Sziasztok!
Olyan problémával küzdök, hogy az Aprilia SR 50-esem világítása váratlanul elszállt. Cseréltünk már rajta izzót, akkumulátort, feszültségszabályzót, még generátort is, a világítás mégsem az igazi. Elöl csak nagyon halvány, hátul pedig egyáltalán nincs. Elvittem egy villamosságis szakemberhez, de még ő sem talált rajta semmi hibát. A segítségeteket szeretném kérni, mit kéne még megpróbálnom!
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Gyuri
Bocs, hogy csak most válaszolok, de nyaralni voltam.
amikor szétkaptam a benzinpumpát, kézzel alig lehetett átforgatni. Egy éjszakát állt injektor tisztító folyadékban (kerozin, vagy mi) reggelre tiszta barna lett tőle a folyadék. Aztán átmostam benzinben is és utána már szépen forgott. Csak az volt a baj, hogy összeszerelés után nem nyomta elég erősen a benzint és nem indult be a robogó, illetve ment kb 10 másodpercig, aztán csak fulladozott és már be sem indult többé. A pumpa öntvényházát féktisztítóval mostam át, lehet, hogy az nem tett jót a kis szelepeknek (vagy mik vannak egy ilyenben...) Vagy az a fekeztés massza egyben tömítette is a kis dugattyút? Aztán ahogy kimostam belőle, már nem volt mi tömítsen? Mert a motor szépen forog, de nem nyom elég erősen.
Mindegy végülis egy cserepumpa megoldotta a problémám.
Akkor holnap megnézem!Nagyobb fúvókát próbáltam de ott darál mint az állat alig birok elindulni!Most 85 van benne,90 nél már darál füstöl minden baja van!
Hat azon sajna nem tudok allitani ugyhogy ugynezem marad az hogy nagyobb karbi! Igazsag szerint vizpumpat csereltem,es a hs (hari sandor) altal forgalmazott high end vizpumpa kerult bele meg uj gorgoket raktam a 6g helyett 5g! Azota fel gazig semmi baj 3/4 gaznal el kezd daralni es semmi,nem gyorsul nem csinal semmit csak daral durrog! Ugyhogy ugynezem itt mar tenyleg kicsi a karbim,egy stage6 racing henger stage6 pro repi kipuf van a motoron de csak 17,5 karbi! Ha teszek 21 est ott meg eleg a gyari legszuro haz red filterrel vagy mar kelleni fog a direct szuro?
Igazán köszönöm a segítőkészséged!
Maradt a 3,4,5-ös hiba, mind a TPS-re utal valamint a moci kicsit köhögött, majdnem elkapta a fordulatot, nem csak reszelt mint eddig de az akku nagyon gyenge, így fel kell töltenem.
A TPS állító csavart (error 3) van értelme laikusként állítani, van valami bizonyos állás ahogy állnia kellene vagy szakértő szükséges hozzá?
Az error 4 a gázbovden-re vonatkozik? ("throttle cable") valamint az error 5-nél a TBA mit takar? (Replace TPS in the TBA)
Mondjuk a legegyszerűbb lenne kicserélni az egész TPS-t. Valaki linkelne nekem egy megfelelőt plíz?
Olyan kérdésem volna, hogy mitől lehet a légszűrőházban meg az előtte lévő könyök csőben is vékony olajréteg? Sérült volt a cső, de raktam rá egy másikat(teljesen összerakva nem jó, de lógva zárt, és nem esett ki), és abban is kezdett alakulni a réteg pár perc járatás után. Levegős fekvő Mina, 50-es karbis.
Válaszokat köszönöm előre is!
Olyan problémával küzdök, hogy az Aprilia SR 50-esem világítása váratlanul elszállt. Cseréltünk már rajta izzót, akkumulátort, feszültségszabályzót, még generátort is, a világítás mégsem az igazi. Elöl csak nagyon halvány, hátul pedig egyáltalán nincs. Elvittem egy villamosságis szakemberhez, de még ő sem talált rajta semmi hibát. A segítségeteket szeretném kérni, mit kéne még megpróbálnom!
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.: Gyuri
Bocs, hogy csak most válaszolok, de nyaralni voltam.
amikor szétkaptam a benzinpumpát, kézzel alig lehetett átforgatni. Egy éjszakát állt injektor tisztító folyadékban (kerozin, vagy mi) reggelre tiszta barna lett tőle a folyadék. Aztán átmostam benzinben is és utána már szépen forgott. Csak az volt a baj, hogy összeszerelés után nem nyomta elég erősen a benzint és nem indult be a robogó, illetve ment kb 10 másodpercig, aztán csak fulladozott és már be sem indult többé. A pumpa öntvényházát féktisztítóval mostam át, lehet, hogy az nem tett jót a kis szelepeknek (vagy mik vannak egy ilyenben...) Vagy az a fekeztés massza egyben tömítette is a kis dugattyút? Aztán ahogy kimostam belőle, már nem volt mi tömítsen? Mert a motor szépen forog, de nem nyom elég erősen.
Mindegy végülis egy cserepumpa megoldotta a problémám.
G.
Maradt a 3,4,5-ös hiba, mind a TPS-re utal valamint a moci kicsit köhögött, majdnem elkapta a fordulatot, nem csak reszelt mint eddig de az akku nagyon gyenge, így fel kell töltenem.
A TPS állító csavart (error 3) van értelme laikusként állítani, van valami bizonyos állás ahogy állnia kellene vagy szakértő szükséges hozzá?
Az error 4 a gázbovden-re vonatkozik? ("throttle cable") valamint az error 5-nél a TBA mit takar? (Replace TPS in the TBA)
Mondjuk a legegyszerűbb lenne kicserélni az egész TPS-t. Valaki linkelne nekem egy megfelelőt plíz?
Köszönöm az eddigi segítséget!
Olyan kérdésem volna, hogy mitől lehet a légszűrőházban meg az előtte lévő könyök csőben is vékony olajréteg? Sérült volt a cső, de raktam rá egy másikat(teljesen összerakva nem jó, de lógva zárt, és nem esett ki), és abban is kezdett alakulni a réteg pár perc járatás után. Levegős fekvő Mina, 50-es karbis.
Válaszokat köszönöm előre is!