Mert ott már szerintem az akkuról megy a lámpecsku. A régi ditech-nél meg a generátorról. Igaz hogy egy szálon bemegy a szabályzóba is, de az csak arra van hogy ne szaladjon meg a feszültség felfelé. Túlfeszvédelem, hogy ne csapkodja ki az izzókat. Nincs előttem a piaggiájó rajza, de szerintem így van ahogy leírtam.
Hello! Mitől lehet, hogy ditech-nél alapjáraton alig van világítás és ahogy húzom a gázt úgy erősödik? Feszszabályzó zsír új! Haldoklik a tekercs vagy mi lehet a gond?
Attol vackabb ditech-et nem tudsz venni, mint amit en vettem tavaly 40-ert. Sohasem lattam meg olyant, sima karbis azelott ketto evvel vasarolt Piaggiomon is ugy csereltem karbit, hogy elotte lefenykepezem, hogy mi-micsoda es hova megy. A ditech-nek meg szepen utana olvastam, es tessek megcsinaltam, de ugy, hogy meg a benzinpumpat is atalakitittam kisse.
Ismerem, vagyis olvasom a velemenyeket a ditech-rol, biztosan nem is alaptalanok, egyszer majdnem vettem is kinter forumtarstol egy atalakiti szettet, de aztan inkabb megcsinaltam. Olyan irodalma van neki, hogy azzal meg kis jozan esszel meg lehet csinalni. Igaz, szerintem ahhoz azert olyan motor kell, amihez meg nem nyultak hozza.Az enyemhez ingen, de azert sikerult.
De biztosan van olyan is, amit maga a tervezoje sem tudna eletre kelteni.
De ez csak az en velemenyem.
Én még nem láttam olyan dieselt. ami 3,5 litert eszik és megy mint az állat.
Az én chip-elt pdtdi Seatom 158 LE, 310 NM padon mérve, na az már ugri-bugri. (8 másodperc alatt gyorsul 0-100-ra,) de simán beveri a 8-9 litert, ha tolom neki. Óvatosban eljárok vele 6 liter körül, de nem azért lett megchippelve, hogy túlságosan óvatoskodjak vele.
Éhes lovat nem lehet zavarni.
most irtam a srácnak az sr-snek tudod amiröl beszéltünk.uton van haza.125e se adja.130e az alja.jo lehet a moci ha ennyire tartja.azt mondta a nem megy el akkor megtartja.hmm az asszony kinyir.100-110ezeröl beszéltünk plusz üzemanyag,olaj,biztositás.most meg csak a moci lenne 130ezer.de ilyet kerestem ami nem egy agyonra tuningolt moci
Agip i-ride Jó hát. Szintetikus, és ha gyári a motor rajta az agip matrica is.. Nem kell ezt az olaj kérdést annyira túlmisztifikálni. 14 éve mikor kilökték a motort a gyárból még lehet full szintetikus olaj nem is volt.
szia hát lehet,én csak saccoltam.eddig akárhány sr 50-est láttam amin nem volt berugo az mind ditech volt.lehet csak az aprriliának ezen szériájának.valami szerintem akkor is kell ami az inditás pillanatában bekapcsolja a pumpát hogy befecskendezzen.szerintem az öninditozás kapcsolhat olyan áramkört ami jelet küld az ecu-nak hogy spricc .de ez csak az én teoriám.
Ismerem, vagyis olvasom a velemenyeket a ditech-rol, biztosan nem is alaptalanok, egyszer majdnem vettem is kinter forumtarstol egy atalakiti szettet, de aztan inkabb megcsinaltam. Olyan irodalma van neki, hogy azzal meg kis jozan esszel meg lehet csinalni. Igaz, szerintem ahhoz azert olyan motor kell, amihez meg nem nyultak hozza.Az enyemhez ingen, de azert sikerult.
De biztosan van olyan is, amit maga a tervezoje sem tudna eletre kelteni.
De ez csak az en velemenyem.
Az én chip-elt pdtdi Seatom 158 LE, 310 NM padon mérve, na az már ugri-bugri. (8 másodperc alatt gyorsul 0-100-ra,) de simán beveri a 8-9 litert, ha tolom neki. Óvatosban eljárok vele 6 liter körül, de nem azért lett megchippelve, hogy túlságosan óvatoskodjak vele.
Éhes lovat nem lehet zavarni.