Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16ezernél vettem és kb 1
honapja használom aktivan menntem vele 1700kmert
na ez nem 1 szervizelt motor volt mikor megvetted, csoda hogy ment.
110
Talán ha nem lenne ilyen rohadt kopott a szíjad és rendesen be lenne hangolva elérnéd ezt a sebességet esetleg a fogyókúra is segíthet ne várj ugyanakkora sebességet egy 60Kg os emberrrel vagy egy 90 Kg ostól.
hát ez azz hogy neked is 50es nem?vagy neked mitöl urgott lényegeset a végsebesség?nem kell nekem 100!csak azért 70nél picit több kéne szal a 70 es táblánál ne elözgessenek meg azért mert(csak 75) tel megyek hanem kényelmes 85 meglegyen azt akarom!amugy énsem járok 70alatt amikor tehetem, csak az nekem már csögáz mindenhol..
Kicsit több is van benne mint 16ezer és semmi baja, a multkor az volt a gond, hogy a légtömegmérőből 1 rózsaszin vezeték megy a hőfokjeladózoz és azt piszkáltuk meg és kontakt hibás volt a vezeték és elárulom hogy 70 alatt városba se járok vele Városon kívűl meg 95-97
Ez egy elég közkeletű tévedés ha egy valami tönkremegy az max 25-30e az a gond hogy nemigen értenek hozzá a kedves szerelő urak ezért ha valami gond van akkor kicserélik az egész befecskendező rendszert a fejétől a farkáig.Bontott árak meg a béka segge alatt vannak kompresszor 10e AC 10e stb.Piaggios ditechet meg nemigen lehet egy kalap alá venni a morinisokkal töredéke a meghibásodás kicsijoe nak is már talán 16e van benne és mostanában volt vele gond a hőfokszenzorrral talán de majd ő megmondja.Annyi tény hogy egyik sem a legideálisabb tuningalany tehát evo 1 es aerox menetteljesítményt ne várj tőle de simán felveszi a tempot egy ugyanojan kaliberű gyári karbis mocival.Kicsit több odafigyelést és törődést kíván nem 5 Kg os kalapács és egy rozsdás villáskulcs készlet kell a javításához az biztos.
Amúgy meg a karbisba a varioszíjat lehet gombogért venni csak a ditechbe 8700,- mert ahogy láttam a csórikámnak nem a ditech része ment tönkre.
lehet hogy 65 féle de nem 200 e ft ért vetem és mégis megy ha én ráköltök 100e akoris csak 200 ba lesz te ráköltesz 100 neked már 300 ba lesz na mindegy majad suliba talizunk . ja zoli32 ,semi bajom a ditech -el csak ha valami tönkremegy az egy vagyon .
köszi énis erre gondoltam hogy ha kopott akkor csere de ha már szétszedem akkor miért ne most cseréljem ki?!szijjat megrendeltem 8700ft hát nem olcsó..amugy várhatóan jobban megy majd 1 ujj szijjtol?
Egyértelműen a szíj volt a ludas 8000 enként kell cserélni elvileg.Ellenőrizd le a kuplungon a ferodo vastagságát ha vastag akkor ne cseréld ha kopott akkor kuka.De szijat kéne cserélni.
én vagyok tudatlan vagy ez tényleg nem stimmel igy? a szijjra értem!mert igy volt amikor leszedtem a deknit!csak most esett le..
NAh sikerült leoperálnom a csavart és a szijj tényleg nem szakadt el hanem a külsejéröl jöttek le a recék! és darabokban állt minden jol néz ki ránézésre kuplung az gyári kék rugók vannak benne!többit még nem néztem..jah és malossi szijj volt benne
HEHE! megkaptátok..azért mert ditech..!ha aniyra szar lenne nem gyártották volna! de biztos neked jobb a 65 féle motorbol összetákolt sr ed
Má nem azért de m köze van a varionak és a szíjnak befecskendezéshez?
kos,i nebénáz baz aszthitem tartosabb a ditech karbi
Csö Kocsi jó sokat birt a nagy Di-Tech nem baj majd ráköltesz egy halom pénzt!
De ledugoztam a kis csövet de megy igy is a box nélkül :) ...
heló én akarok venni egy 97 es évjáratú sr-t a levegőset van rajta sportdob is de azt mondta a tulaj hogy 65 a vége én meg úgy tom hogy a 80-90 et vinnie kéne mi lehet a baja?
hát én novemberbe vettem tőlük a motrot..
hát ez nem jó hír...
mind1 remélem helyre tudom hozni viszonlyag kevés ráköltésből.
csak 1 gond van evvel járok meloba szétszedni meg nem tudom mert belerohadt 1 csavar aztán baszakodtam vele idáig és szerelöhöz sincs idöm levinni szal maj dmegoldom de ugyis kicserélem ha jo még ha nem mert legalább tudom mi a jó!
A másodlagos levegő a katalizátor megfelelő hömérsékleten tartása miatt kell.Elöbb utóbb el fog tömödni akatalizátor ha lehegeszted.Ki kéne a katalizátort is szedni de az nehéz melo.Szerezz egy sportcsövet hozzá használban.
evennéd azt a tetves deklit hogy megnézd mi a rák van vele.10-12 csavar tartja Kb 10 perc alatt szétkapod és ellenőrzöd a dolgokat és igy tudod mit kell venni nem dobod ki a pénzed feleslegesen.Maossi fly,malossi harang,malossi kevlar szij malossi multivar 2000 és egy jo ideig nem lessz gondod.
az gáz elég kokler banda volt már jó ideje meg is szüntek.
Semmi észrevétel? a másodlagos levegő boxxal?
Azért ne sokat járasd, mert elég sokat kell majd takarítanod, ha mégjobban szétdaráltatod a szíjat. Vegyél egy malossi kevlart. Én nem vennék másik kuplungot. Minek? Variot sem vennék... de ez csak én vagyok.