Kész vagyok! Már a mocival. Voltam lent Gyöngyösön, nagyon korrektek voltak, megvártam míg elkészül a henger. Kapott vertex szettet, meg 4-es túlméretet. Kipróbáltam lájtosan, egyenlőre jó.
Kíváncsi leszek holnap hogy fog indulni. Ha úgy mint régen, felgyújtom.
Na, szétszedtem.
Gyűrűk elég kopottak, henger és dugó ránézésre jó, de ez semmit sem jelent ugye. Holnap viszem Gyöngyösre a cuccokat, majd ott megszakértik hogy elég a hónolás vagy túlméret lesz. Kíváncsi leszek az árakra de nagyon.
A hengerszettet még bevállalom, de remélem itt nem a főtengelyre gondoltál. A furcsa, hogy 10.100 km volt a gépben vételkor és 2011-ben a szervízkönyv és a számlák alapján 7000 km volt benne. A féktárcsák állapota is túl jó ahhoz, hogy sokkal több km legyen benne.
Holnap nekilátok szétszedni, aztán meglátom mi lesz.
Hmm, egy hengerfúrás után a motor ugyanannyit tud futni mint vadi új hengerrel. Persze ha jól van megcsinálva és jól van összerakva. Nem a fúrással szokott gond lenni, hanem azzal hogy mindenki úgy gondolja ért hozzá és nekilát. Persze kiesik a zéger, jó még az a főtengelycsapágy, stb. Na ezek a bökkenők. Ha már 7 bar körül jár a géped, az megérett egy teljes generálra. És ezalatt nem csak a gyűrűcserét értem...
Még nem szedtem szét. Igaz ami igaz, nem tudom hogy mennyi egy felújítás de ha jól sejtem mindennel együtt nem sokkal olcsóbb, mint így.
Illetve vmikor Simson hengerfúrás utáni tapasztalatokat ha nézem, nem vmi hosszútávú. Jól sejtem?
Ma sikerült végre megmérnem a kompressziót az sr50-ben.
Kemény 7-et mértem :(
Szeretnék komplett hengerszettet cserélni, de sajna nem találok gyárit.
Tudtok vmit ajánlani?
Állítólag az NRG szett ugyanaz. Az enyém pigi blokkos, karbis moci.
Üdv, mesterek. Annyi lenne a kérdésem, hogy szereztem egy old sr-t. Ami kissé főtengelyes volt. Kapott új csapágyakat, meg új főtengelyt. Viszont a dugattyún levolt tapadva az egyik gyűrű, meg elég ramaty állapotban volt. Elfekvőben volt nekem ithon egy ugyan ilyen dugattyú, ami használt de jó állapotú, igy azt tettem bele. Szóval a kérdés az lenne, hogy ilyenkor bekell járatni a gépet? Ha igen, akkor mennyi kilóméterig? Ha valaki tisztában van ezzel, kérem írjon. Köszönöm.
Kíváncsi leszek holnap hogy fog indulni. Ha úgy mint régen, felgyújtom.