Most voltam a megrendelt gyertyamert (ngk) de koze sincs a benne levohoz.... hazamegyek megnezem mi van benne es azt rendelem. Igen mondtak jekemis ezt a koszso injektor dolgot. Azt hogy tudom kipucolni ?
Itt a fórumon olvastam korábban, hogy a gyertyát hamar ki tudja nyírni a koszos, nem megfelelően porlasztó injektor. Ilyenkor nem permetszerűen fúj, hanem durvább cseppekben, ami összegyűlve rácsöppen a gyertyára ezzel tönkretéve azt (a gyertya pont az injektor alatt csücsül). Egy ilyen károsodott gyertyát, azután már nem lehet rendesen letisztítani, ezért kell a csere.
(Vagy valami ilyesmi.) Vagy vesz az ember sok pénzért platina elektródás gyertyát, annak nem árt az ilyesmi.
Ha hamar tönkremegy a gyertya, akkor lehet gyanakodni a koszos injektorra...
Koszi. Mar megrendeltem az ngk.t :/ megis milyet vezyek bele ami jo ? Most vmi dejso van benne elvileg 4 ezer km van a gyertyaba enyhen sokallom. Hala istennek enis olcson vettem emiatt a baj miatt.
Felejtsd el a gyertya takarítást! Vegyél bele egy újat! (csak ne NGK-t)
Nekem ez volt a megoldás. (Az előző gazdi lemondott róla, mert biztos sokba kerül az "injektoros" motor javíttatása, én meg olcsón megvettem..:-)
Hámmer létezik egy ún. behúzató szerszám. Mikor már össze van rakva a cucc, akkor ez még kicsit (pár század) tol illetve húz a főtengely végén. Ezzel elhelyezkedik a csapágy és megszűnik a feszesség. Egy kicsit ugye fogják a szimeringek is, de most ugye kérdés hogy mennyi az a kicsi.....
Ha nagyon egyszerű megoldást szeretnél, akkor keress egy komolyabb kerékpár lámpát. Cree led-ekkel olyan lámpák léteznek már hogy le sem tudom írni. Persze az árától leültök az hétszentség.....
sziasztok!Tettem ma a motorba (piaggio sr karbis)egy stage6 hpc főtengőt új csapágyal,szimeringekkel mikor összehuzattam a blokkot a fötengely kicsit szorosan forog!Ez normális?csapágyak a fötengelyre a lehető legjobban rányomva melegítésel,hűtésel a blokk is felmelegítve a főtengely berakáskor!
Sziasztok. nem rég vettem egy ditech-et hibásan. Állt a motor 1.5 évet gyertya takarítással és másik aksival indult
1 napot motoroztam vele minden gond nélkül. de ma nehezen akart indulni hidegen és melegen is. többszöri tekertetésre és kis gázra indult csak. ez a jelenség egy kis idő mulva megszünt szépen indult, de utána olyat csinált hogy beindult járt egy picit és leállt volt hogy egymásután 2x 3x is csinálta. mostanra megint megjavult. Mi lehet a gond?
Szia!
Ezeknek sajnos gyárilag ilyen gyenge az első lámpája!
Power leddel lehet javítani rajta de ahhoz fúrni faragni kell. Én se mertem hozzá nyúlni, mivel nem értek hozzá. Ez csak annyit ér, hogy a rendőr nem büntet meg mert van lámpa csak épp sötétbe látni nem lehet vele.
Ha bárkinek van egy egyszerű jó ötlete az engem is érdekelne!
Sziasztok!
Vettem egy Aprilia Old Sr 50-es robogót. A baj az lenne vele, hogy a világítás nagyon rossz, sötétben lakott területen kívül kb olyan,mintha nem is égne. Lehet valamit kezdeni vele? Égő jó, foncsor nincs megkopva. Ledes égővel is próbáltam, ugyan ez.
Sajnos nem működött a műszerfal javítás. Pedig eléggé el voltak rozsdásodva a csavarok. Ezeket lecsiszoltam, majd a fólián lévő érintkezőket is megtisztítotam kontakt spray-el, összeszerelés után pedig kis adag wd-40-et fújtam a csavarokra, korróziógátló célal. Mindezek ellenére sajnos még mindíg nem mér a benzinszint mérő, illetve a vízhőfok mérő is folyton forráspont közeli értéket mutat.
Szerintem egy ideig most halogatom a további hibakeresést, majd a téli álom alatt darabokra szedem a gépet és minden kábelt leellenőrzök.
Viszont találtam egy alternatív megoldást a benzinszint mérésére. A benzinpumpából megy egy cső vissza a tankba. Ezt a csövet átlátszóra cseréltem és a hűtő alatt kivezettem a kerék mögé, majd onnan felfelé vissza a műszerfal alá és végül újra a tankba. Ennek az az értelme, hogy az ebben a csőben lévő benzin szintje megegyezik a tankvan lévő benzinével (közlekedőedények elve vagy mi..(nem mobil wc)) és így láthatom, ha alacsony a szint és tankolnom kell.
(Vagy valami ilyesmi.) Vagy vesz az ember sok pénzért platina elektródás gyertyát, annak nem árt az ilyesmi.
Ha hamar tönkremegy a gyertya, akkor lehet gyanakodni a koszos injektorra...
PS: Én Champion RG6YCA-t vettem. (Gilera Purejet)
Nekem ez volt a megoldás. (Az előző gazdi lemondott róla, mert biztos sokba kerül az "injektoros" motor javíttatása, én meg olcsón megvettem..:-)
Hát ez tényleg egyszerű, csak kib.sz.tt drága. Ez világít, tényleg!
1 napot motoroztam vele minden gond nélkül. de ma nehezen akart indulni hidegen és melegen is. többszöri tekertetésre és kis gázra indult csak. ez a jelenség egy kis idő mulva megszünt szépen indult, de utána olyat csinált hogy beindult járt egy picit és leállt volt hogy egymásután 2x 3x is csinálta. mostanra megint megjavult. Mi lehet a gond?
Ezeknek sajnos gyárilag ilyen gyenge az első lámpája!
Power leddel lehet javítani rajta de ahhoz fúrni faragni kell. Én se mertem hozzá nyúlni, mivel nem értek hozzá. Ez csak annyit ér, hogy a rendőr nem büntet meg mert van lámpa csak épp sötétbe látni nem lehet vele.
Ha bárkinek van egy egyszerű jó ötlete az engem is érdekelne!
Vettem egy Aprilia Old Sr 50-es robogót. A baj az lenne vele, hogy a világítás nagyon rossz, sötétben lakott területen kívül kb olyan,mintha nem is égne. Lehet valamit kezdeni vele? Égő jó, foncsor nincs megkopva. Ledes égővel is próbáltam, ugyan ez.
Szerintem egy ideig most halogatom a további hibakeresést, majd a téli álom alatt darabokra szedem a gépet és minden kábelt leellenőrzök.
Viszont találtam egy alternatív megoldást a benzinszint mérésére. A benzinpumpából megy egy cső vissza a tankba. Ezt a csövet átlátszóra cseréltem és a hűtő alatt kivezettem a kerék mögé, majd onnan felfelé vissza a műszerfal alá és végül újra a tankba. Ennek az az értelme, hogy az ebben a csőben lévő benzin szintje megegyezik a tankvan lévő benzinével (közlekedőedények elve vagy mi..(nem mobil wc)) és így láthatom, ha alacsony a szint és tankolnom kell.
G.