Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kész vagyok! Már a mocival. Voltam lent Gyöngyösön, nagyon korrektek voltak, megvártam míg elkészül a henger. Kapott vertex szettet, meg 4-es túlméretet. Kipróbáltam lájtosan, egyenlőre jó.
Kíváncsi leszek holnap hogy fog indulni. Ha úgy mint régen, felgyújtom.
Thx
Minősegi dugók:asso werke,vertex,prox.Picit gyengébb minőség,fe még simán vállalható:meteor,phix.
Ha esetleg dugó is kell, melyik gyártmányt ajánlod?
Na, szétszedtem.
Gyűrűk elég kopottak, henger és dugó ránézésre jó, de ez semmit sem jelent ugye. Holnap viszem Gyöngyösre a cuccokat, majd ott megszakértik hogy elég a hónolás vagy túlméret lesz. Kíváncsi leszek az árakra de nagyon.
10e km alatt nem kopik le tövig a henger. Igen a főtengelyre, csapágyaira és a szimeringekre gondoltam. Nekem gyanús ott valami.
A hengerszettet még bevállalom, de remélem itt nem a főtengelyre gondoltál. A furcsa, hogy 10.100 km volt a gépben vételkor és 2011-ben a szervízkönyv és a számlák alapján 7000 km volt benne. A féktárcsák állapota is túl jó ahhoz, hogy sokkal több km legyen benne.
Holnap nekilátok szétszedni, aztán meglátom mi lesz.
Hmm, egy hengerfúrás után a motor ugyanannyit tud futni mint vadi új hengerrel. Persze ha jól van megcsinálva és jól van összerakva. Nem a fúrással szokott gond lenni, hanem azzal hogy mindenki úgy gondolja ért hozzá és nekilát. Persze kiesik a zéger, jó még az a főtengelycsapágy, stb. Na ezek a bökkenők. Ha már 7 bar körül jár a géped, az megérett egy teljes generálra. És ezalatt nem csak a gyűrűcserét értem...
Még nem szedtem szét. Igaz ami igaz, nem tudom hogy mennyi egy felújítás de ha jól sejtem mindennel együtt nem sokkal olcsóbb, mint így.
Illetve vmikor Simson hengerfúrás utáni tapasztalatokat ha nézem, nem vmi hosszútávú. Jól sejtem?
És a régi? Nem javítható?
50-esnek írják. Akkor megveszem. Sajnos.
Ha 70-es akkor igen.
Ezt ajánlották az sr-emhez :
http://italmondo.hu/shop/27-mo...

Megrövidíti ez a szett a főtengely élettartamát?
"tróger" Nem kicsit.
Nagyon.
Ha csak gyűrűket cserélek, az mennyire tróger munka?
Fúrás, dugócsere.
Ma sikerült végre megmérnem a kompressziót az sr50-ben.
Kemény 7-et mértem :(
Szeretnék komplett hengerszettet cserélni, de sajna nem találok gyárit.
Tudtok vmit ajánlani?
Állítólag az NRG szett ugyanaz. Az enyém pigi blokkos, karbis moci.
A bejáratás egyébként csak kímélő üzemmódot jelent. Érdemes óvatosabban használni, míg össze nem kopnak az alkatrészek. Ez olyan 500km.
Üdv, mesterek. Annyi lenne a kérdésem, hogy szereztem egy old sr-t. Ami kissé főtengelyes volt. Kapott új csapágyakat, meg új főtengelyt. Viszont a dugattyún levolt tapadva az egyik gyűrű, meg elég ramaty állapotban volt. Elfekvőben volt nekem ithon egy ugyan ilyen dugattyú, ami használt de jó állapotú, igy azt tettem bele. Szóval a kérdés az lenne, hogy ilyenkor bekell járatni a gépet? Ha igen, akkor mennyi kilóméterig? Ha valaki tisztában van ezzel, kérem írjon. Köszönöm.
30000 volt a teljes szett +1200 1flakon fekete festék.
Ha úgy fujtam volna le meg drágább lett volna.
Sokba fájt? Vagy ez költői kérdés?
Helló!Teljes idomszett csere történt mert a régi már vacak volt.Bontott idomok lettek.
Szia. Szép lett. Teljesen ujra lett festve,és matricázva?
Szevasztok!Ilyen volt és ilyen lett a gépem!
http://www.sportmotor.hu/motor...