Helló! Eladó lenne egy Aprilia Sr50 Ditech. Előéletéröl nem sokat tudok, elvileg kompresszió és légpumpa baja van.Én beinditottam,de csak hideginditóval indul de le is áll.Amúgy szép hangja van ezen rövid idő alatt.Amúgy szinte makulátlan állapotban van. Egyben vagy alkatrésznek.Irányár:70000.(nem szivesen bontanám el mert tényleg nagyon szépen néz ki) Alkatrészenként:alkatrész és megbeszélés kérdése. tel:06202031687 Tomi
Lehet ellenőrizni valahogy? A szervízben azt mondták jó, mozog a tű, de csak külső aksira kötötték és nem ellenőrizték hogy a fészkében valóban nyit, zár-e rendesen.
Aprilia SR 50 motort vásároltam karburátoros kivitelben 2010 augusztusában
Rendszeresen viszem kötelező szervízre, megkímélt állapotban van. Km óra állása most 4800 km.
Az első évben tökéleten működött az indítása ahogy a nagykönyvben meg van írva. Gázadás nélkül beindult, a fordulatszáma megemelkedett és amikor felmelegedett a motor szépen lecsökkent a fordulat. Ez a tulajdonsága szépen elkopott, már kis gázt kellett adni, és a fordulata is 4-5 másodperc múlva kezdett el megemelkedni. Indulás előtt mindég megvártuk míg legalább az első hőfokjelző szegmens kijelzett akkor indultunk el vele az indulásnál nem volt probléma.
Az utóbbi két évben az állapot egyre romlott, jelenleg nagy gázadással indul be a motor épphogy pöfög, le nem áll. A fordulatszám egyáltalán nem emelkedik meg. Amikor el akarok indulni csak kapkod valami után nem igazán akar menni, csak nagyon kis gázzal hajlandó egyenletesen járni. Ez addig van így míg fel nem melegszik teljesen a motor. Felmelegedett motornál nincs gond vele szépen megy. Az alapjárata is jóval magasabb melegen mint hidegen. Ha kis időre leállítom, és lehűl a motor kezdődik előlről a kapkodása míg fel nem melegszik. Ez a nehéz indulás nyáron is megvan, csak kisebb mértékű.
Már több topikban írtam, de azóta sem oldódott meg a problémám, ha van valakinek tapasztalata, vagy véleménye, szívesen venném. Üdv, Laci
Nekem jó, csak a gyerek nem nagyon élvezte az 1-2-300 kilométereket meccs után, mert ilyenkor általában hazajön velem.
Novemberben, márciusban, meg 40 fokban én sem élveztem a bőrruhát.
A gyerek elment focizni tőlünk 110 kilométerre. akkor látom, ha elmegyek megnézni a meccseit, ezért a hétvégéken az egyik nap foglalt.
A másik napon kipihenem a hét fáradalmait.
Tavaly a bandittal összesen mentem 3000 km-ert, amiben benne volt egy Horvát túra, ahol találkoztunk is veletek. Hét közben nem volt időm menni vele, ezért lecseréltem egy robogóra, amit nem bántam meg, de néha azért hiányzik.
A Yamaha Wersity 300 (250)-t városban imádom, főleg miután felderítettem és kijavítottam az előző tulaj kókányolásait.
Városon kívül az utazó tempó 100-110 km/h., 130 körül vége van.
Dögunalom az 1200-as Bandit után, de az nem volt kihasználva.
Nekem a 200-as scara jól húz... nem hú bazd meg, de van nyomaték. A 400-as drz se rossz. Aki hú bazd meg-ot akar annak tényleg 125 2t power szelep kell... jobban fostam mint a sor 4 600-on... Iszonyat. Rakéta. De ott a fenntartási költségek iszonyatosak.
Városba csont elég 150-250 robogó. Bárkit le lehet vele nyomni. A nagyobb társai meg nehezek.. de a motor szubjektív dolog.
