hali.tegnap felhivtam a gyári fényezésü sr tulaját.huhh meglepödtem .azt mondtam neki hogy ha 8.-áig meglesz megveszem.azt mondta árbol nem tud engedni,de annyit megtesz nekem hogy nem adja el 8.a estéig.megnézheti bárki,de vár rám.esetleg ha mégse veszem meg az se baj mondta akkor még használhatja imádja de külföldre nem viszi ki.megadja a szerelönek a számát akihez hordta.a srác szervizbe melozik,de otthon csinálta mindig a mocit normálisan korrekt áron.oda hordanám én is.ö ismeri a mocit.ujra huzatta az ülést.a felujjitás ota 3000km ment vele kb.huhh ez akkora lehetöség nekem hogy megtartja addig.dumáltunk vagy 1orát az sr-röl. alig várom
Vettem egy SR Factory karbisat, 2008-as. Csak elviekben értem a hajtás, variátor stb. összefüggéseket, gyakorlatban nem lövök hozzá.
Piaggio Liberty 50 4T-ről ültem át és ahhoz képest az SR sokkal durvábban indul. Gázadáskor kicsit kivár és utána jó erővel megindul. Finoman, lassan araszolni szinte lehetetlen vele. Lehet hogy így természetes, de a Liberty sokkal finomabban indult, szinte lineárisan ahogy húztam a gázt.
A kérdésem az hogy ez természetes vagy esetleg gyengébb kuplung rugóval hamarabb és finomabban indulna a gép?
Nekem a Leó-n nem vált be a mechanikus pumpa. Kevés volt. A legnagyobb baja meg az volt, hogy visszaengedte a benzint a tankba és indításkor köszörültettem szerencsétlent, míg el nem kapta. De neked szerintem nem benzinpumpád van. Az szerintem csak egy vákumcsap.
Azért durva lenne ha egy 5-ös vagy 6-os csövön kevés üzemanyagot kapna egy 50-es vagy 70-es robesz.... Persze dugulás is előfordulhat, akár az üzemanyagcsőben is, akár egy eldugult szűrő miatt is. Romet-nél szoptam egyszer a szétment benzincsap tömítés miatt.
Hat megneztem a csovet le is huztam ugy hogy csak a kis szelep meg a csonk voltugyan az! Megyek,nyel gaz,eloszor elerotlenedik mintha kifutott volna a szij majd docog! Majd kis gaz 20 al par masodperc,20-30 aztan megint megjott az elet,vagy ha felre allok leallit kicsit var megy tovabb! Ha hosszu egyenes akkor egy darabig jo majd mindig kicsit nagyobb gazt kell huznom a vegen meg megint rangatas,ha odahuzom akarna menni de megfullad!
És? A gyárit kivenni úgy sem tudod, vagyis igen, de akkor hova kötöd ezt? Nem kell ide semmi úri huncutság, én is elvágtam a benzincsövet és közé tettem ezt a csapot, ennyi.
Arról is beszélek. Az utángyártott csap nem jött be. Lehet, valami fiatal bontottal jobban járnál.
Meg ez jó a tolvajok ellen is, ha a buzija nem veszi észre, akkor messze nem jut a kézi csappal.
Piaggio Liberty 50 4T-ről ültem át és ahhoz képest az SR sokkal durvábban indul. Gázadáskor kicsit kivár és utána jó erővel megindul. Finoman, lassan araszolni szinte lehetetlen vele. Lehet hogy így természetes, de a Liberty sokkal finomabban indult, szinte lineárisan ahogy húztam a gázt.
A kérdésem az hogy ez természetes vagy esetleg gyengébb kuplung rugóval hamarabb és finomabban indulna a gép?
http://webmotors.hu/shop_order...
Nekem ez van, nem volt ezer forint az ára.
Meg ez jó a tolvajok ellen is, ha a buzija nem veszi észre, akkor messze nem jut a kézi csappal.