Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15 pénz.
Szia, mennyiért adod? Nagybratyómnak kellene. Szenved az indítással.
Ajajajjj....
Szia.
Köszönöm,az üzenetet. Örülök,hogy sikerült jól megoldani a problémádat.
3x-os hajrá..ditech........?
Üdv.
Reggel meghozta a postásbácsi a csomagot, délután be is szereltem. Az eredményt az előző hozzászólásomban olvashatod.
Mégegyszer köszönöm a segítséget és külön köszönet a gyorsaságért. Holnap újra motorozhatok! Jee....

G.
Ma megjött az "új" cserepumpám, nagy rutinnal be is szereltem. Először ráadtam a gyújtást néhányszor, hogy kimozgassa a levegőt a pumpa magából, majd az első indítási kísérletre egyből be is indult. Mentem is vele egy próbakört. Annyira jól működött a gép, hogy a 30-as táblánál 50-el ment...

Üdv G.
Ha több nap állás után is szépen teker, akkor nem hiszem hogy akku probléma.
Elvileg rendben van az aksim. De ki tudja. Te milyen aksit vettél bele?
Én meg tudok egy ilyentet ni:

http://olx.hu/hirdetes/aprilia...

Egyik kollégámé. Autót vett, ezért eladó. Hengerfejtömítés hibás, ennyit tudok róla. Ezzel járt dolgozni még pár napja, tehát más baja nincs szerintem.
Üdv Mindenkinek!
Ismerősöm fájó szívvel eladná.
Érdeklődni telefonon. Éjjel,nappal.
Aksid renben van?Nálam is ezt csinálta az átalakított ditech(big thank's kinter)amikor elkezdett döglődni az aksi.(Melegedett a trafó,mint az állat,és ilyenkor random megállt.Kihűlt a trafó,újra ment.Aksicsere óta hibátlan.)
Aztatat én ugye nem tudhatom hogy miért állt meg, de ha zárlatos vagy túlmelegedett a trafó, akkor előfordulhat.
Akkor az is gyanus, hogy ez miatt állt meg? és csak később indult be, mikor kihűlt?
Hát ez kurva...sza. Kezd telelenni a zsák, ezekkel az utángyártott szardarabokkal... Akkor ezt ne is merjem nagyon használni?
Ha normális trafó lenne, akkor elvileg fejjel lefelé is működnie kellene. Valószínűleg már egyszer-kétszer túlmelegedett vagy meg lett ütve, ezért folyik belőle az olaj. Ha kifolyik, akkor át fog húzni odabent. Vagy az is lehet hogy csak egyszerűen egy kisipari utángyártott sz....r darabról van szó.
A képre már nem emlékszem, de ha azt mondod hogy kimérted, akkor az biztosan úgy van. A hőfok mérőnek három kivezetése van. Test, +12V és az érzékelő láb. A testet és a +12-őt az óracsoporból kapja, ezzel nem kell foglakozni (már ha ez ugye nem kontakthibás, stb...). Neked a harmadik láb kell (kék-fehér kábel). Ezt kell összekötnöd a gombától jövő zöld-piros kábellel. A gomba másik lábára pedig (rózsaszín kábel) vagy test vagy +12V kell.
04,3-04,4- et mutat a trafó. Viszont ilyen viasz szerű valami folyt ki a trafóból. Nem mindegy, hogy milyen pozicióban fogatom fel?
Igen. A trafó megszakítós, az amiről a képet is feltettem. 4-es értéket mutatott. a hőfok mérőnek, meg ha jól emlékszem egy test, meg egy pozitív kell, jól tudom?
A termosztát nem csinál ilyet. Tuti biztos hogy megszakítós trafó került bele? A hőmérőnél meg kell egy kis kábel átrendezés hogy működjön.
Az tökéletes.
Na mester, ma elkészült a gép. Pöcc-röff. Most úgyfest minden jó. Bár egy nagyobb kör után leállt, és nem is indult még ki nem hűlt, lehet ez a termosztát miatt? Mert a hőfok mérőm az nem mozdult, lehet az meghalt...
Hétvégén 200 km-t túráztunk Még mindig imádom a kis ditechem! Ma elvittem átnézetni, szíjat cseréltek, meg görgőket. Azt mondták megmérték a hengerben a kompressziót is, 11,5 bár volt. Az jó, vagy rossz? Nem nagyon értek hozzá. 5 gr-os malossi görgők jók? Mintha jobban gyorsulna, mint előtte. Bocsánat a kasu kérdésekért, de nem nagyon értek a moci szereléshez
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a szívómembránnak mi a szerepe a motorban?
Mit befolyásol?