Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen az infót.... akkor a teljesen szintetikus zöld dobozos
( CASTROL POWER 1 RACING 2T ) veszem én megadom neki ami kell minél tovább bírja a motor.....Üdv Joci
Köszi, tanulmányozom az infókat !
Ahhaa koszi hat ezt telere hagyom. Mar ossze van rakva majdnem teljese szal nem szedem mar szet... estere haver meghozza a polirozott muszeegyseget es dobok fel kepet ;)
Ja es meg megy is, mint allat. Lupo? :D
Ha nem hajtod, kb. 3,5 literes fogyival szamolhatsz. 1:50-hez keveri az olajpumpa nagyjabol.

Milyen dizel auto az, ami 3,5-et eszik? :)
Miert ne lehetne berugni? Nezz meg pl. egy Suzuki Lets4-et. Injektoros es van rajta berugokar. Vagy egy ujabb Honda Innovat.
köszi,csak kérdeztem.ezt a részét nem tudtam.és akkor is megszorulna ha pl vizhütéses?jo hát fél liter benzinen nem fogok meghalni. és 1liter 2t olaj meddig elég belle?menyire keveri gondolom 40-50-es keveréket ugye?
Városon belül bőven elég az 50 ccm, városon kívül viszont szerintem kell a min. 400. Én is ezért cseréltem le az 50-es SR-t. Vettem egy 150-es 4T Leó-t. Városon belül több mint elég, de a település végét jelző táblánál sajnos elfogy az erő. 80-90-et szépen viszi, de efölött már csak szenved. Kicsit csalódtam benne, de ennyit tud... :(
"...nekem nagynyomásu pumpás diesel autom van.az jo hálistennek..." Igen, de ott nem is az első szériás injektor és vezérlése dolgozik. Az már kipróbált, kiforrott technika. A ditech meg nem.
"...fogyasztás csökkentés?pl kissebb fö fuvoka?subertü lejjebb?..." 2T motornál nem szokás a fúvókát kisebbre cserélni, ha egyébként működik a masina és szépen kiégeti a gyertyát. Ha mégis ezen töröd a fejed, akkor nem sokáig lesz jó a masina, mert 2T-nél a benzin-levegő keverék is hűti a dugattyút. Meg fog szorulni szegény keverékkel. Ezzel nem spórolsz.
igen egyértelmü egy teljesen elektromos befecskendezésü mocit nem lehet berugni akkor jol sejtettem.
Na igen, nem szokott rajtuk berúgókar lenni. Meg árulkodó lehet a műszerfalon az 'injection check' lámpa is. Sőt a motor járása is.
értem köszi.én tudom mik a határaim.nincs 100ezrem tuningra.akkor valami gyorsulásit vennék.tudom jo moka az sr tuningolás,de én kinötem belöle.35évesen.fontos hogy egy évben menyit költök alkatrészre meg benzinre.megbizhato gépet akarok ami 50-60km/h-val szépen elketyeg.jo nem mondom néha oda huznám én is,de nem tö gázzal járnék pörgetve mint a fiatalok.megértem öket is.én is ezt csináltam régen.
nem akarok 4t-t.és 125-öst se.lovém is max 130ezer van rá.kinait nem vennék.meg asztán megtetszett az sr 50 rohadtul.inkább egyen többet de ditech nem kell használtan.lutri.nekem nagynyomásu pumpás diesel autom van.az jo hálistennek.fogyasztása is 3.5l meg megy is mint állat.mocibol nem vállalnék be egy injektorost.fogyasztás csökkentés?pl kissebb fö fuvoka?subertü lejjebb?nekem elég a 60km/h is.nem akarok száguldozni,mert egy mellék uton járok ami kátyus.de ki lehet kerülgetni annyira nem gáz.hm.asszem megveszem az srt
Üdv!
Fórumokon amit olvashattál azok fanatikusok,tuningosok,stb.Azért nyírja a hajtást mert nem gyári gépek,hanem min. 70ccm sport hengeres,hozzá való kiegészítőkkel:sportkipufogó,nagyobb karbi,vario,kuplung.Ezek koppgáz-koppfék üzemmódba mennek.Nem mindegy hogy 5 LE szépen komótosan otthon elindul,felvált a vario és a munkahelynél visszavált,vagy 500 méteren belül 3x 10-15 (20)LE nyüstöli 100%-on.
jaja injektorost nem akarok.ugye azokat képröl ugy lehet felismerni,hogy nincs rajtuk berugokar?
