Szia.
Megcsináltam.
A külsò vario tárcsa,és a szíj kőzé mikor utoljára szereltem nem tettem vissza egy vékony alátétet / hézagoló / gyűrűt, a főtengelyre ezért egy picit billeghetett rezonálhatott. De most már csendes,szépen jár jól húz. Köszi az instrukciókat.
ÜDv. Hát most pihen kicsit a pojekt. Igazából nemtudom már eldönteni, hogy mitől halhatott meg most a modul. Meg időközben szereztem egy Aprilia old sr-t. Igy semmi hely a műhelyben. Csak abban meg kampec a főtengely csapágy. Meg még ki tudja mi a baja... Csapágy cserénél Érdemes kis zsírt rakni a csapágyra? Vagy olajat?
Én kivettem a bendixet és csak berúgókarral indítottam el, akkor nincs ami kiessen, de megmondom őszintén a Te robogódat nem ismerem milyen felépítésű blokkja van.
Szia.
Ezzel csak az a gondom,hogy mikor beindul a bendixem kieshet, egyszer már ki is esett,és meg is szorult,mert ugyan is ditech piggi.
Vagy a többi blokk is ilyen felépítésű?
Esetleg a csúszkák is kopottak lehetnek, azok szoktak zörögni leginkább. De vedd le a fedelet és okosabb leszel ha látod hogyan dolgozik a variátor járó motornál.
Szia. De elindulásnál rögtön nem csörömpöl,majd egyszer elkezdi,és egy bizonyos fordulat,vagy sebességnél meg megint csendes.
Ilyen hamar elkopna a görgò?
Az RMS nagyon rossz minòségű?
Üdv urak! Ditech factoryból hogyan lehet kihozni magas fordulatot. Jelenleg nyél gázon 9000-et forog.Lehet ezt növelni? Van egy morini blokkos ditech-em is, és azon sport progi van. Ezt onnan gondolom, mert tettem beke egy másik motorvezérlőt, és azzal a motor sokkal dinamikusabb, jobban gyorsul, többet megy, és fülre is hallani, hogy nyél gázon magasabb a fordulat. Ilyen sport programot lehetséges tenni a factory motorvezérlőjére? A morini motorvezérlőjével működne a factory?, vagy mi történne, hogy ha rádugnám a morini motorvezérlőjét?
Nekem van ott kint egy másik életem, az informatika területén dolgozom.
Én még mindig a parkolás témakörében pörgök... Ha meg messzebb állok, akkor ellopják Vegyek egy láncot? vagy tárcsafék zárat?
Ez nem annyira vicces... Ha ez tényleg így lesz, elhagyom az országot. Engem ne fényképezgessenek, a 30-as táblánál. Egy újabb bevételi forrás. És majd jönnek a parkolócédulák. Az agyam eldobom. Rómában ott parkol az ember ahol nem szégyelli. És soha semmilyen büntit nem adnak érte.
Aha. Így már értem. Na én azért hagyom pesten garázsban az autómat, mert amikor már húzgálták a centit, és bizonygatták nekem a múltkor hogy nézze meg, ez csak 140 cm. és kerékbilncset kaptam és stb... Itt is ez lesz Elhagyom az országot. Ez egy élhetetlen. Pedig kintről hoztam a motoromat is. Most veszek egy utánfutót és jön velem vissza olaszba
A parkolással csak annyi, hogy Pesten mondjuk a belvárosban, legyen Liszt.F tér, eddig begurítottam, ahol jól esett leparkoltam vele. És most? A közteresek majd figyelni fogják? Teleragasztják majd büntető cetlikkel? Pedig imádom a mocimat
Megcsináltam.
A külsò vario tárcsa,és a szíj kőzé mikor utoljára szereltem nem tettem vissza egy vékony alátétet / hézagoló / gyűrűt, a főtengelyre ezért egy picit billeghetett rezonálhatott. De most már csendes,szépen jár jól húz. Köszi az instrukciókat.
Ezzel csak az a gondom,hogy mikor beindul a bendixem kieshet, egyszer már ki is esett,és meg is szorult,mert ugyan is ditech piggi.
Vagy a többi blokk is ilyen felépítésű?
Ilyen hamar elkopna a görgò?
Az RMS nagyon rossz minòségű?
Én még mindig a parkolás témakörében pörgök... Ha meg messzebb állok, akkor ellopják Vegyek egy láncot? vagy tárcsafék zárat?