Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azzal szoptam én is, cseréltem is csapot, bírta egy-másfél évig és a vége egy kézi csap lett, mert felébe került, meg nem kellett leengedni a nyálat sem, a csap berakásakor egy pár csepp kijött, de annyi már hiányzik is, ha nem lesz olyan a kezem minden nap.
Persze, azért ezt a képet tettem be.
..
Szerintem az olaj az más lehet, mondok, egyet, folyik a kihajtásfedél alól, a motor sztenderen előrefelé dől, tehát az olajcseppek is előre csorognak és cseppennek le. De ez csak egy példa volt.
A csap nem jo azt tudom folyamat folyik! Meg allo motornal is a tuszelep zar csak azert nem folyik a nafta!
Jah,ugynezem ez pont olyan tank mint az enyem,szerintem karbise is mert ott a csap az aljan.ugyhogy akkor ma lecsekkolom hogy muxik e a dolog! Bar 2 hete kb eszrevettem hogy a motor bal oldalan a labnal le o idom mintha olajosodna,letoroltem,megin ugyanolyan lett! Lehet ott van valami bibi!
cditech error error code, és a gugli barát már mutatja is:

1
Engine overheated
- cooler (radiator) damaged
- housing damaged
- not enough water in radiator (cooler)
- check thermostat and cooler
- check damage on housing
- add some more cooling liquid
2
No signal from electronic (CDI) for ignition
- Pick-Up cable connected wrong
- Pick-UP cable damaged
- Check, and replace if needed
- Check, and replace if needed
3, 4, 5
Nothing to do with engine errors, etc..
- water on junctions
- check that cables are connected or damaged
- wait till it drys
- check, check and recheck
6, 7
Error on electronics
- water in electronics
- sensor used up
- cdi died
- dry and isolate
- replace
- replace
8
General error in electronics
- idle throttle higher then it should be
- cdi died
- reprogram
- replace
9
Error in alternator or in sensor for current
- empty battery
- contacts on battery loosen
- injectors relays died
- generator died
- recharge or replace
- clean contacts
- check and replace if needed
- check and replace if needed
10
Error in oil pump
- pump died
- error in electronic
- check
- if so, after reset, the injectio check should also blink 16x
11
Error in air injector
- relays of injector used up
- air injector died
- electronic damaged
- fuses died
- replace
- clean or even replace
- reprogram or replace if needed
- replace

12
Error in fuel injector
- same as above
- same as abve

13
Error on ignition
- cable for sparkplug damaged
- relays in injector damaged
- cdi died
- electronic damaged
- check or replace
- go to official servise or replace
- replace
- check fuses or even replace

14
Error in fuel pump
- weak battery
- electronic died
- pump died
- replace or recharge
- replace
- check and replace if needed

15
Engine done too much RPM's (usually after downhill)
- it means that rpm limitar worked, that it has been turned on
- noting wrong, just restart system 4 times to reset that

16
Error on ECU
- error in program
- reprogram

18,19
Error in temp sensor
-cable damaged
- sensor died
- ECU died
- check or replace
- replace
- reprogram or replace