Szia!Az a piros Castrol a legalapabb ásványi olaj,Simsonba épp jó.Ezekbe illik legalább fél-szintetikus olajat rakni.
http://aruhaz.kauffer.hu/index...
pl ez már jó és nem drága.
Ezért jó.. ezért van nekem is... és nem úgy húz mint egy 50-es... A piaggio nrg-t ezért adtam el. 4,2-4,5 fogyasztás, + olaj, teljesítmény hát karcsú, míg dolgozott az automata szívató addig az 2%-os járdán nem tudtam vele felmenni, a DRZ is 4,2 litert fogyaszt és oda nem kell olaj. A scarabeo 2,7 és felmegy a járdán...

Az NRG-n persze 17,5-es karbi volt. Szép volt, de mégegyszer nem kellene.
Minden 2T szereti a benzint, emellett a jó olajat is. Mondhatnám úgy is hogy feneketlen kút. De kinek ez, kinek az. A 3 litert az összes jól beállított megeszi (sőt!), normál használat mellett. Kivétel persze ez alól a ditech, de olyat ne akarj.
Tény és való hogy a 150-es Leó is alig fogyaszt. Szinte már azt is elfelejtettem hogy hová kell önteni a naftát.
Ha ennyire fontos a fogyasztás, akkor vegyél egy 4t 125-öst. Az tényleg elmegy 2,5 literből. Ott van nyomaték is kicsit több mint itt és nem kell mindig reszelgetni.
Nekem is elmegy a scarabeo 2,7 literből és megy szépen.
Szopós dolog. Én is a múlt hónapban csináltam, annyira nem jött be, ráadásul nem is lett gyári. És nem is biztos, hogy meghúzással megoldod a problémát...
Kormányburkesz leszed. Ha kell, akkor a fékmarkolatok is, mert ha cserélni kell, akkor ki kell húzni a kormánytengelyt. Van egy gumibugyi a tengelyen, alatta van a csavar, két nagy hatlapfejű, nyilvánvalóan az alsó szorítja a össze a csapágyazást, a felső a kontra. Ja, a láb felőli burkeszt is le kell szedni. Egyet tudsz még tenni, hogy kiveszed a golyóskosarat, elviszed a helyi csapágyboltba, és ott elvileg lehet venni külön golyókat is. Zsírba rakva golyóskosár nélkül több golyót tudsz betenni, elvileg jobban felveszi a terhelést így. ha a csészéket is cseréled, na az már bajos, mert ki kell venned a villát, de akkor már a féknyerget is, de ahhoz meg a kereket is, és az első burkolatot is. nekem egy bő félnapomba került, mert a buzi, akitől vettem a motort, eltolta, de úgy, hogy az alsó csésze a kormánynyakban elfordult, ki kellet barkácsolnom, fémragasztóval vissza és mindent vissza, szar egy meló.
Az ősszel-télen átalakítom kúpgörgősre az egész vackot.
Ugyanaz, mint a festőknek a kompresszorában ami van. Az apriliaforum -on egy csillió dolgot találsz róla, de itt egy pár kép:
https://www.google.hu/search?q...
Sziasztok Srácok...... szeretném kérni a hozzáértők segítségét asszonykámnak vettem munkába-járásra nyári időszakra ( bár lassan vége ) Aprilia SR 50 R 1997 léghűtéses és ha jól tudom de lehet rosszul írom Minarelli blokkos mocit a kérdésem az milyen olaj neki a legjobb sajnos én nem vagyok otthon ebben most Castrol 2T ( piros dobozos )van benne...
Válaszaitokat előre is köszönöm... Üdv Joci...
minden aprillia 3 fölött kajál?elvileg nincs folytva.gyári minden rajta a srác 75kg és 85km/h-megy alatta.nekem nagyrészt meloba járni kéne ami napi 12km összesen.na meg persze motorozgatni,boltba stb.jelenleg egy 35éves kopott babettám van az is 3l köröl eszik és 33-34km/h az utazoja.:((((((((( ezért a benzin menyiségért gyenge.ha az sr szüken de megenné a 3litert és 45-50-nel mehetnék az király lenne.
aha értem.minerali fekvö vizes blokk van benne hát majd ovatosan huzgálom