Üdv!Ma felkerült a motorra egy 19 es dellorto karbi!Nagyon jó lett a motor,benzinszintet belőttem,karbi beállítva,minden fasza de gyorsulásnál húz mint a barom,majd mintha kicsit elerőtlenedne majd pakk mintha leállítanám!Gyanítom hogy a karbi nem tud utánfolyni rendesen gondolom szar a benzincsap(Piaggio sr)mert a benzin folyik akkor is ha áll a motor!Kérdésem az lenne hogy a vákumos helyett valami manuális vagy a csövet kéne cseréljem nagyobbra?de gondolom néha menet közben megragad és nemjön anyag,megállok,alapon ketyeg 10 másodpercet,megint megy mint a barom,és ugyan ez!Benzinszint az úszóházban ha kicsit feljebb kerülne már folyna a nafta!
Ebben a sorrendben. Asszem nem kell árakat írnom ezen tételek mellé. Ne viccelődjünk már. Egy 50-es motorra ennyi pénzeket rálocsolni, hát nem tudom. És persze ez még nem tuning, csak sima használat.
Én nem győzködlek. Vegyél 10 ditech-et és használd. 10-ből az egyik csak jó lesz. Ha meg már csónak motoroknál tartunk, nem azt mondtam hogy maga a ditech elmélet a szar, csak a kivitelezése. Márpedig az ördög a részletekben lakozik... Az meg biztos hogy ha tudnám hogy egy ditech belső lakozik a csónakom motorjában, messzire elkerülném. Nem is tudom mi a nagyobb cumi: hazatolni egy ditech-et vagy kiúszni a tó közepéről.
Az elmúlt pár hónapban 5db ditech járt nálam,mindegyikben átszakadt a nyomáshatároló membránja.Plussz az egyikben elégett a teflongyűrű,és kicsit elolvadt az innjektor.
Nézd csak meg a képet, ott azok a szép piros injektorok, alatta pedig ott van ugyan az a levegő injektor is. na meg ott van a kompresszor is, a nyomás szabályzó is egyezik.
Csak itt 6hengerre jut egy kompresszor.
Ugyan az a technológia.
na végre össze raktam. LEttek kissebb gondok. valami gyíkja van a műszeregységemnek. a vízhőfokmérő az üzemanyag szintet méri. meg ahoyg fordítom a kormányt hol működik hol nem. majd ma szétbontom. meg vettem bele ngk gyertyát ezzel még szarabbul indul dobok pár képet is ;)
Csak szerintem ennek nem sok köze van a ditech technikához. Attól hogy injektoros, még nem ditech. Teljesen más konstrukció mint az Aprilia ditech-je. A ditech-et egy egyszer használatos kínai vacakhoz tudnám hasonlítani, ami addig jó amíg megy, aztán vagy nem lehet vagy nem éri meg javítani.
Ez a ditech teknika nem is lehet olyan rossz, nézzétek meg a Mercury, és a Sportjet DFI motorjait. 6hengeres, 2ütemű, és 150-250 lóerő között van.
Amúgy csónak motorok, tegnap volt részem egy ilyennek a javításába.
Olyan felépítésű, mint ami a képen látszik.
Pillanatra megérezte a vevőt. Soha nem tudod egyébként csak 1 vevő kell mindig. Sajnos ennyi pénzért nem sok mindent adnak. De én inkább az srt venném.
hali.hallod a csávo irogat mint állat hogy menjek el nézzem meg az aeroxot.hagyjon már.egyböl vágtam hogy nem koser.ilyen aeroxot még nem is láttam:))))nevetséges ez a ficko
Én azért azt mondanám a srácnak, hogy ha nem ismeri fel a mocit, vagyis legalább azt, hogy ez nem Aerox, akkor ne menjen egyedül motort vásárolni, mert sírás lesz a vége.
Igazságod lehet a kontárokkal kapcsolatban. Én mind a két motort olyan ember után támasztottam fel, hogy ha nem félnék a rendőröktől meg a cigányoktól a börtönben, már megöltem volna őket.
Szerinted mi indokolhatta pl. a DiTech-nél az injektor vezetékének elvágását, és állat módjára való összekecselését más keresztmetszetű vezetékkel? vagy ezernyi csavarral való burkolatösszerakást, pl. a km óra keretének pozdorjacsavarral való rögzítését? Hol a gyári?
Kevés... disznopörzsölő, vagy CO kell neki. A szúróláng, gyufával, öngyújtóval való melegítés nem jó... ha igazán ki van égetve a festék is lejön róla...
Csak itt 6hengerre jut egy kompresszor.
Ugyan az a technológia.
http://www.brucatosvs.com/fuel...
http://www.ebay.com/sch/i.html
...|R40&_sacat=0&_nkw=mercury+optimax+injector&_nkwusc=mercury+optimax+
injetor&_rdc=1
A balfék tulajt most ne számítsuk. A nyomáshatároló? pumpa? kompresszor?
http://www.robogoalkatresz.eu/...
pufivespa... neked külön köszönet az olaj kérdésben...
Amúgy csónak motorok, tegnap volt részem egy ilyennek a javításába.
Olyan felépítésű, mint ami a képen látszik.
Szerinted mi indokolhatta pl. a DiTech-nél az injektor vezetékének elvágását, és állat módjára való összekecselését más keresztmetszetű vezetékkel? vagy ezernyi csavarral való burkolatösszerakást, pl. a km óra keretének pozdorjacsavarral való rögzítését? Hol a gyári?