Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van. 15
Hello!
Nincs valakinek egy megfizethető árú ditec üzemanyagpumpája?
Ditech factorym önindítójából beindlás után fémes hangot lehet hallani.
Perselyt mondják többen.
Szerintetek?
Ja és hol van a mocin? Mert úgy felületesen néztem eddig de nem találtam.
Pigi blokkos. Nehéz levenni?
Ellopták Talmácsi Gábor robogóját!
Ha találkoztok az alkatrészeivel értesítsétek a rendőrséget, hogy az elkövetőket elkaphassák.
http://www.life.hu/news/201407...
Alacsony benzinszint. Mikor egyből újraindítod még van benzin az úszóházban, pár nap (óra) állás után már nehezebben jut el a fúvókáig a benya, ezért is kell többször indítózni.
Az nem lehet hogy a levegőszűrőre túl sok olajat fújtam?
Épp ma néztem meg, hogy az első két sikertelen gáz nélküli indítózás után a gyertya benzines, viszont mégsem indul be, csak nehezen, gázadás mellett.
Szerintem elpárolog a karburátorból a benzin a nagy melegben.
De ez csak tipp.
Úgy látom nem csak én szopok a problémával :D
Ha megvan a megoldás, légyszi áruld el nekem is....
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2007-es karburátoros Aprilia SR-50 R-em (piaggio blokkos), mitől lehet az, hogy ha 2-3 napig nem megyek vele akkor 5-6 rúgásra indul csak el? Ha beindul és leállítom utána már első rúgásra indul.
Az már úgy más.
Megtaláltam!

Kuplung rögzítő anya: 50 Nm
Variátor központi anya: 33 Nm
A variátor és a kuplung anyát mekkora nyomatékkal kell meghúzni az SR 50-nél?

Köszi szépen!
Most rendeltem meg egy Malossi Multivar variót, remélem beválik!
Köszi szépen! És így a végsebesség mennyiben változott?
Plussz még a tömítéskészlet :D
12 volt az egész. Fúrás + vertex dugó, gyűrű,csapszeg,zégerek.
12-ért fúrtak neked egy hengert?! Ne izgassá. Nálunk 4-5 ezer és profi munkát végeznek.
Igaz hogy nem SR hanem 150-es Leó, de abban is Malossi Multivar 2000 van nekem. Eddig teszi a dolgát.
Én multivart használok már 6 éve a morinis gépben.Piros kontraszt+7,5gr-os görgő vált be hozzá.
Sziasztok!

Malossi Multivar variátorról van valakinek tapasztalata Morini blokkos SR 50 robogóval? Elvileg fehér kontrasztrugóval és 7 grammos görgővel szállítják.
12-ért csinálták.
Főtengely nem kotyog, hajtókaron függőlegesen nem érezni lógást.
De a km-ek úgyis megmutatják, gondolom.
Főtengely, csapágy, szimering?
Én egy 500km-t hajtanám kíméletesen,és utána mérnék kompressziót.
Mibe fájt a fúrás,dugó?
Egyébként fúrás előtt a gyűrű résmérete az átömlőknél 0.6 volt.
Most 0.15 Hány km után mérjek szerintetek üjra kompressziót?