Üdv! Aprilia sr 50 ditech világítás problémában tudna valaki segíteni? Olyat produkál, hogy 50 km/h temponál halványan világít a műszerfal, a visszajelző lámpa+ első és hátsó fényszóró, de alapjáraton és kisebb sebességnél semmi! A duda, irányjelzők és a féklámpák tökéletesen működnek! Köszi!
Igen olvastam. Számoltam: a gyári ajánlás szerint azt a STP-t 50 literbe kell önteni (2 dl) és nem is mindegyik tankoláskor, ráadásul 90% petróleum, a maradék sem teljesen toluol, legyen a fele, tehát a két deci adalék 5%-a a toluol, vagyis 200 ml 5%-a = 10 ml, de én csak max 5 liter tudok tankolni, akkor ennek a tizede kell, vagyis 1 ml. Úgy gondoltam, ennyi rizikót bevállalok.
:-)
Köszi szépen! Igazából olyan érzés, mint amikor a gyári variátorba lett téve a 7 grammos görgő és ott se ment úgy.
A gyorsulás szép egyenletes és mint ha jobban pörögne a gyárinál.
A 7.5 grammos görgő nem lenne jó ötlet? Nekem nem baj, ha kicsit csökkenne a végsebesség, csak úgy gyorsuljon mint előtte.
A ScooterRacinges srác azt mondta a sárga Malossi kontrasztról, hogy azt a tuning gépekbe szokták tenni. Ebből csak a gyári fojtások lettek kivéve.
Sziasztok!
Ma be lett szerelve egy új Malossi Multivar variátor az SR 50-be.
Fehér kontrasztrugó, (ez a szettben volt) 7 grammos görgőkkel.
A végsebesség 2-3 km/h-val nőtt, de a gyorsulás sajnos kicsit rosszabb lett. Előtte gyári variátor volt 7.75 Stage6 görgőkkel, sárga Malossi kontrasztrugóval de a gyorsulás jobb volt.
Na, most meg én jártam régen. nekem a zöld trutyi, ami elvileg az olaj adalékokból származik, az tiszta benzinnel kijött, de a barna, ami olyan volt mint a fenyőgyanta, az semmivel. Egy nagyon kicsit a benzin oldotta, lehetett kaparni, de amint elpárolgott a benzin, megint olyan lett, hogy nagyon. Áztattam én is mindenben amiben mertem, nitróban nem, mert az lehet, vitte volna azt is, amit nem kéne, és szó szerinti hetekig való áztatás után forog a motor, de belenézve látom, hogy belül még mindig ott van egy rétegben mindenhol.
Amúgy én azt csinálom most, hogy mivel szerintem a mostani motorok nincsenek felkészítve az etanolos nyálra, ezért a benzinbe egy kevés motorolajat töltök, hogy az is kenje a pumpát.
Sőt, elvileg injektortisztítót is adagolok, de nem azt a bazi drága STP adalékot, hanem mert elolvasván a tartalmát, ami 90%-ban petróleum, a maradék meg aceton meg toluol, ezt otthon kikeverve folyamatosan használom azt is, eddig probléma nélkül...
Hali! Nagybratyóm DiTech-ének meglett a hidegindítási baja, miért kell kis gázt húzni neki. Aki ilyen problémával küzd: 1.) Légszűrő pucolás, 2.) Pillangószelep és környékének alapos kitakarítása.
Más: Keresnék a saját sr50-esemre az utas ülésre valami olyan csomagtartó megoldást, ami jól megtartja a cuccot, nem esik le, és nem kell órákon át le-föl barkácsolni a rajta lévő cumót gumipókkal.
Neztem,felgaznal ahol jo barna,ha elkezdem nyelezni es utanna nezem meg inkabb feheres! Benzincsap kiiktatva,kezi van,de hat mar en sem tudok masra gondolni csak az uszoszintre!tettem bele 88 as fuvokat meg keves bar jobban megy kicsit! 90 sok de ott is 3-4 masodpercig szepen forog majd elkezd kihagyogatni!
Ma kipróbáltam egy 150-es Suzuki Burgmant. Bár ne tettem volna Szerelmes lettem!
Eladó a hibátlan műszaki állapotban lévő DiTechem.
(Értem?)
G.
G.
:-)
A gyorsulás szép egyenletes és mint ha jobban pörögne a gyárinál.
A 7.5 grammos görgő nem lenne jó ötlet? Nekem nem baj, ha kicsit csökkenne a végsebesség, csak úgy gyorsuljon mint előtte.
A ScooterRacinges srác azt mondta a sárga Malossi kontrasztról, hogy azt a tuning gépekbe szokták tenni. Ebből csak a gyári fojtások lettek kivéve.
Ma be lett szerelve egy új Malossi Multivar variátor az SR 50-be.
Fehér kontrasztrugó, (ez a szettben volt) 7 grammos görgőkkel.
A végsebesség 2-3 km/h-val nőtt, de a gyorsulás sajnos kicsit rosszabb lett. Előtte gyári variátor volt 7.75 Stage6 görgőkkel, sárga Malossi kontrasztrugóval de a gyorsulás jobb volt.
Hozzáértők segítségét kérném!
Köszönöm szépen előre is!
Amúgy én azt csinálom most, hogy mivel szerintem a mostani motorok nincsenek felkészítve az etanolos nyálra, ezért a benzinbe egy kevés motorolajat töltök, hogy az is kenje a pumpát.
Sőt, elvileg injektortisztítót is adagolok, de nem azt a bazi drága STP adalékot, hanem mert elolvasván a tartalmát, ami 90%-ban petróleum, a maradék meg aceton meg toluol, ezt otthon kikeverve folyamatosan használom azt is, eddig probléma nélkül...
Más: Keresnék a saját sr50-esemre az utas ülésre valami olyan csomagtartó megoldást, ami jól megtartja a cuccot, nem esik le, és nem kell órákon át le-föl barkácsolni a rajta lévő cumót gumipókkal.