Azzal szoptam én is, cseréltem is csapot, bírta egy-másfél évig és a vége egy kézi csap lett, mert felébe került, meg nem kellett leengedni a nyálat sem, a csap berakásakor egy pár csepp kijött, de annyi már hiányzik is, ha nem lesz olyan a kezem minden nap.
Persze, azért ezt a képet tettem be.
..
Szerintem az olaj az más lehet, mondok, egyet, folyik a kihajtásfedél alól, a motor sztenderen előrefelé dől, tehát az olajcseppek is előre csorognak és cseppennek le. De ez csak egy példa volt.
Jah,ugynezem ez pont olyan tank mint az enyem,szerintem karbise is mert ott a csap az aljan.ugyhogy akkor ma lecsekkolom hogy muxik e a dolog! Bar 2 hete kb eszrevettem hogy a motor bal oldalan a labnal le o idom mintha olajosodna,letoroltem,megin ugyanolyan lett! Lehet ott van valami bibi!
cditech error error code, és a gugli barát már mutatja is:
1
Engine overheated
- cooler (radiator) damaged
- housing damaged
- not enough water in radiator (cooler)
- check thermostat and cooler
- check damage on housing
- add some more cooling liquid
2
No signal from electronic (CDI) for ignition
- Pick-Up cable connected wrong
- Pick-UP cable damaged
- Check, and replace if needed
- Check, and replace if needed
3, 4, 5
Nothing to do with engine errors, etc..
- water on junctions
- check that cables are connected or damaged
- wait till it drys
- check, check and recheck
6, 7
Error on electronics
- water in electronics
- sensor used up
- cdi died
- dry and isolate
- replace
- replace
8
General error in electronics
- idle throttle higher then it should be
- cdi died
- reprogram
- replace
9
Error in alternator or in sensor for current
- empty battery
- contacts on battery loosen
- injectors relays died
- generator died
- recharge or replace
- clean contacts
- check and replace if needed
- check and replace if needed
10
Error in oil pump
- pump died
- error in electronic
- check
- if so, after reset, the injectio check should also blink 16x
11
Error in air injector
- relays of injector used up
- air injector died
- electronic damaged
- fuses died
- replace
- clean or even replace
- reprogram or replace if needed
- replace
12
Error in fuel injector
- same as above
- same as abve
13
Error on ignition
- cable for sparkplug damaged
- relays in injector damaged
- cdi died
- electronic damaged
- check or replace
- go to official servise or replace
- replace
- check fuses or even replace
14
Error in fuel pump
- weak battery
- electronic died
- pump died
- replace or recharge
- replace
- check and replace if needed
15
Engine done too much RPM's (usually after downhill)
- it means that rpm limitar worked, that it has been turned on
- noting wrong, just restart system 4 times to reset that
16
Error on ECU
- error in program
- reprogram
18,19
Error in temp sensor
-cable damaged
- sensor died
- ECU died
- check or replace
- replace
- reprogram or replace
20
Error in heat indicator
- cable that is connected to instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
Keresd azt a csövet a tankbetöltő nyílás mellett és nézd meg, átjárható-e. Ha igen, akkor én megnézném a vákuumos csapot is.
(Tételezzük fel, hogy a viszonylagos benzinhiány a baj)
Mondom, nekem ugyanazt csinálta a Piaggio, mint neked és ez volt a baj.
Elvileg a tank tetejen van ket csonk, mind a ketton van egy-egy gumicso. Az egyiknek a vege szabadon van es mert az enyemet mar babralva vettem es nem lattam, hogy hol van gyarilag, en csak elturtem oldalra, a masik pedig a tank aljan levo csonkra csatlakozik, arra, ami a benzinpumpara megy.
Tehat ha az ules alatti idomot leveszed meg a hatso lampat a keretevel, akkor talan latod, hogy hol van. Ha nem, akkor lehet, le kell venned a sisaktartos ulsreszt. Vagy keress a neten kepet a tankrol, azon mar latod, mit kell keresned.
Ezt megcsinaltam amugy a piaggio-n is, akkor azt csinalta, mint a tied, ment egy km-t, megallt, kicsit karomkodtam, berugtsm es megint ment, megallt, megint kis ido mulva elindult. Akkor is odacsiptem azt a hulye csovet...
Az enyem azt csinalta - ditech - hogy allo helyzetbol nagy gaz, akkor indulaskor rangatott, finom indulaskor nem, de ha mar egy kicsit gurult a motor es akkor huztam neki egy nagy gazt, akkor sem rangatott.
A megoldas: elozoekben veletlenul a vaz es az ules koze szoritottam a tank szuszugojanak a csovet, vagyis nem kapott levegot a tank...
110 est meg talaltam itthon,de ott mar daral bazira majd ugyanaz a jelenseg! Es ha felgazon megyek ott is daral,gondolom mar sokal es igy ott is lehorog!
