Ezzel tisztában vagyok. De levegősként hogy bírják ezek?
Elvileg most lett felújítva, monnyuk ezután tudok nyomozni,hogy igaz-e,szoval nem kellene neki megfeküdni egyhamar.
50-esként használnám. Sokban eltér az 50-esektől?
A jelzéséből gondolom hogy iridium gyertya. 2T-be felesleges. Hamar lekormolódik és kuka. Ugyan úgy jól ment volna egy új sima gyertyával is. Ha meg nem, akkor már ott valami gond van.
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy az aprilia sr 125-ről van-e valamiféle tapasztalatotok, véleményetek? Nekem 50-esem van, de ajánlottak érte egy 125-öst, de én semmit nem tudok róla. Kasztnija nagyobb mint az 50-esé? Mennyire szervizigényesek? Kicsit tapasztalatlan vagyok 125-ös robogó téren :-)
Tekintettel hogy a kérdésemre senki se adott választ a gyertyával kapcsolatban, így válaszolok én.
Szóval Rómában leszaladtam a motoros boltba, azt mondták hogy hú a cpr8e az egy alap gyertya. És a kezembe nyomtak egy Denso IU22-t. 5 nap állás után gondoltam berakom, és láss csodát, pöcc röff, gázadás nélkül! Az alapjárat is faszább lett Mintha szebben járna Nem az olcsó kategóriába tartozik, de megéri!
Sziasztok!
Új vagyok itt, üdv mindenkinek, és egyből kérdezni szeretnék - ha ez nem nagy pofátlanság :
van egy 2000-es évjáratú Morini blokkos (ha jól sikerült beazonosítanom) 50-es DiTech motoros Apriliám, amit nagyon keveset használok (talán 1000 km ha van benne ezért eladni sem szándékozom még legalább 15 évig), talán éppen ezért "állásában" már kétszer tönkrement a benzinpumpa, majd most nyilván valami más is, a lényeg, hogy nem indul be... (illetve alapjáraton pár másodpercig elketyeg, de gázadásra lefullad, szóval feltételezem, hogy az üzemanyag ellátással van gond...) Na nem is ez a lényeg, hanem az, hogy úgy döntöttem megpróbálom átalakítani-átalakíttatni karburátorosra. (azt gondolom azt könnyebben üzemben tudom tartani (javítgatni) hosszútávon).
Szóval a kérdésem az, tudtok-e segíteni - ajánlani valakit, akár magatok közül - hogyan ugorjak neki ennek a témának, és kb mi az össz költsége egy ilyen átalakításnak, valamint van-e bármi rizikója, hátránya esetleg, stb...?
Ne haragudjatok, hogy nem olvastam túl sokat vissza, de sajnos elég elfoglalt vagyok, és ráadásul "sürgős" lenne...
Az elérhetőségem is fenn van az adatlapomon...
Előre is köszi minden ötletet, segítséget!
Feri
Ma végre elkészült a kis seggrakétám....
Új 70-es hengerszett + egy Stage6 Pro Replica saválló kipufogó.
Elsőre kissé meglepőttem mert mintha nem is ugyanazon a mocin űlnék:
95-100-ig úgy ment fel az óra hogy az összes könnyem kicsordúlt a menetszéltől.Előtte max 75km/h volt a vége de ahhoz már nagyon hosszú egyenes kellett...
Azt szeretném kérdezni hogy tettünk rá egy Gianelli kipufogót, görgőket cseréltünk, sziíat visszatettük az eredeti szijat, görgőt és még mindig ugy ugy minden baja van nem bír pörögni a motor. Szerintetek mi lehet a baja?
Üdv Urak! Ma tettem szert erre a kissé leharcolt ámde blokkilag kítűnő SR-re.Na most az lenne a kérdés hogy ez milyen blokkos mert kipufogót akarok venni rá valami gyárit és nem tudom ez milyen blokk.
Minarelli vagy morini vagy Pigi asszem ezek vannak ugye?
Elvileg most lett felújítva, monnyuk ezután tudok nyomozni,hogy igaz-e,szoval nem kellene neki megfeküdni egyhamar.
50-esként használnám. Sokban eltér az 50-esektől?
https://www.youtube.com/watch?...
Az nem saválló kipufogó,csak krómozott.
Szóval Rómában leszaladtam a motoros boltba, azt mondták hogy hú a cpr8e az egy alap gyertya. És a kezembe nyomtak egy Denso IU22-t. 5 nap állás után gondoltam berakom, és láss csodát, pöcc röff, gázadás nélkül! Az alapjárat is faszább lett Mintha szebben járna Nem az olcsó kategóriába tartozik, de megéri!
https://www.youtube.com/watch?...
Sorry a rossz minőségért,de a lényeg szerintem látszik....
GPS-el bel lett mérve az óra max 2-3km/h-t csal de nem többet.
Ha szerencsed van a maradekot a bontossal beszamittatod.
Új vagyok itt, üdv mindenkinek, és egyből kérdezni szeretnék - ha ez nem nagy pofátlanság :
van egy 2000-es évjáratú Morini blokkos (ha jól sikerült beazonosítanom) 50-es DiTech motoros Apriliám, amit nagyon keveset használok (talán 1000 km ha van benne ezért eladni sem szándékozom még legalább 15 évig), talán éppen ezért "állásában" már kétszer tönkrement a benzinpumpa, majd most nyilván valami más is, a lényeg, hogy nem indul be... (illetve alapjáraton pár másodpercig elketyeg, de gázadásra lefullad, szóval feltételezem, hogy az üzemanyag ellátással van gond...) Na nem is ez a lényeg, hanem az, hogy úgy döntöttem megpróbálom átalakítani-átalakíttatni karburátorosra. (azt gondolom azt könnyebben üzemben tudom tartani (javítgatni) hosszútávon).
Szóval a kérdésem az, tudtok-e segíteni - ajánlani valakit, akár magatok közül - hogyan ugorjak neki ennek a témának, és kb mi az össz költsége egy ilyen átalakításnak, valamint van-e bármi rizikója, hátránya esetleg, stb...?
Ne haragudjatok, hogy nem olvastam túl sokat vissza, de sajnos elég elfoglalt vagyok, és ráadásul "sürgős" lenne...
Az elérhetőségem is fenn van az adatlapomon...
Előre is köszi minden ötletet, segítséget!
Feri
Új 70-es hengerszett + egy Stage6 Pro Replica saválló kipufogó.
Elsőre kissé meglepőttem mert mintha nem is ugyanazon a mocin űlnék:
95-100-ig úgy ment fel az óra hogy az összes könnyem kicsordúlt a menetszéltől.Előtte max 75km/h volt a vége de ahhoz már nagyon hosszú egyenes kellett...
Igen az feltűnt hogy Di-Tech kaszni csak a blokkot nem tudtam.
Még 1x köszi!
Amúgy megy mint a meszes.
Minarelli vagy morini vagy Pigi asszem ezek vannak ugye?
Köszi