Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vakumos benzincsapot nem lehet kibelezni valahogy hogy csak atfolyon rajta a nafta?
hali.tegnap felhivtam a gyári fényezésü sr tulaját.huhh meglepödtem .azt mondtam neki hogy ha 8.-áig meglesz megveszem.azt mondta árbol nem tud engedni,de annyit megtesz nekem hogy nem adja el 8.a estéig.megnézheti bárki,de vár rám.esetleg ha mégse veszem meg az se baj mondta akkor még használhatja imádja de külföldre nem viszi ki.megadja a szerelönek a számát akihez hordta.a srác szervizbe melozik,de otthon csinálta mindig a mocit normálisan korrekt áron.oda hordanám én is.ö ismeri a mocit.ujra huzatta az ülést.a felujjitás ota 3000km ment vele kb.huhh ez akkora lehetöség nekem hogy megtartja addig.dumáltunk vagy 1orát az sr-röl. alig várom
Vettem egy SR Factory karbisat, 2008-as. Csak elviekben értem a hajtás, variátor stb. összefüggéseket, gyakorlatban nem lövök hozzá.
Piaggio Liberty 50 4T-ről ültem át és ahhoz képest az SR sokkal durvábban indul. Gázadáskor kicsit kivár és utána jó erővel megindul. Finoman, lassan araszolni szinte lehetetlen vele. Lehet hogy így természetes, de a Liberty sokkal finomabban indult, szinte lineárisan ahogy húztam a gázt.
A kérdésem az hogy ez természetes vagy esetleg gyengébb kuplung rugóval hamarabb és finomabban indulna a gép?
Szuro csak az van ami a benzincsapban van!
Az,vakumcsap,csak valahogy nem tudja feltolteni a karbit ugynezki. Szoval elvileg mukodnie kene ha csak nincs dugulas!?
Nekem a Leó-n nem vált be a mechanikus pumpa. Kevés volt. A legnagyobb baja meg az volt, hogy visszaengedte a benzint a tankba és indításkor köszörültettem szerencsétlent, míg el nem kapta. De neked szerintem nem benzinpumpád van. Az szerintem csak egy vákumcsap.
Ha leveszed a tanksapkát, akkor megszűnik a vákum. Ha nem változik, akkor nem ott van a gond.
A 2T motorok általában felpörögnek mikor elfogy az üzemanyag és aztán állnak le.
Azért durva lenne ha egy 5-ös vagy 6-os csövön kevés üzemanyagot kapna egy 50-es vagy 70-es robesz.... Persze dugulás is előfordulhat, akár az üzemanyagcsőben is, akár egy eldugult szűrő miatt is. Romet-nél szoptam egyszer a szétment benzincsap tömítés miatt.
Hali a hengerfejbol hogyan lehet kvenni a injektor csucwot vazy minek hivjakot ?
jah,és ha a jelenség után megállok pörög a motor alapon mint a rossebb majd szépen lassan visszaesik a fordulat az alapjáratira!
Hat megneztem a csovet le is huztam ugy hogy csak a kis szelep meg a csonk voltugyan az! Megyek,nyel gaz,eloszor elerotlenedik mintha kifutott volna a szij majd docog! Majd kis gaz 20 al par masodperc,20-30 aztan megint megjott az elet,vagy ha felre allok leallit kicsit var megy tovabb! Ha hosszu egyenes akkor egy darabig jo majd mindig kicsit nagyobb gazt kell huznom a vegen meg megint rangatas,ha odahuzom akarna menni de megfullad!
Oke.
meglátom majd!Este majd írok hogy mit találtam!Addig is köszi a segítséget!
A fene megette, ha azon a csovon nem folyik annyi, ami egy 50-70 ccm-es motornak eleg. Mar persze ha nincs dugulas...
Es mi van akkor ha szimplan keves az a mennyiseg ami a csovon utan tud folyni? Van erre megoldas?
És? A gyárit kivenni úgy sem tudod, vagyis igen, de akkor hova kötöd ezt? Nem kell ide semmi úri huncutság, én is elvágtam a benzincsövet és közé tettem ezt a csapot, ennyi.
Ez sem lenne rosz de ha jol emlexem nekem ugy van felcsavarozva a tankra!
Szerintem az bármelyik motorboltban van, csak a csőcsonk mérte a fontos.
http://webmotors.hu/shop_order...
Nekem ez van, nem volt ezer forint az ára.
De honnan tudok kezit rendelni?
fiatal motorból származó bontott
Arról is beszélek. Az utángyártott csap nem jött be. Lehet, valami fiatal bontottal jobban járnál.
Meg ez jó a tolvajok ellen is, ha a buzija nem veszi észre, akkor messze nem jut a kézi csappal.
Mindenképpen.
Hol kapok kezi csapot hozza,mert csak olyat talaltam ami cso koze megy.
Nah akkor ha haza ertem megnezem mi itt a helyzet! Elvileg ha belefujok a szellozobe ha lent van a sapka,levegoznie kellene!