Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól emlékszem semmi különbség, csak nagyobb a kipuff és a levegőszűrő.
Nekem a cpr8e-t se kormolta, de ezzel mintha szebb lenne az alapjárat is.
Ezzel tisztában vagyok. De levegősként hogy bírják ezek?
Elvileg most lett felújítva, monnyuk ezután tudok nyomozni,hogy igaz-e,szoval nem kellene neki megfeküdni egyhamar.
50-esként használnám. Sokban eltér az 50-esektől?
Sokat fogyaszt és rendszám köteles. Alkatrész jóval kevesebb van hozzá, mint az 50-eshez és drágább is.
A jelzéséből gondolom hogy iridium gyertya. 2T-be felesleges. Hamar lekormolódik és kuka. Ugyan úgy jól ment volna egy új sima gyertyával is. Ha meg nem, akkor már ott valami gond van.
A koma jobban kihajtotta fél kézzel fogva a kamerát:
https://www.youtube.com/watch?...

Az nem saválló kipufogó,csak krómozott.
Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy az aprilia sr 125-ről van-e valamiféle tapasztalatotok, véleményetek? Nekem 50-esem van, de ajánlottak érte egy 125-öst, de én semmit nem tudok róla. Kasztnija nagyobb mint az 50-esé? Mennyire szervizigényesek? Kicsit tapasztalatlan vagyok 125-ös robogó téren :-)
Tekintettel hogy a kérdésemre senki se adott választ a gyertyával kapcsolatban, így válaszolok én.
Szóval Rómában leszaladtam a motoros boltba, azt mondták hogy hú a cpr8e az egy alap gyertya. És a kezembe nyomtak egy Denso IU22-t. 5 nap állás után gondoltam berakom, és láss csodát, pöcc röff, gázadás nélkül! Az alapjárat is faszább lett Mintha szebben járna Nem az olcsó kategóriába tartozik, de megéri!
Na mizu a géppel? Valamit sikerült már elérni?
Tettem fel egy kis videót amikor épp belenyaltam egy gyenge 90-be.....de egyébként városban max 70-ig húzom azt meg szinte meg sem érzi...

https://www.youtube.com/watch?...

Sorry a rossz minőségért,de a lényeg szerintem látszik....

GPS-el bel lett mérve az óra max 2-3km/h-t csal de nem többet.
"...nem olvastam túl sokat vissza..." Öreg hiba.
De, jelentősen csökkent az élettartama.
Nm.
Ha a rajz szerint csináltad akkor jó.
Egyszerubb ha veezel egy bontott blokkot meg egy kabelkoteget.
Ha szerencsed van a maradekot a bontossal beszamittatod.
Sziasztok!
Új vagyok itt, üdv mindenkinek, és egyből kérdezni szeretnék - ha ez nem nagy pofátlanság :
van egy 2000-es évjáratú Morini blokkos (ha jól sikerült beazonosítanom) 50-es DiTech motoros Apriliám, amit nagyon keveset használok (talán 1000 km ha van benne ezért eladni sem szándékozom még legalább 15 évig), talán éppen ezért "állásában" már kétszer tönkrement a benzinpumpa, majd most nyilván valami más is, a lényeg, hogy nem indul be... (illetve alapjáraton pár másodpercig elketyeg, de gázadásra lefullad, szóval feltételezem, hogy az üzemanyag ellátással van gond...) Na nem is ez a lényeg, hanem az, hogy úgy döntöttem megpróbálom átalakítani-átalakíttatni karburátorosra. (azt gondolom azt könnyebben üzemben tudom tartani (javítgatni) hosszútávon).
Szóval a kérdésem az, tudtok-e segíteni - ajánlani valakit, akár magatok közül - hogyan ugorjak neki ennek a témának, és kb mi az össz költsége egy ilyen átalakításnak, valamint van-e bármi rizikója, hátránya esetleg, stb...?
Ne haragudjatok, hogy nem olvastam túl sokat vissza, de sajnos elég elfoglalt vagyok, és ráadásul "sürgős" lenne...
Az elérhetőségem is fenn van az adatlapomon...
Előre is köszi minden ötletet, segítséget!
Feri
Sziasztok.Aprilia SR 50 Factory(2008)-as hoz(karbis) kellene kezelési útmutató,vagy szerelési útmutató! Segitségeteket elöre is köszönöm..
Ez a megnövekedett teljesítmény nem teszi tönkre idő előtt a főtengelyt?
Ma végre elkészült a kis seggrakétám....
Új 70-es hengerszett + egy Stage6 Pro Replica saválló kipufogó.
Elsőre kissé meglepőttem mert mintha nem is ugyanazon a mocin űlnék:
95-100-ig úgy ment fel az óra hogy az összes könnyem kicsordúlt a menetszéltől.Előtte max 75km/h volt a vége de ahhoz már nagyon hosszú egyenes kellett...
Azt szeretném kérdezni hogy tettünk rá egy Gianelli kipufogót, görgőket cseréltünk, sziíat visszatettük az eredeti szijat, görgőt és még mindig ugy ugy minden baja van nem bír pörögni a motor. Szerintetek mi lehet a baja?
Több napos tesztelés után új akksival minden rendben működik ! Köszi az infókat !
Köszi szépen!

Igen az feltűnt hogy Di-Tech kaszni csak a blokkot nem tudtam.
Még 1x köszi!
Amúgy megy mint a meszes.
Minarelli blokkos a gép, viszont a morinis ditech ruci van rajta.
Üdv Urak! Ma tettem szert erre a kissé leharcolt ámde blokkilag kítűnő SR-re.Na most az lenne a kérdés hogy ez milyen blokkos mert kipufogót akarok venni rá valami gyárit és nem tudom ez milyen blokk.
Minarelli vagy morini vagy Pigi asszem ezek vannak ugye?

Köszi