Egyszerű a válasz. Vegyél nagyobbat. Ne tolj rá egy másik motornak az árát mint én. Tanulj a hibámból. Mikor átvettem 70-esen agyontuningoltam mikor kipróbáltam akkor az első gondolatom az volt, hogy csak ennyi?
Leraktam a jogsit és már nincs ilyen baj. Egy 50-es gép mindig 50-es marad. Nincs húzás.
Az ECU programja védve van, hogy senki ne tudja "átprogramozni" (mint ahogy a word alkalmazást sem tudod programozni, csak használni).
Egy adott kóddal belépve az ECU-ba, mármint az ECU programjába, az programozhatóvá válik (a fejlesztők számára). Ezt hívják fejlesztői módnak. Így lehet az ECU által vezérelt mindenfélének a paramétereit megváltoztatni, azaz átprogramozni az alkalmazást.
Értelemszerűen ezt a fejlesztői módot nem lehet "rátenni" az ECU-ra, ez egy állapot. De például a "sport-program" (azt nem tudom, hogy van-e ilyen hivatalosan?!) egy ilyen módon megváltoztatott program (alkalmazás).
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 2007-es piaggio blokkos Aprilia SR 50-em aminek nem mindig húz be a bendixe.
Abban kéne egy kis segítség, hogy hol és mennyiért tudnák hozzá venni egy gyári bendixet?
Ez a probléma csak a bendix cseréjével oldható meg?
Az enyém is morini! Akkor mit csináljak rajta hogy jobban menjen? most tettem rá egy leo vince zx kipuffot! Semmi mást nem cseréltem még rajta és ugyanugy megy mint eddig!
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy mi van akkor ha 6 milliószor szedem szét a karbit veszek bele nagyobb fúvókát kitisztítom a tankot és még is fullad
Valaki segíthetne mert már megbolondulok vele
Előre is köszönöm a válaszokat! Amúgy aprilia sr old álló hengeres léghűtéses minarelli blokkos
4000 km-nél még nem nagyon kell vele foglalkozni. Amit érdemes cserélni, az a kihajtás olaja. Mivel a frissen összerakott fogaskereket még sok fémforgácsot termelhetnek, a csapágyak védelme miatt ezt érdemes cserélni. Pár ezer forintból megoldható.
Sajnos akitől vettem újonnan, egy adásvételin kívül semmit se adott róla, ígérgette hogy ha arra járok, menjek be érte, de be is zárt időközben, így se garancia, se szervízfüzetem.. Néhány telefon után sikerült pesten találni egy szervizet, ott volt is nagy nehezen garanciában egy benzinpumpa+műszerfal cseréje. Nekem viszont kissé nehezen kivitelezhető az oda-vissza szállítása, így gondoltam arra hogy a kisebb dolgokat kicserélném/tetném benne.
Sziasztok!
Van egy 2012-es ditech sr-em. 4000 km van benne, most jönne az előírt szervíz, de a környékemen sajnos nincs márkaszervíz (miskolci vagyok). Le tudná valaki írni hogy miket cserélnek ennyi km-nél? Valahogy házilag megoldanám a dolgot.
Előre is köszi!
Be kéne menni a menübe és megkérdezni a motort hogy mi baja Elvégre ezért (is) van az ECU. Ehhez biztosan kérni fog egy szervizkulcsot. Majd hiba kiolvasás. Hiba keresés, hiba törlés. Ha nem jó, akkor márkaszerviz.
sziasztok
Van egy 2008-as aprilia sr 50 ditech-em,
idáig nem volt vele baj azon kívül,hogy nem töltötte az aksit,
de most ki írja,hogy apms 0016 nem tudom mi történt vele amikor gyújtásra adom ugyanúgy felszívja az injektor az üzemanyagot ,de amikor indítom nem tekeri a motrot hanem csak egy kattanás történik és kész nem lehet beindítani(aksi fel van töltve).
TUD VALAKI SEGÍTENI?
Leraktam a jogsit és már nincs ilyen baj. Egy 50-es gép mindig 50-es marad. Nincs húzás.
Egy adott kóddal belépve az ECU-ba, mármint az ECU programjába, az programozhatóvá válik (a fejlesztők számára). Ezt hívják fejlesztői módnak. Így lehet az ECU által vezérelt mindenfélének a paramétereit megváltoztatni, azaz átprogramozni az alkalmazást.
Értelemszerűen ezt a fejlesztői módot nem lehet "rátenni" az ECU-ra, ez egy állapot. De például a "sport-program" (azt nem tudom, hogy van-e ilyen hivatalosan?!) egy ilyen módon megváltoztatott program (alkalmazás).
Abban kéne egy kis segítség, hogy hol és mennyiért tudnák hozzá venni egy gyári bendixet?
Ez a probléma csak a bendix cseréjével oldható meg?
El mondanátok bővebben?
Miben változik majd?
Valaki segíthetne mert már megbolondulok vele
Előre is köszönöm a válaszokat! Amúgy aprilia sr old álló hengeres léghűtéses minarelli blokkos
Van egy 2012-es ditech sr-em. 4000 km van benne, most jönne az előírt szervíz, de a környékemen sajnos nincs márkaszervíz (miskolci vagyok). Le tudná valaki írni hogy miket cserélnek ennyi km-nél? Valahogy házilag megoldanám a dolgot.
Előre is köszi!
Lehet tudok segíteni.
Milyen a mocid?factory?
Irj ide: zachar.attila40@gmail.com
Van egy 2008-as aprilia sr 50 ditech-em,
idáig nem volt vele baj azon kívül,hogy nem töltötte az aksit,
de most ki írja,hogy apms 0016 nem tudom mi történt vele amikor gyújtásra adom ugyanúgy felszívja az injektor az üzemanyagot ,de amikor indítom nem tekeri a motrot hanem csak egy kattanás történik és kész nem lehet beindítani(aksi fel van töltve).
TUD VALAKI SEGÍTENI?
Örülök hogy sikerült megtalálni a hibát és orvosolni is tudtad.