20
Error in heat indicator
- cable that is connected to instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
Keresd azt a csövet a tankbetöltő nyílás mellett és nézd meg, átjárható-e. Ha igen, akkor én megnézném a vákuumos csapot is.
(Tételezzük fel, hogy a viszonylagos benzinhiány a baj)
Mondom, nekem ugyanazt csinálta a Piaggio, mint neked és ez volt a baj.
A -a sima karbis! Jah azt vagom,csak nem tom hol kellene szelloznie?!
Milyen csap? Neked nem ditech-ed van? Amúgy szerintem tök mindegy, a tanknak levegőzni kell.
http://www.k-lmoto.com/uploads...
Ott a tetején a cső.
Mas szivattyu nekem nincs.
Valami bibi itt lehet szerintem! De a szivattyun a tankra csavarozott csapot erted ugye? Mert az nekem nem muxik,folyamat nyitva van.
Elvileg a tank tetejen van ket csonk, mind a ketton van egy-egy gumicso. Az egyiknek a vege szabadon van es mert az enyemet mar babralva vettem es nem lattam, hogy hol van gyarilag, en csak elturtem oldalra, a masik pedig a tank aljan levo csonkra csatlakozik, arra, ami a benzinpumpara megy.
Tehat ha az ules alatti idomot leveszed meg a hatso lampat a keretevel, akkor talan latod, hogy hol van. Ha nem, akkor lehet, le kell venned a sisaktartos ulsreszt. Vagy keress a neten kepet a tankrol, azon mar latod, mit kell keresned.
Ezt megcsinaltam amugy a piaggio-n is, akkor azt csinalta, mint a tied, ment egy km-t, megallt, kicsit karomkodtam, berugtsm es megint ment, megallt, megint kis ido mulva elindult. Akkor is odacsiptem azt a hulye csovet...
De ez a cso,merre is van?:)
Fujjal bele a csobe tanksapka nelkul, akkor hallod, hogy atjarhato-e. Amugy szerintem kello elszantsag es kis olvasas utan javithato minden.
Jah hat nekem is le kell ellenoriznem a dolgokat ugynezem! Megprobalom egyszer sapka nelkul!
Az enyem azt csinalta - ditech - hogy allo helyzetbol nagy gaz, akkor indulaskor rangatott, finom indulaskor nem, de ha mar egy kicsit gurult a motor es akkor huztam neki egy nagy gazt, akkor sem rangatott.
A megoldas: elozoekben veletlenul a vaz es az ules koze szoritottam a tank szuszugojanak a csovet, vagyis nem kapott levegot a tank...
110 est meg talaltam itthon,de ott mar daral bazira majd ugyanaz a jelenseg! Es ha felgazon megyek ott is daral,gondolom mar sokal es igy ott is lehorog!
na megvolt a tps és az ecu reset is. jóval kevesebb hibakódot dobott ki. ezeket: 8 3 6 7 4 5 mi mit jelent?
Nagyobb főfuvival már megpróbáltad?
Linkeltem az ez elotti hozzaszolasaim kozt egy mechanikus pumpat,az megoldhatja? Vagy elektromos inkabb?
De pl ha leveszem a sapkat es ugy megprovakum nem kene ilyen legyen mivel a tankban akkor nem lehet vakum? Vagy nem jol gondolom?
Pöfög ám akkor is ha nincs neki elég levegő és nem tud gyulladni a keverék. Ez meg a kompresszor hibája (vagy a hozzá vezető tömlő).
Ne gyanakodj, inkább mérj nyomásokat. Rögtön kiböki ha ez a gondja.
Nem árulok én gyertyát. Meg ugye gyertyát csak boltból és csak denso-t. Jah, szóval hogy ez egy ditech?! Rögtön más a leányzó fekvése. A ditechnek alapból úgy állunk hozzá hogy kell pár spéci felszerelés. Nyomásmérő óra levegőt mérni, kompressziómérő, stb. A hibakódokat ki kell olvasni. Ha ezek visszatérő hibák, akkor nyilván ezeket kell megoldani először. Aztán jöhet az aranyos része a dolognak. Nyomásokat mérni, nyomásszabályzó szétszedése, injektorfej szétszedése, tömítések cseréje, stb. Jó szórakozást hozzá. Én a ditech-et rühellem, mint már párszor leírtam, de vannak itt szakemberek akik biztosan segítenek a javításban. Én kis butus max addig jutottam el hogy inkább átépítem az egész förmedvényt karbisra. Viszont mivel ditech-ről van szó, gyűjtögesd a pénzedet.
Szerintem meg elfogy a karbiból a benzin vagy nem kap elég levegőt a tank és vákumot csinál magának. Akár a benzinpumpád is lehet gyenge. Nekem a Leó ugyanezt produkálta. 70-80 körül szépen ment, de 90-100-nál már 1 perc után lefulladt és leállt. 2 perces kínlódás után indult csak újra, miután feltöltötte a karbit. Az elektromos AC-val most nincs ilyen gond. Arra vigyázz hogy ilyenkor elszegényedik a keverék és egy 2T-t nagyon könnyű ezzel megragasztani, főleg ha frissen van összerakva.
Igen van benne rendesen kompresszió de azért megmérem ,nem szorul,a membránt is megnézem de én a benzinpumpára gondolok hogy nem nyom elég üzemanyagot mert mikor inditozunk pöfög utánna semmi és a gyertya meg teljesen száraz