV-nél tankolok 95-ös, 100-as benzint.
Gyertyából érdemes szerintem a gyárit. Keverék olajból a Repsol Moto Scooter 2T-t használom minden gond nélkül, gyertya szép őzbarna és pöccre indul. (külön olajzás működik)
Olajat valami márkásabbat és full szintetikusat ennyi. Én megvenném 130-ért is.
130-ért gyári festéssel csont nélkül megvenném. Sima 95-öset bele, nem kell túlaggódni a gyertyát sem egy ezres bele.
szia látad a képet?elvileg 18ezer km van benne.srácnak ez a harmadik sr-je.semmi tunning.75kg-ja alatt 85km/h
itt a kicsike.