2002-es SR 50-m van, 11.000 km-rel. Már tavaly is gond volt vele (nem húzott eléggé, max 50 -nel sűvített , lefulladt stb.) gondoltam, hátha egy gyertyacsere megoldja. Pár hónapig jó is volt, de idén tavasszal megint kezdte. Szervíz. Aszongya légszűrőcsere. Ok. Visszahozza, hogy 5-10km/h-val (!) megy jobban, ide kipufogócsere kell. Abba is belementem. A sebesség visszajött 75-85 (az én 90 kilómmal), de a fulladás megmaradt. Menetközben van, amikor csak egy-egy ütem kihagyás, de van úgy, hogy nulláig ledadog. Állítólag végignézték a benzint, a levegőt és a szikrát, minden rendben van. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hova vigyem el, ahol nem csak a le-felcsavarozáshoz, hanem a motorhoz is konyítanak ? Bp-en kellene.
Házilag csak ha csinálsz egy ilyen blokkolót a beakasztom a csavarhúzót meg ilyesmiknek letört fog a vég akkor lőttek az önindítónak ditechnél az meg nem egészséges.
jaja de meglehet házilag oldani !akko minden rendben van scak a szijj elkopott!ha 8ezrenként kell akkor böven megérett a cserére!mert nemhiszem hogy malossi val adták ki mert az volt benne és 17ezernél jár ..
ami csörög az az öninditó szabadonfutója. kupung jó ha van 5 mm ferodo rajta.ami lötyög az maga a vario annak mozognia is kell a gond hogy a szij és a vario cseréjéhez le kell venni a külső tárcsát amihez kell egy varioblokkoló.
sziasztok! lenne pár kérdésem erről a tipusról!
elöször is most szeretnék venni vmi robogot, amivel lehet bohockodni( egykerekezgetni ) tudjátok ajánlani az SR-t?
következö az lenne h mennyire birja a strapát, hogy fogyaszt, és h milyen árban vannak alkatrészek ehez a tipushoz... ? szóval vmi javaslatot kérnék töletek, légyszi irjatok pár sort!
elöre is köszönöm!
csáó
nem a tárcsa nem kocsog csak a szabado futo akkor:D! meg a tárcsa mögötti cucc ki be tudodm tolni deha oda jön a szijj lehet nem fog !de mind1 nem tudjátok mennyi idö még az egüböl kihozzák a cuccost tegnap rendeltem meg délután
Tomaso! Ne legyél már naiv! Hogy lenne egy 11 éves apriliába bármi fojtás? Szerinted neked jutna először kivenni belőle? Ne viccelj! Hagyd azt a szemetet mielőtt a gatyád rámenne.
A külső tárcsa csak foroghat de nem kotyoghat mert akkor főtengely csapány.... az alsó az mozoghat az az önindító szabadon futó Én már 1 ilyet ledaráltam
heló srácok én írtam hogy a robogó amit akarok venni az csak 65 el megy az sr!ezen egy leovice tt sportkippány van és olvastam a neten hogy ezekbe talán a könyöknél van egy folytás?ez igaz?szóval az is lehet hogy az a folytás nem lett kivéve belőle?
nah itt van mind a ketö kotyog az also a ki is jönne ha leszedném a külsö tárcsát csak nem fér ki igy! a vario meg mozog jelen állapotába ha kézzel megnyomom! a rugó kontraszt erös sima fém szinü a rugó a kuplungon van még kb 5mm er ferodon és kék rugok vannak benne
halljátok én nem forditottam meg a szijjat amikor levettem a deknit ugy volt ahogy a fényképen látszik amit elöbb beraktam lejjeb! lehet megfordult vagy ugy volt bene véégig? jahc sirke nem én forditottam, meg hát feszül mit állat levágtm és utána esett le hogy forditva volt fennt
Nekem gyárilag ment 80at Utánna kapta a kiput akkor ment 85öt Utánna belenyultunk az elektronikába akkor ment 90et, és most a Polini Varióval megy 97et és 50es! Szal van rajta 1 kipu,varió, elektronika+RedFilter
97-es SR levegős,az 11 éves lehet hogy ki van a bele.Kéne egy független szerelő aki átnézi a gépet lehetőleg egy ismeős.Ha csak hngolási gond lenne akkor az előző tulaj már megtette volna mert ez elég hurka teljesítmény egy jó állapotó géptől.Esetleg egy tuningból lett visszaszerelve gyárira és a beállításokat lusták voltak visszaállítani.
1. karbit beállítani a megfelelő levegő üzemanyag keverékre. (őzbarna gyertyakép) hangolható: tüvel, főfúvókával, levegőszűrővel.
2. vario hangolása: megfelelő súlyú görgővel
3. kuplung hangolása: kontrasztrugó és kuplungrugó cseréjével.
Ezek összhangja kell. A karbit jól beállítani, hogy megfeleően vegye a fordulatot, a vario meg a kuplung a megfelelő fordulaton tartásért a felelős a gyorsításkor.
Helló !
Le kell-e szedni ezt az alkatrész a légszűrőházból ,ezt a szűkitőt nem-e ez a másik fojtást vagy csak maradjon rajta akinek ilyen volt már problémája vele.
de akkor ha a szíj szar attól is lehet lassab?ja és ha hangolni akkor cserélni kel a kuplungot meg a variót és a karbit meg beállítani jól vagy pontosan hogy kel mivl én annyira tényleg nem értek hozzá:D
ahogy én olvasgatom az is probléma lehet a végsebességnél ha el van kopva a szíj kérdem mert annyira nem értek hozzá vagy ha be kel hangolni a gépet azt mire értsem hogy a karbit?kérlek segítsetek mert fontos
heló én akarok venni egy 97 es évjáratú sr-t a levegőset van rajta sportdob is de azt mondta a tulaj hogy 65 a vége én meg úgy tom hogy a 80-90 et vinnie kéne mi lehet a baja?
2002-es SR 50-m van, 11.000 km-rel. Már tavaly is gond volt vele (nem húzott eléggé, max 50 -nel sűvített , lefulladt stb.) gondoltam, hátha egy gyertyacsere megoldja. Pár hónapig jó is volt, de idén tavasszal megint kezdte. Szervíz. Aszongya légszűrőcsere. Ok. Visszahozza, hogy 5-10km/h-val (!) megy jobban, ide kipufogócsere kell. Abba is belementem. A sebesség visszajött 75-85 (az én 90 kilómmal), de a fulladás megmaradt. Menetközben van, amikor csak egy-egy ütem kihagyás, de van úgy, hogy nulláig ledadog. Állítólag végignézték a benzint, a levegőt és a szikrát, minden rendben van. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond, vagy hogy hova vigyem el, ahol nem csak a le-felcsavarozáshoz, hanem a motorhoz is konyítanak ? Bp-en kellene.
Köszi