Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ahogy a hibakódból kivettem cdi baja lehet. de olyan szikrát mint egy villám. a gyertya benzines. a levegő injektort akarom kivenni megpucolni lehet szarul szór.... csak nem jöttem rá az injektort már elszedtem
A benzinpumpa nyomása=kompresszornyomása+2,5bar.
A benzin pumpa szabályzó előtt 10 bárt is nyom.
Kompresszornak 6.5 -7 körül kéne nyomni minimum.Szerintem
Az a kompresszornyomás lehetne több is,de ennyivel még indulnia kell.
Piaggio blokkos ditechbol hogy tidom kivenni a levego injektort ? Ja megmertuk a kompresszor 4bar korul nyom inditozaskor a benzin pumpa 6 bar korul. Mennyi a normalis ertek.
Jobb, csak felesleges (hacsak nem versenyzésre használod a masinát).
Meg kellene nézni a műszeregység testelését. Ugyanezt megnézni hátul a tanknál is. Ha ez sem vezet eredményre, akkor a tankban lévő potméter a kontakthibás. Általában a potméteren mozgó csúszka kopása okozza a gondot. Azt nem tudom hogy ez a típus szétszedhető-e, de ha igen, akkor javítható. Ha újat veszel bele, az miért menne tönkre pár év alatt? Ez hülyeség.
Sziasztok!
Castrol Power 1 Racing 2T olajról mi a vélemény? Jobb mint a Repsol Moto Scooter 2T?
Esetleg a kipufogó nincs eldugulva? Az is produkálhat hasonló tüneteket.
Speciel én a rombolás előtt azt csinálnám, hogy levenném a karbit, levenném róla az úszóházat, rákötném a benzincsövet, alá egy edény, és megnézni, hogy a komplett rendszeren átfolyik-e a nyál.
ugye a főfúvókánál kellene kurva jól folynia a benzinnek.
Ha jól folyik, akkor máshol lesz a hiba... De ezt legalább kiszűrted.
Hat azt is megprobalom kivenni! Aztan majd kiderul?holnap asszem szetvagom a csapot meg az alatetet kiveszem,meg a szurot is a tankbol!
Nemtom, én még sohasem láttam, de szerintem nem véletlenül van ott.
azt nem tom,látod azt ki kellene vennem,holnap megnézem azt is!Ki is veszem a szűrőt!http://www.rrd-preparation.com...
itt is vannak képek arról a kis bigyóról!
És a csapon a szűrő?
http://indafoto.hu/tiger1342/i...

itt is a főfúvóka körül!
az lesz,ugy is megpróbálom
ki tudja?meg asszem a csapot is megcsinálom,nem igaz hogy nem folyik át elég nafta
vedd ki, mi baj lehet belőle?
Elvileg új karbi de szét is szedtem kifujtam,féktisztítóval kimostam,csak azt a jukacsos alátétet nem tudom mi célt szolgál ami a főfuvim alatt van,olyat eddig még egy karbiban sem láttam!
?
Én még olyant nem láttam. Lehet hogy direkt, de én még ilyent nem.
Át kell fúrni. Én már csináltam, csak nem emlékezem, hogy hogyan, de sok lehetőség nincs, a kifolyóján keresztül egy pont akkora fúróval.
Emlékeim szerint legalábbis.
Egyébként ha alapjáraton felpörög, az még szimmering is lehetne, de az meg szerintem nem úgy van, hogy menet közben elmegy az erő.
A többiek majd bólogatnak vagy rázzák a fejüket, de a szimmeringes ugye azért, mert elszegényedik, fals levegőt szív, de azt lehet ugye úgy is, hogy a benzin lesz kevés, tehát szerintem a benzin akad el valahol.
A karbit szétszedted?
Meg annyi hogy a karbiban van egy jukacsos alatet szeru cucc a fofuvoka alatt! Az mi celt szolgal?
Szoval ha jol ertelmezem az angol hibakodokat. Nekem cdi szar illetve valahol vagy beazott vagy contacthibas a kabelkoteg mennyi egy cdi ?
hali.figyu már.látom vágod a témát.segitség kéne.hamarosan veszek egy sr 50-et aminek az üzemanyag méröje néha csal.néha üreset jelez és még 3liter van benne.a tartalékot pontosan jelzi.mondta a srác hogy a szerelö azt mondta 15ezer egy uj benzin szint mérö,de pár év mulva az is csalni fog.mit mondasz erre?köszi
azért annyit elárult hogy az üzemanyag jelzö néha nem mér pontosan.de a tartalékot pontosan jelzi.légyszives ird már le azért mit és hogyan nézzek meg rajta ha elmegyek megnézni?segitesz?mondta hogy akkár szerelöt is vihetek.fél éves az aksija,megnézi ha nem jo megnézi a garit.ha nincs gari vesz bele ujjat.azt mondta az az ö sara.mit szolsz?