na,ma átraktam a haver scarabeojáról a kiput,azzal jó is volt,még szájjal átfújni is jóval könnyebb volt.úgyhogy vhogy ki kellene égetnem azt a kiput tényleg,csak az a helyzet hogy kompresszor még csak lenne,de szúróláng nem.gondolom az megoldás nem jó hogy benzinnel begyújtom és kompresszorral fújatom?
Eladó 2008-as sr50 street, pigi blokkos, karbis.
Kurva sokmindent kicseréltem rajta, magamnak csináltam, de egy másik hobbym miatt sajna mindkét motorom el kell adnom.
Ugyanitt 2001-es vtr 1000f is eladó extrákkal.
sziasztok!tegnap le vettem a gyári katalizátoros kiput a gépemről(sr 2001 www mina karbis)(semmi tuning)mert nem akart menni 30nál többet.gondoltam el van tömődve.kipu nélkül mentem vele egy karikát(a szomszédok örömére)és így ment rendesen 55körül mint korábban. a könyöknél nincs lerakódás,azt már 1szer kipucolta egy ismim,viszont most akkor a dobban van az eltömődés gondolom.azt viszont bontani nem lehet.akkor más megoldás nem lesz mint egy másik kipu?
Az olyan 2T hirdeteseket birom, amiben irjak, h friss olajcsere. :) mintha nagy etwas lenne, hogy tolt bele olajat. (Ha hajtomu- vagy teleszkopolaj, az mas, de az atlagembernek motorolaj jut eszebe. )
Ez egy beta ark vagy mi a szar, nem aerox... felejtős.. hát fene tudja. A z sr is kapott már az élettől. De ennyiér nem lehet csodát várni. Én gyűjtenék még és megvenném az SR-t. El is tudod adni, újabb, és ismert az előélete. Ezeket megveszed és ráköltesz ugyanott vagy.
Az aeroxos kamuzik a fogyasztásról és az évjáratról is keményen. Az állapot dönt. Jó lenne legalább képen látni, mindkettőt. A kérdés, hogyha fullra fel van újítva akkor miért adja el? Nekem mindig ez az első kérdés. Meg 2 litert eszik... hát persze.. szeretem ha hülyének néznek. Az aeroxra láthatatlan is rá kell verni 30-at.. Túl olcsó.
nem tudom megvenni.nincs annyim rá és egy fillért se enged.néztem egy másikat.segitenél?van egy felujitott motoros sr 50: tehát fötengely,csapágyak,szimering,tömitések,henger-dugo gyürü.hengerfej,gumik szinte ujjak.minden müködik rajta.1995-ös kiadásu.gyári no tunning.picit karcos.bejáratos 10km van benne.85ezer.megéri egy ilyet megvenni?vagy találtam egy yamaha aeroxot.2008-as.olaj csere,sport kipu uj,uj gyertya,uj fékek,szervizelve minden mükxik rajta 1-2 horzsolás van rajta.90kmH a vége.ha nem huzza neki 2 liter körül eszik.89ezer az ára.melyiket?olvastam jokat az aerox-rol is.szerinted?help
Leírok egy két hetes történetet, igaz, peugeot tsdi az áldozat.
Használta a tulaj, egyszer csak elkezdett folyni a motor alá a benzin. Levitte a "szerelőhöz", ott állt egy csomó ideig, aztán szólt neki a "szerelő", hogy hiába csinálta meg a benzinfolyást, nem indul a motor és biztos, hogy a befecskendező rendszer döglött meg. Vetetett vele kompresszort, injektorfejet, injektorokat, a benzinpumpát most nem emlékezem. Úgy sem indult el, a tulaj elvitte egy másik szerelőhöz, azt konkrétan tudom, hogy 35-ért átszerelte karbisra. Tehát ebből az lesz, hogy a tulaj ha szóba jön, azt meséli, hogy egy csomó pénzért tudta használni a motort, és javíthatatlan még sok pénzért is az injektoros motor, de inkább még sok pénzért SEM. És valahol igaza is van, de hát a történetből látszódik, hogy itt másról van szó... Nem baj, én fogom a sráccal elboltolni a két (a gyári és a vett) injektor rendszert, nekem jó.
Ezt csak azért írom le - ha nem haragszotok - hogy lehessen látni, hogy nem mindig a DiTech a rossz.
Sziasztok srácok...
Sajnos megadta magát a hátsó lengéscsillapító milyet ajánlotok az sr 50-hez ami elfogadható árban van?... megmértem ami fent van most 230mm rákerestem neten és sok helyen 290mm dob ki sr 50-hez...
Eladó 2008-as sr50 street, pigi blokkos, karbis.
Kurva sokmindent kicseréltem rajta, magamnak csináltam, de egy másik hobbym miatt sajna mindkét motorom el kell adnom.
Ugyanitt 2001-es vtr 1000f is eladó extrákkal.
Használta a tulaj, egyszer csak elkezdett folyni a motor alá a benzin. Levitte a "szerelőhöz", ott állt egy csomó ideig, aztán szólt neki a "szerelő", hogy hiába csinálta meg a benzinfolyást, nem indul a motor és biztos, hogy a befecskendező rendszer döglött meg. Vetetett vele kompresszort, injektorfejet, injektorokat, a benzinpumpát most nem emlékezem. Úgy sem indult el, a tulaj elvitte egy másik szerelőhöz, azt konkrétan tudom, hogy 35-ért átszerelte karbisra. Tehát ebből az lesz, hogy a tulaj ha szóba jön, azt meséli, hogy egy csomó pénzért tudta használni a motort, és javíthatatlan még sok pénzért is az injektoros motor, de inkább még sok pénzért SEM. És valahol igaza is van, de hát a történetből látszódik, hogy itt másról van szó... Nem baj, én fogom a sráccal elboltolni a két (a gyári és a vett) injektor rendszert, nekem jó.
Ezt csak azért írom le - ha nem haragszotok - hogy lehessen látni, hogy nem mindig a DiTech a rossz.
Sajnos megadta magát a hátsó lengéscsillapító milyet ajánlotok az sr 50-hez ami elfogadható árban van?... megmértem ami fent van most 230mm rákerestem neten és sok helyen 290mm dob ki sr 50-hez...