Vegyél 125-ös motort. Ha azt akarod hogy jól menjen, akkor 2T-t. Viszont az meg leeszi a gatyádat is. Nekem 4T 150-es van, de..... szóval nem vagyok elájulva tőle. Többet vártam. De ez van.
Ez teljesen igaz, én is ezt mondom a fiamnak.
Mindig variálni szeretne, ahelyett, hogy levizsgázna, nagyobb motorra, főleg úgy, hogy én vagyok a szponzor.
Nekem van egy eladó Malossi elektronikám. amit az ECU elé kell feldugni, de 50-es hengerrel sok lesz neki.
A fiamén Yassuni Z kipuf, 70-es Malossi henger, plusz Malossi elektronika van.
88-90 a vége, de azt mindig tudja és odáig öröm és boldogság.
Jól indul, nem rángat, nem durrog, csak gyorsul és megy mint a Svejci óra.
A fogyasztása egy kicsit több lett, de még így sem eszik 3,5 liternél többet 100 kilométeren.
Tudtok ajánlani olyan vkit, akinek van GAMEBOY-a a gyári tiltás kivételéhez?
Köszönöm, üdv
Aprilia SR 50 motort vásároltam karburátoros kivitelben 2010 augusztusában
Rendszeresen viszem kötelező szervízre, megkímélt állapotban van. Km óra állása most 4800 km.
Az első évben tökéleten működött az indítása ahogy a nagykönyvben meg van írva. Gázadás nélkül beindult, a fordulatszáma megemelkedett és amikor felmelegedett a motor szépen lecsökkent a fordulat. Ez a tulajdonsága szépen elkopott, már kis gázt kellett adni, és a fordulata is 4-5 másodperc múlva kezdett el megemelkedni. Indulás előtt mindég megvártuk míg legalább az első hőfokjelző szegmens kijelzett akkor indultunk el vele az indulásnál nem volt probléma.
Az utóbbi két évben az állapot egyre romlott, jelenleg nagy gázadással indul be a motor épphogy pöfög, le nem áll. A fordulatszám egyáltalán nem emelkedik meg. Amikor el akarok indulni csak kapkod valami után nem igazán akar menni, csak nagyon kis gázzal hajlandó egyenletesen járni. Ez addig van így míg fel nem melegszik teljesen a motor. Felmelegedett motornál nincs gond vele szépen megy. Az alapjárata is jóval magasabb melegen mint hidegen. Ha kis időre leállítom, és lehűl a motor kezdődik előlről a kapkodása míg fel nem melegszik. Ez a nehéz indulás nyáron is megvan, csak kisebb mértékű.
Már több topikban írtam, de azóta sem oldódott meg a problémám, ha van valakinek tapasztalata, vagy véleménye, szívesen venném. Üdv, Laci
Novemberben, márciusban, meg 40 fokban én sem élveztem a bőrruhát.
A másik napon kipihenem a hét fáradalmait.
Tavaly a bandittal összesen mentem 3000 km-ert, amiben benne volt egy Horvát túra, ahol találkoztunk is veletek. Hét közben nem volt időm menni vele, ezért lecseréltem egy robogóra, amit nem bántam meg, de néha azért hiányzik.
Városon kívül az utazó tempó 100-110 km/h., 130 körül vége van.
Dögunalom az 1200-as Bandit után, de az nem volt kihasználva.
Városba csont elég 150-250 robogó. Bárkit le lehet vele nyomni. A nagyobb társai meg nehezek.. de a motor szubjektív dolog.
Mindig variálni szeretne, ahelyett, hogy levizsgázna, nagyobb motorra, főleg úgy, hogy én vagyok a szponzor.
A fiamén Yassuni Z kipuf, 70-es Malossi henger, plusz Malossi elektronika van.
88-90 a vége, de azt mindig tudja és odáig öröm és boldogság.
Jól indul, nem rángat, nem durrog, csak gyorsul és megy mint a Svejci óra.
A fogyasztása egy kicsit több lett, de még így sem eszik 3,5 liternél többet 100 kilométeren.