Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Siasztok
Eladó 2003 Sr 50 Ditechből működő computer, elektronika, stb.
Karburátoros átalakitás miatt.
tel: 06303113600
Aprilia Leonardo 125-150 ccm-es motor alkatrészek eladók itt:

http://olx.hu/hirdetesek/hirde...
50-cm3 -es robogóba
16/38-as végáttétel javitana a gyorsaságon?
most 13/42-es van benne ez a gyárija.
Rendben.
Én is használtan vettem tavaly, szétbontva még nem volt. A főtengelyt, dugattyút nem tudom, hogy mi van benne. A valós végsebességét nézted már? Az enyém max. 66-68 km/h de szerintem a katalizátor előtt egy picivel jobb volt, így viszont nem tömődik el a kipufogó. Gondolom.
Megmondom, őszintén nem nagyon néztem a konfigot annyira jó állapotban volt minden,és mert így jött olaszból a motor ( a srác akitől vettem szerintem nem is tudta mi van benne, én is szerelésnél néztem egy nagyot). Télen szétborítottam átnéztem, kapott egy új gyűrűt mert a kettőből egy le volt tapadva a szar olaj miatt azt cseréltem mert leszedés közben eltört illetve a szíjj is cserés volt. Amúgy malossi főtengely,variátor, kuplung 7,0 g malossi görgők vannak benne + vertex dugattyú és gyári katalizátoros kipu.
Köszi szépen!
Neked mi a konfigod? (kontrasztrugó, görgők, kuplungrugók?)
Az enyémben sárga Malossi kontraszt, 7.75 Stage6 görgők, gyári kuplungrugók, zégergyűrű felülről a 2. rovátkába van. Előtte 7.5 g görgők voltak + gyári kontrasztrugó, de nagy változást nem tapasztaltam.
Nincs mit, csak szerettelek volna megkímélni egy felesleges pénzkidobástól.
Helló mester, ment a mail, küldtem a címet.... Nekem modul kell, mindenképp, mert már 1 vagyonban van a gép. Ugyhogy ha van remény, akkor én élek vele!
Köszönöm szépen a segítségedet! Sajnálnám lecserélni, főleg ha semmi értelme. + ha a Zsernyákfutik elkezdenek baszogatni a tuning kipuff miatt, az nem hiányzik. A gyorsulása nem rossz ezzel sem.
Szerintem ne cseréld le (csalódni fogsz), én már hármat kipróbáltam (Leo Vince TT, ZX és Gianelli reverse) az enyémben is ugyan ez a blokk van. Nálam csak egy hangyányit volt jobb a gyorsulás a katalizátoros kipunál pedig full malossi tuningos.
Azt terveztem volna.
Sportkipuffot raksz rá?
Sziasztok!
Eladó Aprilia SR 50 gyári kipufogó dob, fojtás és katalizátor mentes, szép állapotban. Jelenleg egy 2003-as Morini blokkos, Suzuki Katana motoros SR 50-en van.
Irányár: 23.000,- Ft-ra gondoltam. Az ár alkuképes.
Érdeklődni privátban vagy a yapcika@gmail.com e-mail címen.
Szükségessssz? Yessss....
Sziasztok!
Létezik SR50-re olyan kis méretű plexi előre? Már elegem van a bogarakból! Nem egy méteresre gondoltam, hanem kisebb típusra.
Yamaha majesty 150-es 4t
robogóm van 4éve le van rakva nem volt használva.
A motorolajat és hajtómüolajt meg fagyállót cseréltem benne
4éve.
Szükséges újat rakni bele ezekböl?
most fogom üzembe helyezni.
Szinte biztos. Úgyhogy elnézést kérek a kellemetlenségért, küldd el a címed e-mail-ben és érkezik az új elektronika. Ma megrendeltem az alkatrészeket és nekilátok a gyártásnak. Annyi hogy ebben nem lesz hővédelem (kiderült hogy az egész hibát a gyorsban összeütött védelem okozta), tehát továbbra is figyelni kell arra hogy ne maradjon rajta a gyújtás. Esetleg van egy olyan opció is, hogy ha elment a kedved az egésztől (ezt is megértem), akkor a bankszámlaszámodat add meg és visszautalom a pénzt. Találd ki mi legyen és értekezünk.
Üdv mester. Na akkor létezhet, hogy az én modulomnak is ez volt a baja? Mert minden más a helyén van, ment is, aztán meg semmi.
Jah és kérek egy kis időt, hogy új alkatrészeket rendeljek és újra nekilássak a dolgoknak. Ígérem sietek...
Üdv Mindenki. Van egy kis probléma. Kérem jelentkezzenek azok, akiknek hővédelmes(!) FET modult építettem és tönkrement rövid idő alatt. Ugyanis többen jelezték hogy ezekkel az utólag hővédelemmel ellátott modulokkal baj van. Sajnos egy idő után elfelejtenek működni. Több helyre adtam el belőle (itt a fórumon talán 2-3 darabot) és bevizsgálás után kiderült hogy tényleg a modul hibája hogy megáll. Történt pár alkatrész módosítás a hővédelem miatt és bizony ez a tartósság rovására ment. Szóval akinek ilyet sikerült küldenem, annak természetesen a saját költségemen csinálok újat és ha megkapom a címét, akkor el is postázom (szintén saját költségemen). Aki ebbe belefutott, attól sűrű elnézést kérek, de én csak jót akartam. Viszont visszaállok a régi kapcsolásra (hővédelem nélkül), mivel az már bizonyított. Szóval marad az a verzió, hogy ne hagyjátok rajta a gyújtást. Ez van, bocsi Mindenkitől. kinter kukac freemail pont hu
Adatlapomon megtalálod, Komárom-Esztergom megye Tát
És egyből rámegy. :D
helyileg merre van a motor?
Bocs. Úgy értettem hogy nincs agyontörve és szerintem vigyáztak rá.