Nem árulok én gyertyát. Meg ugye gyertyát csak boltból és csak denso-t. Jah, szóval hogy ez egy ditech?! Rögtön más a leányzó fekvése. A ditechnek alapból úgy állunk hozzá hogy kell pár spéci felszerelés. Nyomásmérő óra levegőt mérni, kompressziómérő, stb. A hibakódokat ki kell olvasni. Ha ezek visszatérő hibák, akkor nyilván ezeket kell megoldani először. Aztán jöhet az aranyos része a dolognak. Nyomásokat mérni, nyomásszabályzó szétszedése, injektorfej szétszedése, tömítések cseréje, stb. Jó szórakozást hozzá. Én a ditech-et rühellem, mint már párszor leírtam, de vannak itt szakemberek akik biztosan segítenek a javításban. Én kis butus max addig jutottam el hogy inkább átépítem az egész förmedvényt karbisra. Viszont mivel ditech-ről van szó, gyűjtögesd a pénzedet.
Szerintem meg elfogy a karbiból a benzin vagy nem kap elég levegőt a tank és vákumot csinál magának. Akár a benzinpumpád is lehet gyenge. Nekem a Leó ugyanezt produkálta. 70-80 körül szépen ment, de 90-100-nál már 1 perc után lefulladt és leállt. 2 perces kínlódás után indult csak újra, miután feltöltötte a karbit. Az elektromos AC-val most nincs ilyen gond. Arra vigyázz hogy ilyenkor elszegényedik a keverék és egy 2T-t nagyon könnyű ezzel megragasztani, főleg ha frissen van összerakva.
Igen van benne rendesen kompresszió de azért megmérem ,nem szorul,a membránt is megnézem de én a benzinpumpára gondolok hogy nem nyom elég üzemanyagot mert mikor inditozunk pöfög utánna semmi és a gyertya meg teljesen száraz
..
Szerintem az olaj az más lehet, mondok, egyet, folyik a kihajtásfedél alól, a motor sztenderen előrefelé dől, tehát az olajcseppek is előre csorognak és cseppennek le. De ez csak egy példa volt.
1
Engine overheated
- cooler (radiator) damaged
- housing damaged
- not enough water in radiator (cooler)
- check thermostat and cooler
- check damage on housing
- add some more cooling liquid
2
No signal from electronic (CDI) for ignition
- Pick-Up cable connected wrong
- Pick-UP cable damaged
- Check, and replace if needed
- Check, and replace if needed
3, 4, 5
Nothing to do with engine errors, etc..
- water on junctions
- check that cables are connected or damaged
- wait till it drys
- check, check and recheck
6, 7
Error on electronics
- water in electronics
- sensor used up
- cdi died
- dry and isolate
- replace
- replace
8
General error in electronics
- idle throttle higher then it should be
- cdi died
- reprogram
- replace
9
Error in alternator or in sensor for current
- empty battery
- contacts on battery loosen
- injectors relays died
- generator died
- recharge or replace
- clean contacts
- check and replace if needed
- check and replace if needed
10
Error in oil pump
- pump died
- error in electronic
- check
- if so, after reset, the injectio check should also blink 16x
11
Error in air injector
- relays of injector used up
- air injector died
- electronic damaged
- fuses died
- replace
- clean or even replace
- reprogram or replace if needed
- replace
12
Error in fuel injector
- same as above
- same as abve
13
Error on ignition
- cable for sparkplug damaged
- relays in injector damaged
- cdi died
- electronic damaged
- check or replace
- go to official servise or replace
- replace
- check fuses or even replace
14
Error in fuel pump
- weak battery
- electronic died
- pump died
- replace or recharge
- replace
- check and replace if needed
15
Engine done too much RPM's (usually after downhill)
- it means that rpm limitar worked, that it has been turned on
- noting wrong, just restart system 4 times to reset that
16
Error on ECU
- error in program
- reprogram
18,19
Error in temp sensor
-cable damaged
- sensor died
- ECU died
- check or replace
- replace
- reprogram or replace
20
Error in heat indicator
- cable that is connected to instrument is damaged
- ECZ died
- check or replace
- replace or reprogram
(Tételezzük fel, hogy a viszonylagos benzinhiány a baj)
Mondom, nekem ugyanazt csinálta a Piaggio, mint neked és ez volt a baj.
http://www.k-lmoto.com/uploads...
Ott a tetején a cső.
Tehat ha az ules alatti idomot leveszed meg a hatso lampat a keretevel, akkor talan latod, hogy hol van. Ha nem, akkor lehet, le kell venned a sisaktartos ulsreszt. Vagy keress a neten kepet a tankrol, azon mar latod, mit kell keresned.
Ezt megcsinaltam amugy a piaggio-n is, akkor azt csinalta, mint a tied, ment egy km-t, megallt, kicsit karomkodtam, berugtsm es megint ment, megallt, megint kis ido mulva elindult. Akkor is odacsiptem azt a hulye csovet...
A megoldas: elozoekben veletlenul a vaz es az ules koze szoritottam a tank szuszugojanak a csovet, vagyis nem kapott levegot a tank...