Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kaphatok telefonszámot?
Nekem van eladó 3 darab
Sziasztok

Pest közelében, van valakinek eladó nyomás szabályzó szelepe?

Köszi
Eladó SR 50 Factory alkatrészek.

Pontos lista.

Érd.: 0620/482-2625 - honda4022@gmail.com
"...sokba fog kerülni a helyrehozatala..." Úgy is van az.
Köszi, megnéztem így (bár ne tettem volna )
Sorba ezeket villogta ki:
8,9,3,6,7,11,12,13,4,5,14,17,18,20
Mikor egyszer végigért, akkor elkezdte elölről, de nem vártam meg, míg 4x egymás után kivillogja őket. Lehet, hogy hagynom kell, hogy 4x kivillogja magát?
El vagyok keseredve.
Az egyik doc-ban van néhány utalás, hogy a gyenge akku is okozhat 1-2 hibakódot. Holnap veszek egy új akkut, feltöltőm és meglátom hogy javít e a helyzeten, de úgy érzem, sokba fog kerülni a helyrehozatala :(
Ezután ECU reset (gáz be, gyújtás rá, lámpa kivilágít, elalszik,kivilágít,gáz elenged. Ez a helyes sorrend !
Üdv
Megcsináltam a leírtakat:

1. Gyújtás rá
2. TPS kihúz, vár 10-15 sec, közben a lámpa gyorsan villog
3. Gyújtás be
4. TPS be
5. Gyújtás be, gázkar teljesen behúz majd elenged (rögtön gyújtás után)
6. Gyújtás ki.
Ezután ECU reset (gáz be, gyújtás rá, lámpa kialszik, gáz elenged, lámpa bekapcsol és úgy marad)

Összegezve tehát TPS reset után se dob hibajelzést a computer.
Szerintem az injector tömődött el, ezért fulladt le menet közben és ezért nem indul be.
Tehát, ha valaki tud Pécs környékén megbízható szervizest aki nem ijed meg a Di-techtől, kérem ne tartsa magában, hanem jelezze felém kilétét.
Köszönöm :)
A TPS-t reset azért kell, mivel sokszor szembesültem azzal , hogy nem lehetett kivillogtatni a hibákat. De a TPS reset egyböl megoldotta . Utána kell az Ecu reset .
http://www.robogoaruhaz.hu/ima...
Sajnos nekem ilyen lenne jó csak!
De azért köszi
Di-tech szívócsonkra rálehet tenni a karbit olyat esetleg tudok
Üdv
Ha resetelem a TPS-t (Fojtószelep helyzetérzékelőt?) és az ECU-t, akkor az milyen következményekkel járna? Az ECU nem volt cserélve, tehát szerinted miben javítana a helyzetemben ha resetelném?
ECU reset alatt meg azt érted, hogy gázkar behúz, gyújtás ráad, gázkar elenged és vár míg 4x végigpörgeti a hibajelzéseket (amik nincsenek)?

Köszi
Szívócsonkot nem tudol esetleg?
Karbis morini
Utána ECU reset !
1. Kapcsolja be a gyújtást
2. Húzza ki a TPS csatlakozót legalább 10 másodpercig.
3. Kapcsolja ki a gyújtást.
4. Csatlakoztassa a TPS csatlakozót vissza
5. Kapcsolja be a gyújtást vissza
6. Szilárdan meg a gázkart egészen, és engedje, hogy a zárt helyzetbe.
7. Kapcsolja ki a gyújtást
TPS resetet csinálj !
Szia.írj le ide mindent, tipust, kódok számait, és hogy mivel léptél be! zachar.attila40@gmail.com Üdv!
Igen, tudom. Ha elengedem mig kialszik akkor megint elkezd világítani folyamatosan, nem villog, ergo elmeletileg nincs hibakod.
Nem.
"gazkar behuz, gyújtás ráad, injector lampa világít, elalszik majd ismet bekapcsol". Amikor ismét világít a lámpa, akkor engedd el a gázt, és villogni fogja a hibákat. Egy,más után 3 szor, és aztán törli.
vagy neked most melyik kellene?
Van 1 morini blokkom ha érdekel .
Csak kihajtás van benne.
Üdv. mindenkinek!
Érdeklődnék egy morini motor blokkot kitudok cserélni fekvő minarellire?
Sziasztok
Székesfehérvár Color bikerol véleményeteket szeretném kérni, jo szerviz?
Az olajpumpa kattog teszt üzemmódban. Nem hiba. Mérj kompressziót, mérj levegőnyomást, pucold ki az injektorokat, nézz be a nyomásszabályzó házba, állítsd visszább a fojtószelep bovdenét. A benzinpumpa megy? És igen, a ditech egy szar....