Nehogy harakirit kövess el ezért a semmit mondó cikkért. Egy újabb firkálmány a neten. Ráérsz akkor idegeskedni ha már tényleg megszületik egy ilyen törvény, de ez már régi nóta. A parkolással meg mi a gond, nem értem? De most hivatalosan azonosító nélküli segédmotorkerékpárral az országot sem hagyhatod el.
Hát ez igazán nagyszerű lesz. Még egy plusz dolog amiért majd lehet büntetni. Gondolok itt a 30-as táblánál 50-el menésre. Olaszországban is van rendszámuk az 50-eseknek, csak ott magasról sz*rnak a gyorshajtásra. Most majd rettegve kell nézni a km/h-t, és a parkolás vajh hogy lesz? Majd ezekre is lesz jóképű mikuláscsomag? Gratulálok hozzá. Asszem előveszem a bringámat akkor.
De 6-800 km megtétele alatt elkopott volna?
Igazándiból olyan hangja van mintha a vázhoz érne egy lemez daram,vagy csavar lenne felszabadulva és rezeg!
Rendszám nélkül nem. Szerinted miért akar most mindenki megszabadulni hirtelen a sok 50/125, 50/150, 50/250-es gépétől?! Mert ugranak rá a rendőrök. A helyszínen szárazon ba.....nak meg érte ha megfognak. Ha meg van valami hibája, akkor gatyaletolás az alkatrészek ára.....
Indulásnál ha már kopott a görgő akkor nem tud befordulni rögtön hanem előtte csörömpöl aztán amikor elkapja akkor megy faszául...Tuti hogy görgő nekem is volt már ilyen...
Szia. Tavaly cseréltem benne,azóta kb.6-800 km mentem vele.Rms görgők,csuszkával,szíjal kompletten.Nem hiszem hogy ezalatt az idő alatt elkoptak volna! Szerinted?
Nem mertem 90-nél tovább pörgetni mert még elvileg járatós a a 70-es hengerszett..+már éreztem hogy a varió és a szíj már nem birná nagyon tovább.Szóval jövő héten megy bele egy Malossi multivar variószett +egy Malossi kevlár szíj.
Ok igaz amúgy....krómozott a Stage6 Pro Replica.
Gyári kopott 50-es hengerre nem ajánlom a sportdobot mert csak gyengébb lesz.
70-es új hengerre meg szinte kötelező.
Alapjáraton szépen csendesen jár,majd induláskor még egy bizonyos tartományban csendes, majd rezeg, és újból csndesen megy. Ha vissza engedem a gázt és gurul,majd ismét gázt adok ismét rezonál valami.
Semmi nincs fellazulva,a benzinpumpa sem ér hozzá semmihez, a gumi csövek,meg persze nem adnak ki ilyen hangot......
Sziasztok.
A kérdésem az lenne hogy a varió környékéről, gázadáskor elindulásnál mindig rezgős hang jön,ha húzatom,de csak egy bizonyos gáznál.
Nem jövök rá,hogy mi lehet ez.
Valakinek volt már ilyen vele?
Nem ilyen szép halktalanul megy. Az tuti hogy a dekni elejétől jön bal oldalról.
Segítsen valaki,mert nagyon idegesítő!
Kérdés hogy milyen állapotú a kipufogód.Belül.
Pigi Purjetre raktam fel a gyári 10kg-os kipuff helyett LeoVince TT-t (3kg kb.) és a gazdán kívül én is meglepődtem mennyivel jobb lett a gyorsulás pl.
Ez DiTech, Piaggio blokkos. Nekem sose kormolt, jó, nincs is benne sok, csak 17900 km. De érezhetően jobb ezzel a gyertyával
Gyári rajta minden, de szeretnék egy sport kipufogót venni rá, szerinted érdemes lecserélni a gyárit? Milyen előnye ill. milyen hátránya van? Szebb hangot szeretnék, ennyi lenne a váltás oka
Ha nem kormol, akkor biztosan jobb lesz az iridiumos gyertyával. Csak arra írtam hogy a 2T-k (főleg a ditech-ek) szeretnek kormot gyártani és ezt semmilyen gyertya nem szereti.
Nehogy harakirit kövess el ezért a semmit mondó cikkért. Egy újabb firkálmány a neten. Ráérsz akkor idegeskedni ha már tényleg megszületik egy ilyen törvény, de ez már régi nóta. A parkolással meg mi a gond, nem értem? De most hivatalosan azonosító nélküli segédmotorkerékpárral az országot sem hagyhatod el.